سوره ای برای افزایش رزق و روزی,سوره نصر و طه برای رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com سوره ای برای افزایش رزق و روزی,سوره نصر و طه برای رزق و روزی را قرار دادیم . هر کدام از سوره های قرآنی دارای خواص و برکات فراوانی می باشند . از جمله سوره های قرآنی برای گشایش رزق و روزی و زیاد شدن و وسعت رزق و روزی سوره مبارکه طه و سوره نصر می باشد که خواندن این سوره ها به صورت مدام موجب فراخی رزق و روزی می شود …

سوره برای افزایش روزی,چهار سوره افزایش روزی,سوره واقعه افزایش روزی,سوره برا افزایش روزی,سوره ذاریات افزایش روزی,سوره برای افزایش روزی نی نی سایت,سوره هایی افزایش روزی,سوره طلاق برای افزایش روزی

سوره ای برای افزایش رزق و روزی,سوره نصر و طه برای رزق و روزی

سوره زیاد شدن روزی,سوره برای افزایش رزق,سوره گشایش رزق و روزی,سوره مخصوص فراخی روزی,سوره برای فراوانی رزق و روزی,سوره قرآنی به جهت رزق و روزی,بهترین سوره از قرآن جهت طلب رزق و روزی

سوره ای برای افزایش رزق و روزی,سوره نصر و طه برای رزق و روزی

سوره واقعه جهت زیاد شدن رزق و روزی و وسعت معیشت

از شب شنبه شروع كند و هر شب 3 بار بخواند و استثنائاً در شب جمعه 8 بار بخواند و این عمل را 5 هفته اجرا كند و قبل از تلاوت هر بار این سوره این دعا را بخواند:

«اللهم ارزقنا رزقاً حلالاً طیّباً من غیرك استجب دعوتنا من غیر رد و اعوذ من الفضیحتین الفقر و الدّین و ادفع عنّی هذین بحق الامامین الحسن و الحسین علیهما السلام برحمتك یا ارحم الراحمین»

از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است :

بیشتر بخوانید  ذکر یا ذالجلال و الاکرام در سجده نماز برای برآورده شدن حاجت

هر کس با ایمان را روزی تنگ شود هفت بار سوره مبارکه مریم را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند ان شاء الله تعالی روزی بر وی فراخ شود.

دعایی خاص جهت برکت مغازه و خانه

این دعا را جهت برکت مغازه یا خانه بخوانید یا با خود دارید و یا بر در دکان و خانه بیاویزید ان شاء الله دولت و جمعیت و روشنایی پدید آید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم‏

اللَّهُمَّ انّى‏ أَسْئَلُكَ یا قَریبَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ وَ سَهِّلَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا فَتّاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مِفتاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا صادِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا رازِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مُفَتِّحَ الاَبوابِ

دعا برای وسعت رزق و روزی

در عدة الداعی از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده که فرمودند برای طلب رزق زیاد بگویید

يَا اللَّهُ يَا اللَّهُ يَا اللَّهُ أَسْأَلُكَ بِحَقِ‏ مَنْ‏ حَقُّهُ‏ عَلَيْكَ‏ عَظِيمٌ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَرْزُقَنِي الْعَمَلَ بِمَا عَلَّمْتَنِي مِنْ مَعْرِفَةِ حَقِّكَ وَ أَنْ تَبْسُطَ عَلَيَّ مَا حَظَرْتَ مِنْ رِزْقِكَ‏.

آیه جهت خیر و برکت پیدا کردن مغازه و منزل

اگر کسی آیه ۵۹ سوره انعام را بر صفحه از قلع بنویسد و در دکان یا منزل خود آویزد خیر و برکت آن بسیار شود.

وَ عِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَیْبِ لایَعْلَمُها اِلاّ هُوَ وَ یَعْلَمُ ما فِی الْبَرَّ وَ الْبَحْرِ وَ ما تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ اِلاّ یَعْلَمُها وَ لا حَبَّهٍ فِی ظُلُماتِ الْاَرْضِ وَ لا رَطْبٍ وَ لا یابِسٍ اِلاّ فی کِتابٍ مُبین

آیه به جهت زیاد شدن رزق

بیشتر بخوانید  آیه و سوره افزایش رزق و روزی و افزایش خیر و برکت در خانه و مغازه

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

برخی از سوره‌های قرآنی برای زیاد شدن رزق و روزی :

سوره واقعه :

امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “كسی كه هر شب سوره واقعه را بخواند… در دنیا سختی‌، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی‌بیند و از دوستان حضرت علی‌(علیه السلام) می‌شود…”

سوره همزه:

امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره همزه را در نمازی واجب بخواند فقر از او دور می‌شود و روزی بر او روی می‌آورد…”

سوره لیل:

پیامبر اكرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: هر كس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می‌كند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می‌گیرد.”

سوره مزمل:

رسول اكرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: “هر كس سوره مزمل را بخواند در دنیا و آخرت سختی از او برداشته می شود”.

سوره ذاریات‌:

امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره ذاریات را روز یا شب بخواند، خداوند وضع زندگی او را اصلاح می‌كند و روزی فراوانی برایش می‌دهد…”

سوره ممتحنه‌:

امام سجاد(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره ممتحنه را در نمازهای واجب و مستحبی بخواند خداوند….فقر و دیوانگی را بر او و فرزندانش دور می‌كند”. و همچنین سوره‌های نجم‌، ابراهیم و… برای توسعه در رزق توصیه شده است‌.

بیشتر بخوانید  سوره برای دفع فقر و افزایش رزق و روزی مجرب و تضمینی

توجه :

البته باید توجه داشت كه برای به دست آوردن روزی و مال و ثروت مشروع انسان نباید از تلاش و كوشش غافل شود و عوامل مختلف دیگر مانند علم و آگاهی نسبت به تجارت و امور مربوط به آن‌، مشورت و تدبیر و… در امر به دست آوردن روزی و بهبود وضع معیشتی و مادی بسیار مؤثر است‌.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *