طریقه ختم آیه 114 سوره مائده,خواص و فضیلت آیه 114 سوره مائده

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com طریقه ختم آیه 114 سوره مائده,خواص و فضیلت آیه 114 سوره مائده را قرار دادیم . ختم آیه 114 سوره مبارکه مائده خواص و فضیلت فراوانی دارد . توصیه شده است برای جلب رزق و روزی و مال و ثروت و برآورده شدن حاجات و خواسته ها آیه 114 سوره مائده به روش زیر ختم شود . سایت ملکوتی ها …

,آیه 114 مائده,آیه 114 سوره مائده با معنی,تفسیر آیه 114 مائده,خواص آیه 114 مائده,استخاره آیه 114 سوره مائده,تفسیر آیه 114 سوره مائده,معنی آیه 114 سوره مائده,خواص آیه 114 سوره مائده,تلاوت آیه 114 سوره مائده,ختم آیه 114 سوره مائده,تفسیر المیزان آیه 114 سوره مائده,ترجمه آیه 114 سوره مائده,تفسیر آیه ی 114 سوره مائده,تفسیر استخاره آیه 114 سوره مائده,جواب استخاره آیه 114 سوره مائده,نتیجه استخاره آیه 114 سوره مائده

طریقه ختم آیه 114 سوره مائده,خواص و فضیلت آیه 114 سوره مائده

ختم آیه 114,ختم سوره مائده,خواص ختم آیه 114 سوره مائده,فضیلت و فواید آیه 114 سوره مائده,آثار و برکات خواندن آیه 114 سوره مائده

طریقه ختم آیه 114 سوره مائده,خواص و فضیلت آیه 114 سوره مائده

جهت جلب مال

ایه زیر را بعد از هر نماز 200 مرتبه و بعد از وقت خواب 100 مرتبه بخونید..

اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَةً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآَخِرِنَا وَآَیَةً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیرُ الرَّازِقِین

عیسیِ مریم گفت: بارالها، ای پروردگار ما، تو بر ما از آسمان مائده‌ای فرست تا (این روز) برای ما و کسانی که پس از ما آیند روز عید مبارکی گردد و آیت و حجّتی از جانب تو برای ما باشد، و ما را روزی ده، که تو بهترین روزی دهندگانی.

فضیلت و خواص آیه 114 سوره مائده و برکات آن

بیشتر بخوانید  خواص آیه 114 سوره مائده برای جلب مال و ثروت و روزی فراوان

متن عربی آیه :

قَالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَيْنَا مَآئِدَةً مِّنَ السَّمَاء تَكُونُ لَنَا عِيداً لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِّنكَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ (114مائده)

عيسى پسرمريم [رو به آسمان كرد و ] گفت : بارخدايا، پروردگارا، از آسمان خوانى [رنگين‏] بر ما فرو فرست تا براى آغاز و انجام ما عيدى باشد، و نشانه‏اى [روشن‏] از سوى تو. و ما را روزى ده كه تو بهترين روزى دهندگانى .

معمولاً دعاهاى قرآن با اسم « ربّ » آغاز میشود، ولى در اين آيه با دو كلمه‏ ى « الّلهم ربّنا » آمده است. شايد به خاطر اهميّت اين حادثه و پيامدهاى آن باشد .

1 – توسّل به اولياى خداوند براى قضاى حوائج، جايز است. « قال الحواريّون يا عيسى…. قال عيسى ابن مريم اللّهم…. »
2 – براى پيامبران، مردم تاريخ و نسل‏ها مطرح‏اند. « لاوّلنا و آخرنا »
3 – از نشانه‏ هاى الهى، بايد براى هميشه درس گرفت. « و آية منك »
4 – عيد وجشن مذهبى از نظر قرآن كار صحيحى است. « تكون لنا عيداً لاوّلنا و آخرنا » (ميلاد اولياى خدا وبعثت پيامبر، كمتر از نزول مائده آسمانى نيست )
5 – حضرت عيسى، در دعا به جاى مسأله‏ ى خوردن، به الهى بودن مائده توجّه میكند. « آيةً منك »
6 – تعبيرات موهن ديگران را به صورت اصلاح شده نقل كنيم. (سؤال آنان چنين بود كه « هل يستطيع ربّك » ؟ ولى در دعا ، حضرت عيسى عليه السلام قاطعانه و براى هدفى والاتر مائده خواست و آنچه را نشانه‏ ى شك و وهن بود، حذف كرد ) .
7 – در دعا ، خدا را با ادب كامل و با صفت مناسب با خواسته ، صدا بزنيم. ابتداى آيه « الّلهم ربّنا » و آخر آيه « خير الرّازقين » .
8 – به درخواست ‏هاى مادى جهت معنوى دهيم. (حواريّون اوّلين هدف خود را خوردن و سپس اطمينان داشتن «نأكل منها و تطمئن» بيان كردند، ولى حضرت عيسى ابتدا برجا گذاشتن نشانه سرور براى تاريخ «عيداً لاوّلنا و آخرنا» سپس نشانه قدرت خداوند «وآية منك»و در مرحله سوّم مسئله رزق را مطرح فرمود«وارزقنا و انت خير الرّازقين» و بدين گونه به همه فهماند كه مسائل معنوى و اجتماعى بر مسائل گروهى و اقتصادى مقدّم است) .
9 – به خدا توجّه كنيم و به سراغ ديگران نرويم « و انت خير الرّازقين » .

توجه : چگونگی فرود آمدن مائده آسمانی را در ادامه مطلب بخوانید !!!

بیشتر بخوانید  نسخه مجرب بخت گشایی دختران و ازدواج فوری و آسان

آثار و برکات سوره مائده :

1 – افزایش ایمان :

از امام محمد باقر علیه السلام روایت است که ایشان فرمودند: کسی که این سوره را در هر روز پنجشنبه بخواند، ایمانش به ظلم و ستم پوشیده نگردد و کسی را با پروردگارش شریک نسازد .

2 – زیاد شدن روزی :

هر کس هنگام صبح قبل از تکلم ، آیه 114 سوره مائده را با بسم الله 3 بار قرائت کند روزی او در آن روز از جایی رسد که خود نیز گمان ندارد .

3 – برآورده شدن حاجات :

روز اول بعد از نماز صبح با وضو دو رکعت نماز حاجت بخواند آنگاه تا 40روز هر روز رو به قبله 100 صلوات بفرستد و آیه 114 سوره مائده را 50 بار بخواند و در بین خواندن با کسی تکلم ننماید. این عمل در فتح امور بسیار مؤثر است .

4 – جلوگیری از سرقت و تلف شدن مال:

از امام صادق علیه السلام نقل شده است: هر کس که سوره مائده را بنویسد و آن را در صندوق و وسایل و پارچه های خود قرار دهد، از سرقت و تلف شدن و از بین رفتن آنها در امان خواهد ماند .

[ درمان با قرآن، محمدرضا کریمی، ص34 ]

5 – ذکر قنوت :

این آیه یکی از دعا های قرآنی است که دارای مضامین زیبا و برکات بی نظیر میباشد و بیشتر برای رفع حوائج استفاده میشود ، توصیه این هست که آیه 114 از سوره مائده را در قنوت نماز صبح بخوانید و از خداوند بخواهید که آن روز شما را عید قرار دهد . در بعضی از کتب معنی عید در این آیه روز بدون گناه نوشته شده است . لذا این آیه رو از قسمت « اللهم،ربنا » حفظ کنید ، درک کنید ، بعد بخوانید. به رحمت نا منتهی الهی گره از مشکلاتتون بخیریت باز میشود انشاء الله .

بیشتر بخوانید  ختم سوره واقعه - سوره ای که از فقر و تنگدستی جلوگیری می کند

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *