ختم سوره قرآنی برای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر مجرد

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com ختم سوره قرآنی برای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر مجرد را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . ختمی که در این پست از سایت ملکوتی ها قرار دادیم ختم سریع الاجابه و مجرب از سوره های قرآنی برای باز شدن بخت دختران و پسران جوان و مجرد و ازدواج سریع و فوری آنان می باشد . چنانچه دختر و پسری که مجرد است و می خواهد بختش باز شود و ازدواج کند این ختم را انجام دهد به اذن خدا حاجتش برآورده خواهد شد …

ختم سوره قرآنی برای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر مجرد

ختم سوره قرآنی برای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر مجرد,ختم تضمینی بخت گشایی,ختم مجرب باز شدن بخت,ختم قوی و معتبر بخت گشایی,ختم مجرب ازدواج دختران و پسران,ختم سوره قرآنی جهت گشوده شدن بخت,ختم ازدواج دختران جوان و مجرد,ختم معتبر ازدواج پسران جوان و مجرد

ختم سوره قرآنی برای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر مجرد

دعاهای فروانی برای بخت گشایی ذکر گردیده است.

در این مطلب از ملکوتی ها دعا و دستورالعملی مجرب برای بخت گشایی پسران و دختران مجرد ذکر میگردد که بارها به تجربه رسیده است.

در ابتدا باید خود را آماده کند که با ایمان خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و توکل بر خدا و همراه با نیت و در زمان سعد و مکان پاک ختمی یک هفته ای انجام دهد و اگر پس از نماز باشد نافع خواهد بود .

بیشتر بخوانید  خواص ذکر یا لطیف برای آشتی و صلح و دوستی میان دو نفر

دستورالعمل انجام ختم :

انجام این ختم بدین ترتیب است که آیت الکرسی را به تعداد ٧۰ مرتبه و سوره مبارکه اخلاص را نیز به تعداد ٧۰ مرتبه و سوره مبارکه ناس را نیز به تعداد ٧۰ مرتبه و سوره مبارکه فلق را نیز به تعداد ٧۰ مرتبه قرائت نماید بدین نحو که هر کدام را روزی ۱۰ مرتبه و به مدت یک هفته قرائت نماید .

و هر روز نیز مبلغی را صدقه دهد و به نیازمند کمک کند .

سعی کند که در این مدت دائم الوضو باشد و حمد خدا را نیز بسیار گوید .

بدون شک و به اذن خدای تبارک و تعالی بختش گشوده گشته و ازدواجی آسان خواهد داشت.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *