دعا برای اینکه به عشقتون برسید و موانع از سر راه فورا برداشته شود !

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعا برای اینکه به عشقتون برسید و موانع از سر راه فورا برداشته شود ! را قرار دادیم . دعای زیر از قویترین دعاهای رسیدن به عشق و معشوق و ازدواج با عشق و احضار فوری عشق از راه دور و رفع موانع و مشکلات در جهت رسیدن به عشق . این دعا شما را در سریعترین زمان به عشق و معشوق تان خواهد رساند …

دعا برای اینکه به عشقتون برسید و موانع از سر راه فورا برداشته شود !

دعای رسیدن به عشق,دعای جلب محبت عشق,دعای ازدواج با عشق,دعای تسخیر و مطیع کردن عشق,دعای سریع الاجابه ازدواج با عشق,دعای قوی و مجرب رسیدن به معشوق

دعا برای اینکه به عشقتون برسید و موانع از سر راه فورا برداشته شود !

دعا برای رسیدن به عشق و ازدواج سریع

اگر از کسی به او علاقمندید دور هستید یا حس می کنید عشق و محبت بین شما و همسرتان کم شده است این دعا برای رسیدن به معشوق از راه دور می تواند شما را به خواسته قلبی برساند. با خواندن 111 مرتبه آیه 87 از سوره انبیاء به حاجت خود خواهید رسید (اگر خداوند مصلحت بداند):

“وَذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَيْهِ فَنَادَى فِي الظُّلُمَاتِ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَنَجَّيْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَكَذَلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ”

یکی دیگر از دعاها برای رسیدن به معشوق از راه دور و ایجاد محبت در دل او :

بیشتر بخوانید  دعای فوری ثروت مجرب برای گشایش در رزق و روزی تضمینی

قرائت ایه 74 سوره فرقان و دمیدن آن به یک تسبیح است:

“وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا”

سپس با این تسبیح هر روز 100 ذکر صلوات و 100 مرتبه آیه “بسم الله الرحمن الرحیم” را بخوانید.

دعای جلب محبت عشق

اگر می‌خواهید معشوق را از راه دور مجذوب خود کرده و چنان مهر خود را به دل او بیندازید که به زودی ازدواج کنید، این دعای قوی و سریع الاجابه می‌تواند به شما کمک کند:

“اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَهِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَهً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً.”

دعا برای رسیدن به معشوق سریع و فوری

دعا برای رسیدن به معشوق سریع و فوری مناسب افرادی است که تمایل دارند خیلی زود محبت معشوق خود را جلب کرده و به ازدواج منتهی کنند. پس برای رسیدن به حاجت قلبی خود باید 333 مرتبه دعای زیر خوانده شود:

“وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا”

برای اینکه این دعا بسیار موثر عمل کند بهتر است آیه 131 سوره طه را نیز در هفت روز در هنگام اذان ظهر و هر روز 25 مرتبه تکرار کنید:

“وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى”

مورد دیگر دعا برای ازدواج فوری با معشوق

 این دعا بسیار معروف و مجرب است به این ترتیب است:

بیشتر بخوانید  ختم سوره طه برای طلب حاجت و برآورده شدن حاجات بزرگ و مهم

” بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین”

همچنین ذکر مجرب امن یجیب نیز برای ازدواج با معشوق از طرف علما بسیار سفارش شده است

نقل شده است که اگر کسی هر روز پس از نماز مغرب و عشا از به درگاه خداوند طلب استغفار کرده و به تعداد سه دور تسبیح ذکر “امن یجیب” را به نیت ازدواج فوری با معشوق بخواند، خداوند از خواسته دل او با خبر شده و آن را برآورده سازد.

” اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء”

دعا برای رسیدن به معشوق و ازدواج

برای باز شدن بخت و رسیدن به معشوق و ازدواج ذکر “یا لطیف” را 129 مرتبه در روز تکرار کن. همچنین خواندن آیه 23 سوره در هنگام اذان نیز برای رسیدن به معشوق توصیه شده است:

” وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ”

یکی دیگر موارد دعا برای رسیدن به معشوق و ازدواج ختم مجربی است که به ترتیب زیر است:

برای مدت 40 شبانه روز بعد از هر نماز روزانه یک مرتبه ذکر صلوات را بگویید و هفت مرتبه آیه 89 از سوره انبیاء را بخوانید:

“وَزَکَرِیَّا إِذْ نَادَىٰ رَبَّهُ رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنْتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ”

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فالح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *