دعای رفع افسردگی و رهایی از غم و اندوه و استرس و اضطراب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای رفع افسردگی و رهایی از غم و اندوه و استرس و اضطراب را قرار دادیم . ذکر و دعا و سوره قرآنی مجرب برای از بین رفتن غم و اندوه و افسردگی و رهایی و خلاص شدن از استرس و اضطراب و نگرانی …

دعای رفع استرس,دعای رفع استرس صوتی,دعای رفع استرس و دلشوره,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس نی نی سایت,دعای رفع استرس و دلهره,دعای رفع استرس و آرامش,دعای رفع استرس شدید, دعای رفع افسردگی شدید,دعا رفع افسردگی,دعاهای رفع افسردگی,دعای برای رفع افسردگی,دعای جهت رفع افسردگی,دعا برای رفع افسردگی,دعا برای رفع افسردگی شدید,دعا برای رفع افسردگی نی نی سایت

دعای رفع افسردگی و رهایی از غم و اندوه و استرس و اضطراب

دعای رفع غم و اندوه,دعای رهایی غم و غصه,دعای دفع استرس فوری,دعای از بین رفتن افسردگی شدید,دعای رهایی از اضطراب,دعای قوی برای برطرف شدن غم و گرفتاری و غصه

دعای رفع افسردگی و رهایی از غم و اندوه و استرس و اضطراب

برای رفع اضطراب و استرس روزانه دویست و ده مرتبه ذکر شریف

«حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ»

را با اعتقاد قلبی بخواند و بر آن مداومت نماید. در سه روز اول نتیجه اش را خواهد دید. این ذکر بسیار قوی است و بارها آزموده شده .

برای از بین رفتن غم و اندوه ذکرشریف یونسیه

«لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِین»

را روزانه به هر تعدادی که میتواند تکرار کند. بهترین مواقع انجام این ذکر ، صبح ها و بعداز ظهرها و همچنین زمان قبل از اذان مغرب است.

بیشتر بخوانید  دعای یا من تحل برای ازدواج,ختم دعای یا من تحل جهت حاجت ازدواج

برای بهبودی بیماری افسردگی که بر روی جسم نیز آثار سوء و مخربی دارد دستورات مختلفی – گذشته از راه کارهای پزشکی، بهداشتی و سلامتی- در کتب روایی شیعه وارد شده است که در این میان چند روایت با محور قرار دادن سوره مبارکه انسان، قرائت این سوره مبارکه را تضمین کننده شفاء و عافیت برای بیماری های روانی و جسمانی خصوصا افسردگی بر شمرده اند.

سوره مبارکه انسان که با نامهای “دهر”، “هل أتی” و “ابرار” هم شناخته می شود، ۳۱ آیه داشته و هفتاد و ششمین سوره قرآن کریم است.

مضامین مختلفی که در این سوره مبارکه وجود دارد از خلقت انسان و کیفیت هدایت یا گمراهی او و بحث مهم “شُکر” اشاره دارد.

همچنین به نتیجه کفران نعمت که چیزی جز عذاب الهی نیست پرداخته و در عبارات و فرازهایی به ضرورت یاد خدا و ارتباط قلبی و معنوی با او تصریح می کند.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *