دعای مهر محبت قوی خوردنی برای جلب محبت و افزایش مهر و محبت

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای مهر محبت قوی خوردنی برای جلب محبت و افزایش مهر و محبت را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب مهر و محبت خوردنی و جلب مهر و محبت شخص مورد نظر بر روی خوردنی و زیاد شدن مهر و محبت میان دو نفر بر روی چیزهای خوردنی می باشد . برای جلب محبت و افزایش محبت شخص مورد نظر می توان از دعای محبت قوی و سریع الاجابه خوردنی زیر استفاده کرد . سایت ملکوتی ها …

,دعای محبت خوردنی,دعای محبت خوردنی به سگ,دعا محبت خوردنی,دعای خوردنی محبت شدید,دعای خوردنی محبت زن و شوهر,دعاي محبت خوردني,دعای محبت فوری خوردنی,دعای جلب محبت خوردنی,دعای افزایش محبت خوردنی,دعای مهر محبت خوردنی,دعای محبت خوردنی قوی,دعا برای محبت خوردنی,دعای محبت خوراکی شوهر,دعای جلب محبت خوراکی,دعای جلب محبت معشوق خوراکی,دعای جلب محبت به خوراکی,دعای مهر محبت خوراکی,دعای خوردنی برای مهر محبت,دعای مهر و محبت خوردنی,دعا مهر محبت خوراکی,دعای مهر محبت قوی خوردنی

دعای مهر محبت قوی خوردنی برای جلب محبت و افزایش مهر و محبت

دعای محبت سریع الاجابه خوردنی,دعای قوی و مجرب محبت خوردنی,دعای فوق العاده قوی محبت,دعای جلب محبت شوهر خوردنی,دعای زیاد شدن محبت روی خوردنی,طلسم افزیاش محبت بر روی خوردنی,طلسم زیاد شدن مهر و محبت خوردنی,اذکار و ادعیه جلب محبت خوردنی,آیه و سوره مخصوص محبت,بهترین دعای مخصوص محبت فوری و سریع,طلسم تضمینی و قرآنی برای محبت خوردنی

دعای مهر محبت قوی خوردنی برای جلب محبت و افزایش مهر و محبت

دعای محبت خوراکی با قند :

یکی از مجرب ترین دعاها برای دعای محبت روی خوراکی فوری و همیشگی دعای محبت با قند می باشد.

این دعا را 5 مرتبه به چند حبه قند بخوانید و به همراه چایی به معشوق خود بخورانید.

بیشتر بخوانید  دعای قوی برای ایجاد مهر و محبت و عشق و علاقه میان زن و شوهر

این دعا باعث بیقراری شدید معشوق می شود.

« إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

دعای مهر و محبت جوشاندنی :

هنگام جوشیدن آب دعای مهر و محبت جوشاندنی را بخوانید و سپس با این آب شربت گلاب و زعفران درست کنید و به فرد مورد نظر بدهید.

این دعا به صورت همیشگی مهر شما را به دل وی می اندازد

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ * و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم »

دعای افزایش مهر و محبت فوری :

برای اینکه خیلی سریع به حاجت خود برسید و محبت معشوق را کسب کنید باید دعای محبت فوری از دسته دعای محبت خوراکی-فوری و همیشگی را بخوانید و به سمت او فوت کنید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »

دعای زیاد شدن محبت فوری از راه دور :

اگر به دنبال جلب محبت کسی هستید که به وی دسترسی ندارید می توانید از دعای محبت فوری از راه دور که در زیر آمده است استفاده کنید.

دعای محبت فوری از راه دور را به آب روان بخوانید و نیت کنید تا به هدفتان برسید.

« یُحِبُّونَهُمْ. کَحُبِّ اللّهِ. وَالَّذِینَ آمَنُواْ. أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ.»

دعای محبت خوراکی بر روی سیب :

یکی از بهترین دعای محبت روی خوراکی-فوری و همیشگی، دعای محبت روی سیب می باشد. این دعا را به یک سیب قرمز 7 مرتبه بخوانید و سپس آن سیب را به معشوق خود بدهید.

دعای محبت روی سیب باعث عزیز شدن نزد معشوق می گردد.

« بسم الله الرحمن الرحیم. و لقد جعلنا فی السماء بُروجاْ و زَیــّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم. »

دعای جلب مهر و محبت معشوق خوراکی :

بیشتر بخوانید  دعای مجذوب و شیفته شدن دیگران به شما و جلب مهر و محبت معشوق

دعای جلب محبت معشوق که در زیر آمده است را روی یکی از میوه های بهشتی بخوانید و به خورد معشوق مورد نظر بدهید.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان »

دعای محبت سریع الاجابه بر روی خوراکی :

دعای محبت سریع الاجابه که در زیر آمده است را هنگام طبخ غذا بخوانید و به خورد فرد ورد نظر دهید تا با دیوانه کردن محبوب خیلی سریع مهر و محبت وی را جلب کنید.

« اللهم يا حنان يا منان صلي على محمد وآل محمد وتحنن علي ومن علي بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظني وأحفظها إنك إذا تحننت ومننت على أحد رحمته يا رؤف يا رحيم. »

آیه برای مهر محبت قوی و فوری و آشتی بین زوجین :

۷ بار (هفت بار) این آیه را بر نمک بخوانید و به آن بدمید و سپس در غذا بریزید( غذا روی اجاق باشد). پس از اینکه هر دو نفر از غذا تناول کنند، ایجاد محبت و آشتی سریع و عجیب خواهد کرد.

آیه شریفه ذیل:

((زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ)) (سوره مبارکه آل عمران، آیه شریفه ۱۴).

توجه فرمائید :

در ابتدا و انتهای قرائت، سه بار صلوات بفرستید.

دعای محبت برای افزایش مهر زن و شوهر

بسیاری از عوامل مانند احترام متقابل بین زن و شوهرها ، اهمیت دادن به همسر، مهیا کردن شرایط مناسب زندگی، همراهی همسر در امور مختلف، پرهیز از بحث و مجادله ‏های بی ‏نتیجه، توجه به خواسته ‏های جنسی ، صداقت و امانت و فداکاری و گذشت موجب ایجاد مهر و محبت افزون بین زن و مرد می شود . در کنار این راهکارها خواندن بعضی از دعاها و آیات قرآن می تواند به افزایش مهر و محبت زن و شوهر کمک کند

دعا برای افزایش محبت زن و شوهر

بیشتر بخوانید  دعای مجرب افزایش مشتری - دعا برای زیاد شدن فروش و کسب و کار

۱.دعای زیر را ۴۴۴ مرتبه بر تکه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا میل کند

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

۲. اگر زن و شوهری با یکدیگر بحث و جدل کردند به طوری که دوست نداشتند حتی یکدیگر را بنگرند و بر سر مواضع خود پافشاری نمودند باید یک نفر واسطه گردد و دعای زیر را برای آنان بخواند.

الف )ذکر یا وَدود را بر دو تکه شیرینی یا قند یا نبات یا لیوانی شربت و یا زولبیا بامیه بخواند و به آن ها دهد تا بخورند.

ب) یک بار سوره واقعه را بر دو عدد شیرینی یا آب نبات یا زولبیا بامیه بخواند و بعد از آندعای زیر را قرائت کند و شیرینی را به آنها بدهد تا بخورند.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

نکات مهم :

به جای فلانه بنت فلانه اسم زن و مادرش و به جای فلان بن فلانه اسم شوهر و مادرش را بگویید.

در دستور دوم دعا را بر شربت و چیزهای مایع نخوانید اما در دستور اولی می توانید دعا را بر روی مایعات و شربت بخوانید.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *