دعای مجرب نجات از حبس و آزادی و رهایی از زندان

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دعای مجرب نجات از حبس و آزادی و رهایی از زندان را قرار دادیم . دعای زیز از دعاهای سریع الاجابه و مجرب برای رهایی و آزادی از زندان و خلاص شدن از حبس می باشد .

دعای مجرب نجات از حبس و آزادی و رهایی از زندان

دعای رهایی از زندان,دعای خلاص شدن از زندان,دعای آزادی از حبس و زندان,دعای بیرون آمدن از زندان,دعای آزادی زندانی از زندان و حبس

دعای مجرب نجات از حبس و آزادی و رهایی از زندان

مروى است که شخصى در شهر شام مدّت مدیدى محبوس بود و در شدت آزار بود. پس در خواب دید که حضرت فاطمه (ع) آمد و به او گفت که:

این دعا را بخوان :

پس آن شخص این دعا را یاد گرفت و چون بیدار شد این دعا را خواند (پس از حبس نجات‏ یافت و به خانه خود رفت. )

دعا این است:

اللَّهُمَّ بِحَقِّ الْعَرْشِ وَ مَنْ عَلَاهُ وَ بِحَقِّ الْوَحْیِ وَ مَنْ أَوْحَاهُ وَ بِحَقِّ النَّبِیِّ وَ مَنْ نَبَّأَهُ وَ بِحَقِّ الْبَیْتِ وَ مَنْ بَنَاهُ یَا سَامِعَ کُلِّ صَوْتٍ یَا جَامِعَ کُلِّ فَوْتٍ یَا بَارِئَ النُّفُوسِ بَعْدَ الْمَوْتِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَیْتِهِ وَ آتِنَا وَ جَمِیعَ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ فِی مَشَارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغَارِبِهَا فَرَجاً مِنْ عِنْدِکَ عَاجِلًا بِشَهَادَهِ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُکَ وَرَسُولُکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ عَلَى ذُرِّیَّتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ وَ سَلَّمَ تَسْلِیماً کَثِیراً.

مهج الدعوات و منهج العنایات، سید بن طاووس الحسنی الحسینی قدس سرّه.

التماس دعا

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

بیشتر بخوانید  ذکر و نماز مجرب گشایش بخت و ازدواج دختران و پسران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *