ذکر مجرب عاشق کردن مطلوب | با این ذکر معشوق تان را عاشق کنید

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ذکر مجرب عاشق کردن مطلوب | با این ذکر معشوق تان را عاشق کنید را قرار دادیم . ذکر بسیار قوی و مجرب برای عاشق کردن فوری و سریع معشوق و مطلوب . اگر می خواهید شخصی را عاشق خود کنید به گونه ای که از نبودن شما احساس بیقراری و دلتنگی کند و دیوانه شما شود می توانید از ذکر قوی زیر استفاده کنید …

ذکر مجرب عاشق کردن مطلوب | با این ذکر معشوق تان را عاشق کنید

ذکر برای عاشق کردن شخص,إکر سریع الاجابه عاشق شدن مطلوب,ذکر قوی و مجرب عاشق شدن معشوق,بهترین ذکر مخصوص عاشق کردن شخص,ذکر تضمینی برای عاشق کردن طرف مقابل

ذکر مجرب عاشق کردن مطلوب | با این ذکر معشوق تان را عاشق کنید

ذکر سریع الاجابه و قوی برای عاشق کردن مطلوب

بعد از نماز صبح اسامی زیر را 20 مرتبه بترتیب تکرار کنید و در حین گفتن تصویر خندان مطلوب را تجسم کنید

یاودود یارئوف یابدوح

دعای عاشق کردن طرف مقابل فوری که طرفداران زیادی دارد

« اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَةً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً. »

برای نتیجه گرفتن از این دعاي عاشق كردن طرف مقابل فوری و عزیز شدن نزد معشوق باید این دعا را به صورت مکرر روزانه بخوانید تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

بیشتر بخوانید  دعای کوتاه حضرت علی که خلاصه همه دعاهاست با معنی

دقت داشته باشید که در بعضی مواقع شما با خواندن هر دعایی شرایط برای عاشق کردن طرف مقابل جور نمیشود. در این حال امید خود را از دست ندهید و از دعاي عاشق كردن دختر از راه دور و دعاي عاشق كردن پسر از راه دور که در این صفحه منتشر کردیم بهره ببرید و مطمئن باشید به شخص مورد نظر خواهید رسید.

مجرب ترین دعای عاشق کردن طرف مقابل از راه دور

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِيعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

برای طلسم عاشق كردن از راه دور شما میتوانید به شخصی که به او دسترسی ندارید و دور از هم هستید دعایی بخوانید که به آن طلسم عاشق كردن از راه دور گفته میشود. زمان خواندن این طلسم عاشق كردن طرف مقابل در زمان اذان مغرب میباشد که باید ابتدا از خدا این درخواست را داشته باشید که مهر شما به دل طرف مقابل بیفتد و او به شما دلبسته شود.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فالح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *