طریقه توسل به امام زمان برای طلب حاجت و نجات از مشکلات

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com طریقه توسل به امام زمان برای طلب حاجت و نجات از مشکلات را قرار دادیم . توسل به حضرت مهدی موعود امام زمان (عج) برای حاجت خواستن و گشایش در کار و رفع گرفتاری و مشکلات بسیار موثر و مفید است . نحوه توسل به امام زمان (عج) برای طلب حاجت را در ادامه قرار دادیم …

توسل به امام زمان برای شفای مریض,توسل به امام زمان در شب جمعه,توسل به امام زمان نی نی سایت,توسل به امام زمان برای شفای مریض نی نی سایت,توسل به امام زمان براي ازدواج,توسل به امام زمان براي حاجت,توسل به امام زمان برا شفا,توسل به امام زمان برای ازدواج نی نی سایت
طریقه توسل به امام زمان برای طلب حاجت و نجات از مشکلات

چگونگی توسل به امام زمان,توسل به امام زمان برای حاجت,توسل به امام زمان برای رفع مشکلات,توسل به امام زمان برای گشایش کار,بهترین روش توسل به امام زمان

طریقه توسل به امام زمان برای طلب حاجت و نجات از مشکلات

گزیده ای از بیانات آیت ا… قرهی ( استاد اخلاق) پیرامون امام عصر (عج)

بالاترین توسّل، آن هم در زمان ما، توسّل به آقاجانمان، حضرت حجّت(روحی له الفداء) است. امام زمان ماست دیگر، ولو در پرده غیبت است، امّا امام ما است. آن آقایی که همه منتظرش هستند.لذا عزیزان! همان‌طور که بیان کردم، شب‌ها قبل از خواب، به تعبیر عامیانه مسواکتان را هم که زدید و خواستید بخوابید، دقایقی با آقاجان، امام زمان(روحی له الفداء) حرف بزنید – من تا زنده باشم این را به فضل الهی مدام بیان می‌‌کنم همین امروز صبح جایی خدمت بعضی از رفقا بودم، یکی از آقایان آمد و گفت: از آن موقع که شما گفتید: این توسّل را شب‌ها با آقاجان داشته باشید، عنایات عجیبی به ما شده است!

بیشتر بخوانید  طلسم کاریابی,طلسم پیدا کردن شغل مناسب

اگر هر شب، بدون انقطاع، موقعی که دیگر می‌‌خواهی بخوابی، دقایقی با آقاجان جرف بزنی، بگویی: آقا! گرفتارم، گرفتار نفسم. آقا! مشکل دارم. بالاترین مشکلم هم این است که اخلاقی نشدم. بالاترین مشکلم این که من انسانیّت را درک نکردم و …؛ ایشان هم به تو عنایت می‌کنند.

با آقا حرف بزن، خودمانی، مؤدّب به یک سال نمی‌‌رسد، خودت متوجّه می‌‌شوی چه تغییراتی در تو به وجود آمده است. امتحان کنیم دیگر. امتحانش که رایگان است. هر شب موفّق بشویم با آقاجان، حضرت حجّت(روحی له الفداء) صحبت کنیم، به یک سال نشد تغییر حالمان را می‌‌بینیم، چیزهایی را می‌‌بینیم، مطالبی می‌‌شود. آقا! کریم است. برای همین بحث اخلاق همیشه به آقاجان توسّل بجویید.بارها هم عرض کردم آقا را به مادرش نرجس خاتون(س) قسم بدهید. چون مادرشان، حضرت نرجس خاتون(س) را خیلی دوست دارند. به مادرشان قسم بدهید.

آقاجان! یک عنایتی کن، ما گرفتاریم، واقعاً خسته‌ایم آقا، از این وضعیّت خودمان، از این اعمال زشتمان، یک عنایتی کن آدم بشویم. چه خوب است آدم، آدم بشود. اگر بشود، چه می‌‌شود!

(السلام علیک یا مولای یا بقیّه ا…)

عزیز دلم! یکی از خصایص صحبت با آقاجان هم این است: انسان وقتی خیلی صحبت کند، آرام آرام احساس انس می‌‌کند.

دیدید انسان با کسی زیاد هم صحبت باشد، مأنوس می‌‌شود دیگر. آن وقت وقتی شما آرام آرام انس پیدا کردی، شیرینی و حلاوتی در اسم آقاجان می‌‌بینی که دیگر با قبل فرق می‌‌کند. انگار احساس می‌‌کنی با یک آشنا داری حرف می‌‌زنی. در یک مجلسی تا گفتند «السلام علیک یا مولای یا بقیّه ا…» حسّ تو، حسّ دیگری است.

بیشتر بخوانید  سریع ترین راه توسل به امام زمان و استفاده از فیض وجود امام زمان

آقاجان! به جان مادرت نرجس خاتون، عنایت کن ما هم درست شویم، ما هم آدم شویم.

آقاجان! دلم نمی‌‌آید، امّا بعضی مواقع مجبورم یک قسم دیگر هم بدهم. آقاجان! به جان مادر پهلو شکسته‌ات زهرا عنایتی کن. قلب نازنینت را به درد می‌‌آورم، امّا آقاجان چه کنم؟! «الغریق یتوسل بکل حشیش». چه کنم؟! گرفتارم! آه! آقاجان! به جان آن مادر سیلی خورده‌ات یک عنایتی کن ما آدم شویم.

یک خانم دیگری را هم باز آقاجان دوست دارد، آن هم عمّه مظلومه‌اش زینب است. آقاجان! به زینب کبری، آن امّ‌المصائب عنایتی کن.

(السّلام علیک یا مولای یا بقیّه اللّه)

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *