ذکر المصور برای بچه دار شدن و صاحب فرزند زیبا شدن

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com ذکر المصور برای بچه دار شدن و صاحب فرزند زیبا شدن را قرار دادیم . اسم مبارک المصور از اسماء الله و اسم های اعظم الهی می باشد . معنی و مفهوم اسم مبارک المصور یعنی پدید آورنده و آفریننده صورت ها و شکل ها می باشد . از خواص مداومت در گفتن ذکر المصور می توان به به دنیا آوردن فرزند خوش چهره و زیبا اشاره کرد …

ذکر المصور برای زیبایی جنین,ذكر اسم الله المصور
ذکر المصور برای بچه دار شدن و صاحب فرزند زیبا شدن

خواص و فضیلت ذکر المصور,خواص ذکر المصور برای فرزند زیبا,ذکر برای به دنیا آوردن فرزند زیبا,معنی و مفهوم اسم اعظم المصور

ذکر المصور برای بچه دار شدن و صاحب فرزند زیبا شدن

المصور ۲۰۸۲ مرتبه جهت به دنیا آوردن فرزندی زیبا

معنی و مفهوم اسم مبارک المصور :

عدد ابجدي: 336

به معني آفريننده ي صورت ها و شکل هاست بدون پيروي از نمونه اي و «شيخ برسي»(ره) فرموده است اگر زني نازا هفت روز روزه بگيرد و اين اسم را بر جامي بنويسد و سيزده مرتبه آن اسم را بخواند پس آن را بشويد و از آن بنوشد خداوند او را پسري صالح عطا فرمايد و در بعضي رسايل است که اگر زني آبستن نشود تا هفت روز، روزي سيصد و سي و سه مرتبه اين اسم را بخواند و اين مربّع را با خود نگاه دارد حامله گردد:

86

91

79

80

76

83

87

90

82

77

89

88

92

85

81

78

مَلَک عِلوي موکِّل بر اين اسم «رويائيل» و مَلَک سِفلي «صحيوش» است و در بعضي از کتب است که هر زن عقيم که فرزند خواهد هفت روز، روزه بگيرد و در وقت افطار بيست و يک مرتبه اين اسم را بر آب بخواند و به آن بدمد و از آن بياشامد، خداوند او را وَلَدي صالح کرامت فرمايد و اگر کسي اين اسم را دوهزار و هشتاد و دومرتبه بخواند، صاحب فصاحت و بلاغت لسان گردد و بر شعر گفتن قادر شود.

پژوهه در مفهوم اَلمُصوَّر از مترجم

اسم فاعل از «تصوير» گرفته شده و به معني «صورتگر و صورت بخش» است. در آخرين آيه ي سوره ي حشر(آيه 24) از مسأله خلقت و آنچه مربوط به آن است، مانند نظم بندي و صورت بندي و قدرت و حکمت بحث مي کند. شايان ذکر است که در روايات اسلامي اهميّت فوق العاده اي به اين آيات داده شده است.

اين واژه (المصوِّر) از اسماي خداوند و به معني نگارنده و چهره ساز مي باشد که در کتاب الهي يک مرتبه ذکر شده است. اين اسم که از اسماي فعل الهي است گوياي آخرين پردازش در مسير خلقت مي باشد که تأخّر آن در آيه ي کريمه (حشر/24): «هُوَاللهُ الخالقُ الباريءُ المُصَوِّرُ لَهُ الاَسماءُ الحُسني»، گوياي همين مطلب است. توضيح اين که بر حسب نظر محققين کلام در سير ايجاد جهان، عالم هستي قبل از خروج از کَتم عدم بر طبق تقدير الهي-يا قَدَر علمي-ايجاد گرديده و سپس نقش پذيرفته است، از اين رو سه اسم متوالي در اين آيه اين سه مرحله را مشخص نموده اند، يعني صرف ايجاد و خروج از استواي امکاني به وجوب غيري از ناحيه ي اسم خالق، ايجاد بر وفق تقدير بر عهده ي اسم باري و بالاخره مشخص شدن جزيي و حدود وجودي که بر بهترين وجه است، نقش اسم “مُصوِّر” مي باشد. بنابه تفسير فوق اسم مصوّر ربطي به انسان يا موجودات مادّي و چهره پردازي خداوند در رَحِم جنس مادّه ي موجودات نداشته و تمام خلقت از مادّي و مجرّد را در بر مي گيرد. چه ملاک تشخّص، وجود و ملاک ظهور تشخّص است که به واسطه ي اين اسم مي باشد که با ظهور سلطنت اين اسم موجودات به نحو متمايز از هم متمایز مي گردند. و امّا چون اسماي حُسناي الهي بر حسب موجودات اعتبار مي گردد و چون اين سه اسم-خالق و باري و مصوِّر -کلّ موجودات را ايجاد مي کنند، پس با ظهور اين اسم تمام اسماي الهي قابل اعتبارند، از همين رو در پي اين اسم بدون فاصله قيد «لَهُ الاسماءُ الحُسني» آمده است.

برگرفته از دعا سایت

بیشتر بخوانید  دعای جلب محبت همسر - محبت بی بازگشت همسر

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *