دعا برای استرس و تپش قلب,درمان تپش قلب و استرس با قرآن

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعا برای استرس و تپش قلب,درمان تپش قلب و استرس با قرآن را قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار مجرب و سریع الاجابه برای برطرف شدن استرس و اضطراب و افسردگی و شفای فوری تپش قلب در سایت ملکوتی ها …

,دعای استرس,دعای استرس شدید,دعای استرس و آرامش,دعای استرس و ترس,دعای استرس اضطراب,دعای استرس و دلشوره,دعای استرس ترس,دعای استرس اهل سنت,دعای استرس امتحان,دعای استرس خواستگاری,دعای رفع استرس شدید,دعا برای استرس شدید,دعای رفع استرس و آرامش,دعا برای استرس و آرامش,دعا برای کاهش استرس و آرامش قلب,دعا برای رفع استرس و آرامش,دعای آرامش قلب و استرس,دعای آرامش و ضد استرس,دعای رفع استرس و ترس,دعا برای استرس و ترس,دعا برا استرس و ترس,دعای برای رفع استرس و ترس,دعای دوری از استرس و ترس,دعا برای کاهش استرس و ترس,دعای ضد ترس و استرس,دعای برای ترس و استرس,دعای استرس و اضطراب,دعا استرس و اضطراب,دعا برای استرس اضطراب,دعای کاهش استرس و اضطراب,دعاي رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس اضطراب,دعای رفع استرس و دلشوره,دعاي رفع استرس و دلشوره,دعا برای رفع استرس و دلشوره,دعای برای استرس و دلشوره,دعا استرس دلشوره,دعای کاهش استرس و ترس,دعای رفع استرس اهل سنت,دعای رفع استرس امتحان,دعای کاهش استرس امتحان,دعای استرس قبل از امتحان,دعای تپش قلب,دعای رفع تپش قلب,دعای برای تپش قلب,دعای درمان تپش قلب,دعا برای تپش قلب,دعا برای تپش قلب و اضطراب,دعای برای رفع تپش قلب,دعای رفع اضطراب و تپش قلب,دعا تپش قلب,دعای ضربان قلب,دعا برای رفع تپش قلب,دعا جهت رفع تپش قلب,دعا برای درمان تپش قلب,دعا برای شفای تپش قلب,دعا برای ارامش تپش قلب,دعا برای استرس و تپش قلب,دعا برای ارام شدن تپش قلب,دعا برای رفع استرس و تپش قلب,دعای ضربان قلب جنین,دعا برای ضربان قلب جنین

دعا برای استرس و تپش قلب,درمان تپش قلب و استرس با قرآن

دعای قرآنی رفع استرس,دعای قرآنی رفع تپش قلب,دعای برطرف شدن استرس,دعای شفای تپش قلب,دعای درمان و شفای استرس,ذکر مجرب برای تپش قلب,ذکر رفع استرس شدید,ذکر برای تپش قلب و اضطراب

دعا برای استرس و تپش قلب,درمان تپش قلب و استرس با قرآن

باید دانست که صورت صحیح دعا برای قبولی در امتحان این است که انسان از خداوند بخواهد محفوظات و معلوماتش را در وقت امتحان به یاد آورد و فراموشی به او دست ندهد

بیشتر بخوانید  ذکر جذب کننده قوی و مجرب برای جذب شخص مورد نظر

البته نباید انتظار داشت که بدون تلاش و مطالعات قبلی، به موفقیت دست پیدا خواهد کرد و دعا باید با تلاش همراه شود.

دعای دفع فراموشی و نسیان از امام صادق (علیه‌السلام) نقل شده است :

دست خود را بر پیشانی بگذار و چنین دعا کن:

«صَلَّی اللّهُ عَلی مُحَمَّد وَ الِهِ الّلهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا مُذَکِّرَ الْخَیْرِ وَ فاعِلَهُ وَ الامِرَ بِهِ ذَکِّرْنی ما اَنْسانیه»

خدای درود فرستد بر محمد و آلش. خدایا من جداً از تو می‌خواهم ‌ای به پا ‌اندازنده خیر و انجام‌دهنده آن و امرکننده به آن! به یادم بنداز از آن‌چه را که شیطان از یادم برده.

دعای رفع هول و غم از امتحان :

شاید یکی از دعاهای متناسب در این مورد «دعای رفع هول و غم» باشد و آن این است که چنین به درگاه خداوند متعال دعا کنید:

« اَعْدَدْتُ لِکُلَّ عَظیْمَة لا اِلهَ اِلاّ اللّه وَ لِکُلَّ هَمٍّ و غَمٍّ لا حَوْلَ وَ لا قُوَةَ اِلا بِاللّهِ مُحمدُ النُورِ الاولُ وَ عَلی النُورِ الثانی وَ الائمَةُ الابْرارُ عُدَّةُ لِلِقآء اللّهِ وَ حِجابُ مِنْ اَعْدآء اللّهِ ذَلَّ کُلُّ شَیء لِعَظَمَةِ اللّهِ وَ اَسْئَلَ اللّهَ عَزَّوَجَلَّ الْکِفایَةَ»

آماده کرده‌ام برای هر حادثه بزرگی این را که: نیست معبودی جز خدا و برای هر همّ و غمی این را که نیست جنبشی و نیرویی جز با خدا، محمد است نخستین نور و علی است نور دوم و آن امامان بسی نیک‌توشه‌اند برای دیدار خدا و پرده حائل‌اند از دشمنان خدا، رام و فروتن گشته همه چیز در برابر عظمت خدا و می‌خواهم از خدا «که عزیز است و برجسته» کفایت.

ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب

بیشتر بخوانید  دعا برای رفع استرس و بیخوابی و افسردگی بزرگسالان و نوزاد

در زمانی که به هر دلیل دجار اضطراب یا نگرانی و دلشوره می شوید ، ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب ذیل را چهارده مرتبه قرائت کنید. دلشوره و اضطراب برطرف میشود. در اثنای ذکر توجه قلبی داشته باشد. مجرب است.

(ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم).

ذکر دیگری برای دفع دلشوره و استرس :

برای رفع استرس و دلشوره دست راست را روی سینه اش بگذارد و هفت مرتبه آیه ۲۸۸ شریفه سوره رعد را بخواند . به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شخص ایجاد می شود.

(الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب)

توجه شود :

با اتجاه به قبله بخواند و در اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.

دعایی مجرب برای دفع اضطراب و آرامش اعصاب

برای آرامش اعصاب و از بین رفتن اضطراب ذکر

ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

را چهارده مرتبه به ظرفی از آب پاک بخواند و آب را بنوشد. اضطرابش از بین میرود و اعصابش بطور عجیبی آرام می شود.

دستورالعملی برای آرامش روحی و سعه صدر

برای افزایش صبر و حوصله و ایجاد آرامش روحی هرچه بیشتر ، قبل از خواب سوره مبارکه عنکبوت را قرائت کند. مجرب است.

حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) فرموده است:

در شگفتم برای کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار کلمه پناه نمی برد!

۱- در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حسبنا الله و نعم الوکیل» (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۷۱) پناه نمی برد. در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است: پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند، و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جسند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند، و هیچگونه بدی به آنان نرسید.

۲- در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین*» (سوره مبارکه انبیاء آیه ۸۷) پناه نمی برد. زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است:

«پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می بخشیم.» (سوره انبیاء آیه ۸۸)

۳- در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد» (سوره مبارکه غافر آیه ۴۴) … پناه نمی برد. زیرا خداوند به دنبال ذکر فوق فرموده است: «پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت.» (سوره غافر آیه ۴۵)

۴- در شگفتم برای کسی که طالب دنیا و زیباییهای دنیاست چگونه به ذکر «ماشاءالله لاحول و لاقوة الا بالله» (سوره مبارکه کهف آیه ۳۹) پناه نمی برد، زیرا خداوند بعد از ذکر یاد شده فرموده است: «مردی که فاقد نعمتهای دنیوی بود، خطاب به مردی که از نعمتها برخوردار بود) فرمود: اگر تو مرا به مال و فرزند، کمتر از خود می دانی امید است خداوند مرا بهتر از باغ تو بدهد.»

(بحارالانوار، ج ۹۰، ۱۸۴ – ۱۸۵)

بیشتر بخوانید  دعای قوی برای درمان بیماری و طلب شفا برای سلامتی مریض

دعای مجرب برای دفع ترس و وحشت :

حلبی می گوید :

کسی به امام صادق علیه السلام عرض کرد وقتی تنها می شوم وحشت و اندوه مرا فرا می گیرد و آنگاه که میان مردم هستم چنین احساسی ندارم .

حضرت به وی فرمودند : دستت را روی قلبت بگذار و بگو :

بسم الله

سپس دستت را بر قلبت کشیده و هفت بار بگو :

أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَى نَفْسِی

وی گفت من چنین کردم و خداوند ترس و وحشت را ا ز من زدود و به جای آن انس و آرامش به من داد.

(بحارالانوار ج 95 ص 138)

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *