ذکر و دعای رفع ذلت و خواری و نکبت و رسیدن به عزت و بزرگی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com ذکر و دعای رفع ذلت و خواری و نکبت و رسیدن به عزت و بزرگی را قرار دادیم . اگر شخصی در جامعه دچار ذلت و خواری شده باشد برای برطرف شدن خواری و نکبت و ذلت و دستیابی به عزت و جاه و مقام و بزرگی می تواند از ذکر و دعای زیر استفاده کند …

دعای عزت و بزرگی,دعای عزت و آبرو,دعای عزت و احترام,دعای عزت نفس,دعای عزت و ثروت,دعای عزت و هیبت,دعای عزت و سربلندی,دعای عزت دار شدن
ذکر و دعای رفع ذلت و خواری و نکبت و رسیدن به عزت و بزرگی

دعای رفع ذلت و نکبت,ذکر برای عزت و بزرگی,ذکر و دعای رفع ذلت و خواری,دعای رسیدن به عزت در جامعه,دعای تبدیل ذلت به عزت و بزرگی,آیات قرآنی برای رفع خواری و بددبختی و پستی

ذکر و دعای رفع ذلت و خواری و نکبت و رسیدن به عزت و بزرگی

رفع نکبت و ذلت

مداومت بر اسم مبارک «المجیب» فرد را از نکبت و ذلت نگه می‌دارد.

جهت رفع و دفع ذلت و خواری و تبدیل آن به عزت در هر روز ۹۹ مرتبه ذکر «المجید» خوانده و به خود دمیده شود.  

در قرآن کریم و روایات اولیای الهی (ع ) برخی عوامل عزت ذکر شده است که می توان اسباب ذلت را نیز از آنها فهمید:

۱. اطاعت الهی : «من اراد عزا بلا عشیره و غنی بلا مال رهیبه بلا سلطان فلینتقل عن ذل معصیه الله الی عز طاعته ; کسی که طالب عزت بدون تکیه به اقوام و ثروت بدون مال و جلال و شکوه بدون سلطنت است باید از ذلت گناه به عزت طاعت الهی تغییر مسیر دهد» (میزان الحکمه , ج ۶ / ۲۹۱)
۲ . تقوی : «لا عز اعزّ من التقوی ; هیچ عزتی از تقوا بالاتر نیست » (میزان الحکمه , ج ۶ / ۲۹۱)
۳ . چشم به مردم نداشتن : «الیائس مما فی ائیدی الناس عز الموئمن فی دینه ; قطع امید و طمع از مال مردم , باعث عزت و سرافرازی مومن در دینش می گردد.» (میزان الحکمه , ج ۶ / ۲۹۲)
۴ . انصاف : «الا انه ینصف الناس من نفسه لم یزده الله اِلّا عزّا; بدانید کسی که با مردم از در انصاف درآید خداوند بر عزتش می افزاید» (میزان الحکمه , ج ۶ / ۲۹۳)
۵ . فرو بردن خشم : «ما من عبد کظم غیظا الا زاده الله عزوجل , عزا فی الدنیا و الاخره ; هر بنده ای که خشم خود را فرو برد, خداوند متعال , عزتش را در دنیا و آخرت فزونی می بخشد»(میزان الحکمه , ج ۶ / ۲۹۳).
پس بندگی خدا عزت می آورد. بندگی هم به اطاعت محض از خدا و دوری از نافرمانی او است. بندگی به این است که ما به دنبال رضای مولای خود با اعمالمان باشیم.

برگرفته از دعا سایت

بیشتر بخوانید  نسخه مجرب برای افزایش رزق و روزی و ثروت و غنی شدن و توانگری

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *