ذکر و دعای قوی برای طلب فرزند و صاحب بچه شدن از امام صادق

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com ذکر و دعای قوی برای طلب فرزند و صاحب بچه شدن از امام صادق را قرار دادیم . ذکر و دعای مجرب و سریع الاجابه زیر برای بچه دار شدن و طلب فرزند و بچه سالم از امام صادق (ع) توصیه شده است و دارای تاثیر شگفت انگیزی در این زمینه می باشد …

ذکر و دعای قوی برای طلب فرزند و صاحب بچه شدن از امام صادق

دعا برای بچه دار شدن,دعای برای طلب فرزند و بچه,دعا برای آوردن بچه سالم,دعای به دنیا آوردن بچه خوب,دعای مجرب برای بچه دار شدن,دعای سریع الاجابه صاحب بچه شدن,بهترین دعا برای طلب بچه

ذکر و دعای قوی برای طلب فرزند و صاحب بچه شدن از امام صادق

سلیمان جوزی از زراره نقل کرد:

نزد هشام بن‌عبدالملک رفته بودم که برای اجازه ملاقات دادن معطل نمود و من ناراحت شدم، هشام نگهبان پولداری داشت که فرزندی نداشت، امام باقر (ع) به او نزدیک شد و فرمود: مرا به نزد هشام ببر تا دعایی به تو آموزش دهم که دارای فرزند شوی؟

نگهبان قبول کرد و ایشان را نزد هشام برد و کارش را انجام داد و زمانی که بیرون آمد، نگهبان گفت: جانم فدای شما! آن دعا را به من بیاموز.

ایشان فرمود:

هر روز صبح و عصر هفتاد مرتبه بگو: سبحان‌الله، ده مرتبه استغفرالله و نه مرتبه تسبیح و آن را با استغفار تمام کن که خدواند عزوجل می‌فرماید که از خداوند عزوجل آمرزش بطلبید، چرا که او آمرزنده است.

بیشتر بخوانید  دعای برآورده شدن کلیه حوائج دنیوی و اخروی

از آسمان آب گوارا برایتان نازل کرد و به وسیله مال و فرزند به شما کمک کرد و برایتان باغ‌ها و نهرهایی قرار داد، نگهبان این ذکر را گفت و دارای فرزندان بسیاری شد و بعد از این همیشه به دیدار امام باقر و امام صادق (ع) می‌رفت.

سلیمان گفت: با دختر عمه‌ام ازدواج نمودم و این‌ها را خواندم ولی فرزنددار نشدیم، آن را به همسرم یاد دادم او خواند و ما بچه‌دار شدیم و فهمیدم که اگر زن بخواند بچه‌دار می شود، و این دعا را به کسانی که بچه‌ار نمی‌شدند آموزش دادم و آنها هم دارای فرزندان زیادی شدند.

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *