شرایط تاثیر دعا و طلسمات و تسخیر و استخدام اجنه و احضار موکل

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com شرایط تاثیر دعا و طلسمات و تسخیر و استخدام اجنه و احضار موکل را قرار دادیم . نوشتن دعا و طلسمات و اذکار و احضار و تسخیر و استخدام جن و موکل آداب و شرایط ویژه ای دارد که باید رعایت شود تا دعا و طلسمات تاثیر گذار باشند . سایت ملکوتی ها …

,شرایط طلسم نوشتن,شرایط نوشتن طلسم محبت,نحوه طلسم نوشتن,نحوه نوشتن طلسم مقلاص,نحوه نوشتن طلسم رزق و روزی,نحوه نوشتن طلسم عقرب,نحوه نوشتن طلسم محبت,شرایط نوشتن طلسم جدایی,شرایط نوشتن طلسم زبان بند,شرایط نوشتن طلسم شش ملک,شرایط طلسم,شرایط طلسم نویسی,شرایط طلسمات,شرایط طلسم صبی,شرایط طلسم شدن,نحوه طلسم نویسی,نحوه طلسم صبی,شرایط نوشتن طلسم صبی,نحوه طلسم شدن,شرایط باطل شدن طلسم,روش نوشتن طلسم محبت,روش نوشتن طلسم زبان بند,شرایط دعا,شرایط دعا نویسی,شرایط دعا چیست,شرایط دعای حرز امام جواد,شرایط دعای مشلول,شرایط دعا در قران,شرایط دعای عهد,شرایط دعای عرفه,شرایط دعا خواندن,شرایط دعا در سوره فرقان,شرایط دعانویسی چیست,شرایط دعا نوشتن,شرایط نوشتن دعا روی کاغذ,شرایط نوشتن دعا برای خود,شرایط نوشتن دعا,آداب و شرایط دعا نویسی,شرایط دعا نویس شدن,شرایط نوشتن دعا چیست,شرایط نوشتن دعا و طلسم,شرایط اجابت دعا چیست,شرایط استجابت دعا چیست,مهمترین شرایط اجابت دعا چیست,از شرایط استجابت دعا چیست,شرایط نوشتن دعای حرز امام جواد,شرایط نگهداری دعای حرز امام جواد,شرایط خواندن دعای مشلول,شرایط ختم دعای مشلول,شرایط اجابت دعا در قران,شرایط استجابت دعا در قرآن,شرایط قبولی دعا در قرآن را نام ببرید,شرایط خواندن دعای عهد,شرایط دعای ندبه,شرایط چله دعای عهد,شرایط ختم دعای عهد,شرایط خواندن دعای عرفه,شرایط نماز خواندن,شرایط نماز خواندن برای اموات,شرایط نماز خواندن در حالت جنابت,شرایط نماز خواندن نشسته,شرایط نماز خواندن در مسافرت,شرایط خواندن دعای فلفل سیاه,شرایط خواندن دعای صم بکم

بیشتر بخوانید  30 سوره شفابخش قرآن برای شفا در احادیث و روایات امامان (ع)

شرایط تاثیر دعا و طلسمات و تسخیر و استخدام اجنه و احضار موکل

شرایط طلسمات,شرایط دعا و اذکار,شرایط تسخیر جن و موکل,شرایط استخدام اجنه,شرایط تسخیر و استخدام موکل,شرایط تاثیر گذاشتن طلسمات در علوم غریبه

شرایط تاثیر دعا و طلسمات و تسخیر و استخدام اجنه و احضار موکل

شرایط تاثیر طلسمات و تسخیرات و استخدامات اجنه (بسیار مهم و اساسی)

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام قبلا شرایط نوشتن ادعیه و طلاسم و… بطور مختصر گفته شد. اکنون به بررسی جزئیات بیشتر و کامل تر می پردازیم.

انجام تسخیرات و استخدامات اجنه و یا موثر واقع شدن طلسمات و ادعیه و بطور کلی اعمال علوم غریبه مستلزم رعایت شرایطیست که عدم رعایت آن موجب بی اثر شدن عمل و خطرات جدی و بعضاً غیرقابل جبران برای شخص عامل می شود.

اولا ؛ شک و تردید در حصول نتیجه موجب بطلان و بی اثر گشتن عمل می شود.

دوما ؛ اعتقاد به خدا و اینکه همه چیز و همه کار به اذن او انجام می گردد. قطعا طهارت ظاهر و باطن و وضو و ذکر صلوات بر محمد مصطفی (ص) و خاندان عصمت و طهارت و پاکیِ مکان و لباس و پرهیز از سر و صدا و شلوغی و… تاثیر عمل را بسیار مضاعف می کند.

سوما ؛ اذن استاد ، یعنی کسی که عاملیت ذکر و تسخیر و مندل یا… را داشته باشد و بتواند در این امور عملی مادی انجام دهد و در باب ذکر های شرعی هم دوره توحید را گذرانده باشد و بر مبنای احادیث موثق و معتبر ذکر و اجازه ذکر را به شخصی بدهد نه اینکه بگوید من اثر دیدم همین. و اگر استاد تسخیرات است باید نامه درب بسته را در جیب شما بخواند و این حداقلِ نیروی تسخیرات است. لازم به ذکر است اگر شخص استاد طلسمات است باید اجازه انتقال حکم به دیگری را داشته باشد وگرنه حتی اگر چنین نیرویی هم داشته باشد مهم نیست و نمیتواند به شاگرد منتقل کند. به شخصی که اجازه انتقال حکم و عاملیت را بتواند به شخص دیگر منتقل کند استاد عامل گفته می شود.

چهارم ؛ جهت انجام عمل ، اینکه رو به قبله یا پشت به آن باشد و یا به جهت شمال ، جنوب ، شرق و یا غرب باشد بسته به نوع عمل فرق می کند.

پنجم ؛ رعایت جنس مخصوص لباس و رنگ آن طبق دستور.

ششم ؛ حالت نشستن یا ایستادن.

هفتم ؛ استعمال عطریات مناسب دستور.

هشتم ؛ مسواک زدن.

نهم ؛ ترک حیوانی ( نخوردن موجود دارای روح و هرچه از آن بدست می آید بعنوان مثال نه گوشت مرغ و نه تخم مرغ ).

دهم ؛ روزه بسته به نوع دستور.

یازدهم ؛ مکان عمل ، مثلا برای اعمال جلالی قصابی و برای اعمال جمالی مشاهد مشرفه و گلزار و برای احضارات و استخدامات دشت و صحرا.

دوازدهم ؛ تقصیر ( گرفتن ناخن ها و…) و یا حلق ( اصلاح صورت و مو یا عدم آن).

سیزدهم ؛ زیر انداز مثلا اینکه آیا روی خاک باید نشست و به عمل مشغول شد یا اینکه میتوان از اجزاء حیوان مثل پوست بعنوان زیر انداز استفاده کرد یا فرش یا حصیر پهن کرد و… .

چهاردهم ؛ تقلیل غذا و خواب و تقلیل تکلم یا بسته به نوع دستور عدم تکلم.

پانزدهم ؛ نپرداختن به هیچ کاری مگر بعد از اتمام ذکر.

شانزدهم ؛ نرسیدن صدای انسان یا حیوان به محل عمل.

هفدهم ؛ عدم داشتن همسایه.

هجدهم ؛ الزاماً زیر پای انسان نباید خالی باشد مثل آپارتمان ، علی الخصوص در تسخیرات.

نوزدهم ؛ طریقه گرداندن تسبیح بسته به نوع عمل ( اینکه به طرف خودمان بگردانیم یا به جلو) و طریقه حرکت تسبیح روی انگشت (اینکه بین کدام انگشتان تسبیح بگردد) و جنس دانه های تسبیح.

بیستم ؛ اگر دستور خواندنی ، عربی است باید صحیح و با رعایت لحن و تلفظ هنگام ادای مخارج حروف و اگر دستور به زبان عبری است باید صحیح خوانده شود و ترجمه متن دعا یا عزیمت هارا نمی توان به جای متن اصلی خواند.

بیست و یکم ؛ دقیق بودن تعداد ذکر یا عزیمت ، نه کمتر نه بیشتر مگر در اذکار بی عدد.

بیست و دوم ؛ حالت تنفس در بعضی اذکار مثل یا هو و یا الله.

بیست و سوم ؛ در اتاقی که عمل در آن انجام می شود دعا یا مجسمه و عکس یا… نباشد.

بیست و چهارم ؛ بخورات که از مهمترین ادوات عمل می باشد.

بیست و پنجم ؛ با تمرکز و حوصله خواندن ذکر و عزیمت.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *