ذکر و دعای قرآنی رفع تهمت و بهتان و حفظ آبرو

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ذکر و دعای قرآنی رفع تهمت و بهتان و حفظ آبرو را قرار دادیم . برای برطرف شدن تهمت و افترا و تهمت افراد بدگو و دشمنان و جلوگیری از آبروریزی و حفظ آبرو می توان از ذکر و دعای قرآنی زیر استفاده کرد …

دعای رفع تهمت ناروا,دعای رفع تهمت نی نی سایت,دعای رفع گرفتاری و تهمت,دعای تهمت زدن,دعای تهمت ناروا,دعای رفع تهمت نی نی سایت,دعای رفع تهمت ناروا,دعای رفع تهمت و افترا,دعای حفاظت از تهمت

ذکر و دعای قرآنی رفع تهمت و بهتان و حفظ آبرو

دعای برطرف شدن تهمت,دعای رفع تهمت ناروا,دعای رفع بهتان,دعای حفظ آبرو,دعای دفع شر شخص بدگو,دعای حفظ از تهمت و بهتان,دعای محفوظ ماندن از تهمت,ذکر قوی رفع بهتان و افترا و تهمت

ذکر و دعای قرآنی رفع تهمت و بهتان و حفظ آبرو

بهترین ذکر برای رفع تهمت:

۳۶۰ مرتبه ذکر زیر را بگویید :

یا الله اعلم

دعای حفظ آبرو با توسل به سوره حمد

به جهت عزت و آبرو و شخصیت یا حفظ آبرویی که در معرض خطر قرار گرفته 41 مرتبه سوره مبارکه حمد را به طور صحیح بخواند و بعد از آن که تمام شد 13 بار این دعای حفظ آبرو را بخواند:

«یا مُفَتِّحُ فَتِّح یا مُفَرِّجُ فَرِّج یا مُسَبِّبُ سَبِّب یا مُیَسِّرُ یَسِّر یا مُسَهِّلُ سَهِّل یا مُتَمِّمُ تَمِّمُ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین»

دعای حفظ آبرو

«اللهم صل علی محمد و آله و صُن وجهی بالیسار، و لا تَبتَذِل جاهی بالاِقتار»

ترجمه :

«بار الها آبروی مرا در جامعه با معیشت سهل و آسان حفظ فرما و قدر و منزلتم را نزد مردم با تنگدستی سبک و خوار مگردان»

حفظ آبرو در قرآن :

بیشتر بخوانید  دعای دلبر شدن و عزیز و جذاب شدن و شیرین شدن نزد دیگران

در آیه ۱۹۴ سوره آل عمران به شایسته بودن دعای حفظ آبرو در قیامت اشاره شده است:

«رَبَّنا وَ آتِنا ما وَعَدْتَنا عَلي‏ رُسُلِکَ وَ لا تُخْزِنا يَوْمَ الْقِيامَةِ إِنَّکَ لا تُخْلِفُ الْميعادَ»

ترجمه :

«پروردگارا و آنچه را که به وسیله فرستادگانت به ما وعده داده‌ای به ما عطا کن و ما را روز رستاخیز رسوا مگردان زیرا تو وعده ات را خلاف نمی‌کنی.»

خداوند متعال در آیه ۲۷۱ بقره فرموده است:

«إِن تُبْدُواْ الصَّدَقَاتِ فَنِعِمَّا هِیَ وَإِن تُخْفُوهَا وَتُؤْتُوهَا الْفُقَرَاء فَهُوَ خَیْرٌ لُّکُمْ وَیُکَفِّرُ عَنکُم مِّن سَیِّئَاتِکُمْ وَاللّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ»

ترجمه :

«اگر صدقه‌‏ها را آشکار کنید، این‏، کار خوبى است‏، و اگر آن‌ را پنهان دارید و به مستمندان بدهید، این براى شما بهتر است‏؛ و بخشى از گناهانتان را مى‌‏زداید، و خداوند به آن‌چه انجام مى‌‏دهید آگاه است».

همچنین در آیه ۲۷۳ بقره در این رابطه آمده است:

«لِلْفُقَرَاء الَّذِینَ أُحصِرُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ لاَ یَسْتَطِیعُونَ ضَرْبًا فِی الأَرْضِ یَحْسَبُهُمُ الْجَاهِلُ أَغْنِیَاء مِنَ التَّعَفُّفِ تَعْرِفُهُم بِسِیمَاهُمْ لاَ یَسْأَلُونَ النَّاسَ إِلْحَافًا وَمَا تُنفِقُواْ مِنْ خَیْرٍ فَإِنَّ اللّهَ بِهِ عَلِیمٌ»

ترجمه :

(این صدقات‏) براى آن (دسته از) نیازمندانى است که در راه خدا فرومانده‏‌اند، و نمى‌‏توانند (براى تأمین هزینه زندگى‏) در زمین سفر کنند. از شدّت خویشتن‏دارى‏، فرد بى‌‏اطلاع‏، آنان را توانگر مى‏‌پندارد. آن‌ها را از سیمایشان مى‏‌شناسى‏. با اصرار، (چیزى‏) از مردم نمى‌‏خواهند. و هر مالى (به آنان‏) انفاق کنید، قطعاً خدا از آن آگاه است‏

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *