دعای مجرب برای تسخیر شوهر و مطیع شدن و تسخیر قلب شوهر از دور

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای مجرب برای تسخیر شوهر و مطیع شدن و تسخیر قلب شوهر از دور را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای تسخیر قلب شوهر از راه دور و مطیع شدن شوهر می باشد . به جهت تسخیر فوری و سریع قلب شوهر می توانید از دعای قوی و مجرب زیر استفاده کنید . سایت ملکوتی ها …

,دعای تسخیر قلب شوهر,دعای تسخیر قلب شوهر از راه دور,دعای تسخیر قلب شوهر نی نی سایت,دعای تسخیر قلب شوهرم,دعاي تسخير قلب شوهر,دعا تسخیر قلب شوهر,دعای تسخیر دل شوهر,دعای تسخیر قلب مرد از راه دور,دعای تسخیر قلب مرد,دعاي تسخير قلب مرد,دعای تسخیر قلب مرد از راه دور نی نی سایت,دعا برای تسخیر قلب مرد از راه دور,دعا برای تسخیر قلب شوهر,دعایی برای تسخیر قلب شوهر,دعا برای تسخیر قلب شوهرم,دعای تسخیر قلب همسر,دعا تسخیر قلب مرد,دعای تسخیر دل همسر,دعای تسخیر قلب پسر از راه دور,دعا برای تسخیر قلب پسر از راه دور,دعای تسخیر قلب مرد برای ازدواج,دعای تسخیر قلب مردم,دعای تسخیر قلب مردان

دعای مجرب برای تسخیر شوهر و مطیع شدن و تسخیر قلب شوهر از دور

دعای قوی برای تسخیر قلب شوهر,دعای سریع الاجابه تسخیر شوهر,ذکر و دعای تسخیر فوری شوهر,دعای مجرب و تضمینی تسخیر شوهر,,طلسم قوی و سریع برای تسخیر شوهر,آیات قرآنی برای تسخیر شوهر,سوره برای تسخیر سریع شوهر,اذکار و ادعیه تسخیر شوهر

دعای مجرب برای تسخیر شوهر و مطیع شدن و تسخیر قلب شوهر از دور

طلسم برای تسخیر قلب مرد

بیشتر بخوانید  مجرب ترین دعا برای بخت گشایی - ازدواج فوری در روایات و احادیث

اگر حاجت و كار مهمي نزد شخصي داشتي و آرزوي برآورده شدن كار مهم خود را داري و ميخواهي خداوند مهر شما را در دل آن كسي كه كار شما به دست اوست بياندازد و كار مهم شما را انجام دهد و حاجتت برآورده شود

شب جمعه دعاي ذيل را يكصد و يازده مرتبه قرائت كن و در اولين فرصت به دنبال حاجت خود برو كه به اذن خداوند جل جلاله برآورده است.

آن دعا اين است:

وَ ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَيْهِ فَنادى فِى الظُّلُماتِ اَنْ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَكَ اِنّى كُنْتُ مِنَ الظّالِمينَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِى الْمُؤْمِنينَ.

ترجمه:

و ذا النون (يونس ) را ياد كن آن دم كه خشمناك برفت و گمان داشت بر او سخت نگيريم پس از ظلمات ندا داد كه معبودى جز تو نيست منزهى تو كه همانا من از ستمكاران بوده ام پس دعايش مستجاب كرديم و از تنگناى غم نجاتش داديم و اين چنين مؤمنين را نجات دهيم).مجرب و صحيح است

طلسم قوی و مجرب برای تسخیر افراد :

هر كس كه در نظر دارد محبت ديگران به او جلب شود شب جمعه دو ركعت نماز با حضور قلب كامل بخواند.

در هر ركعت پس از حمد، آيه الكرسی را يكبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را يازده مرتبه بخواند و به شيوه معمول نماز را ادامه دهد.

بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگويد:

يا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انك على كل شي قدير

بجای كلمه فلان، اسم مطلوب را بگويد. مجرب و صحيح است.

بیشتر بخوانید  آیات قرانی برای جذب قلوب و تسخیر خلایق و حفظ از ظلم و شر شیطان

دعا برای تسخیر قلب معشوق از راه دور

در ابتدا وضو گرفته و دو ركعت نماز به نيت جذب و تسخير قلوب ميخوانيم. بعد از سلام نماز يكصد مرتبه ذكر زير را تكرار مينمائيم:

لا اله الا الله محمد شفيع الله

پس از قرائت صد مرتبه ذكر فوق، دعای ذيل را ميخوانيم:

اللهم بحق حرمة لا اله الا الله محمد شفيع الله ان تجذب لى قلوب عبادك اجمعين حتى ينقادوا ويخضعوا لى بالمحبه والمودة والعطف برحمتك يا ارحم الراحمين وصلى الله على سيدنا محمد وعلى اله وسلم.

توجه:

تا پايان دعای فوق بايد توجه باطنی داشته باشيم.

نبايد در اثنای عمل ذكر با كسی مكالمه نمود.

دعای سریع الاجابه برای تسخیر دیگران

روایت شده هر کس هفت مرتبه آیه 7 از سوره ممتحنه را بخواند و به کف دست خود بدمد ، سپس به صورت خود بکشد، هر که او را ببیند، دوستش میدارد و هرکس که نیت دارد عاشق و مجنون او خواهد شد.

عسی ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم

ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب

برای تسخیر قلب صبح هنگام طلوع آفتاب 11 مرتبه (آیة الکرسی ) را بخواند و بین دو عین ( یشفع و عنده) آن شخص را قصد نماید انشالله مسخر تو خواهد شد و هو مجرب مکنون است.

نماز و دعای مجرب تسخیر قلب و رفع کدورت بین دو شخص

ابتدا دو رکعت نماز به همین نیت بخواند.

در هر رکعت بعد از حمد (ایه ی ۷/سوره ی ممتحنه) را هفت مرتبه بخواند:

«عسی الله ان یجعل بینکم ….(تا) والله غفور رحیم»

سپس بعد از سلام نماز ۷۷(هفتاد وهفت) مرتبه بگوید:

«اللهمَّ لَیِّن قَلبَ (اسم شخص وپدرش را ببرد:مثلا علی بن حسن یا مریم بنت رسول) لی کَما لَیَّنتَ اَلحَدیدَ لِداوُدَ(ع) وَسَخِّر لی قَلبَه کَما سَخَّرتَ لَسُلَیمانَ جُنُودَهُ مِنَ الجِنِّ وَالاِنسِ وَالطَّیرِ فَهُم یوزَعونَ».

ان شخص انچنان مسخر گردد که تصور ان ممکن نیست .

بیشتر بخوانید  دعای خوراکی برای ازدواج با معشوق و جلب محبت معشوق برای ازدواج

این عمل به تجربه ثابت شده است.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *