روش پیدا کردن محل گنج و دفینه های مخفی شده

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com روش پیدا کردن محل گنج و دفینه های مخفی شده را قرار دادیم . برای پیدا کردن و یافتن محل و مکان دقیق گنج و دفینه های مخفی شده می توان از روشهای زیر استفاده کرد . آشنایی با آثار و علائم و نشانه های ضروری و اولیه در باستان شناسی و گنج یابی و دفینه یابی …

علائم دفینه یابی,علائم دفینه ها,علائم دفینه در زیر خاک,علائم دفینه در تپه ها,علائم دفینه در زمین کشاورزی,علائم دفینه شناسی,علائم دفینه در کوه,علائم دفینه در حفاری
روش پیدا کردن محل گنج و دفینه های مخفی شده

روش پیدا کردن محل گنج و دفینه های مخفی شده,دفینه های مخفی شده,گنج های پنهان شده,نکات مهم در گنج یابی,محل های دقیق گنج و دفینه,گنج و دفینه های مخفی شده

روش پیدا کردن محل گنج و دفینه های مخفی شده

1- فرد دفن کننده، قبل از پنهان کردن گنج خود به مدت و اندازه کافی فکر کرده است و بهترین و امن ترین مکانی که می توانست فکر کند را انتخاب کرده است.

البته کسی که گنجینه خود را دفن می کند همیشه سعی دارد که نقطه ای نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب کند تا هر از گاهی به آن سر بزند. از این رو نقطه ای که برای دفن کردن اشیا انتخاب می کند برای خود شخص معقول می باشد و ممکن است برای افراد دیگر اصلا منطقی نباشد.

آنچه مهم است جالب توجه بودن نقطه دفن است ممکن است آن شخص اشیاها را در شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مکان ممکن پنهان کند، به طوری که حتی رهگذران هم متوجه اشیاء پنهان شده نباشند .

۲- مکانی که شخص برای پنهان کردن انتخاب می کرد، در بیشتر موارد جایی بود که جلوی چشم او باشد. برای مثال اگر فرد باغ یا باغچه خانه خود را برای دفن انتخاب می کرد نقطه دقیق آن جایی بود که در نشست و برخواست های روزانه بتواند آن نقطه را زیر نظر داشته باشد.

۳-شخص دفن کننده به دلیل این که دوباره به آن مکان باز خواهد گشت، در اطراف نقطه ای که اشیای خود را دفن کرده است مکانی را علامتگذاری می کند.

این عمل بین افرادی که در اراضی و مناطق طبیعی اقدام به دفن کرده اند امری شایع است .

۴- بالاخره فرد دفن کننده برای گم نکردن محل و یا بعدها برای نشانی دادن مکان اشیاء ها به سایرین، در اطراف دفینه نیز علامت هایی گذاشته و به وسیله آنها محل دقیق را پیدا خواهند کرد.

دقیقا این نکته جالب ترین قسمت ماجرا است چون با این وجود این قسمت سخت ترین قسمت کار نیز محسوب می شود. زیرا برای کشف رمز های فرد دفن کننده، ابتدا باید مقررات و قانون این کار را بیاموزید. همچنین، بافت اجتماعی، تحصیلات، دوره ای که در آن زندگی می کرد و زاویه دید شخص دفن کننده به امور دینی باید کشف شوند.

خب این ها نکاتی بودند در مورد شخصی که اشیا و فلزات گرانبهای خود را دفن کرده است و دانشتن این نکات برای شخص گنج یاب بسیار مهم می باشد

برگرفته از دعا سایت

بیشتر بخوانید  مفهوم علامت و نشانه نعل اسب در دفینه - نماد و علامت نعل اسب در گنج

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *