دعای مجرب برای افرادی که خانومشون قهر کرده و میخوان بیاد سر خونه زندگیش

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای مجرب برای افرادی که خانومشون قهر کرده و میخوان بیاد سر خونه زندگیش را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای رفع سریع قهر و دلخوری و ناراحتی بین زن و شوهر و بازگشت زن قهر کرده به خانه و ایجاد آشتی و مهر و محبت بین زن و شوهر 100 درصد تضمینی و مجرب …

دعای مجرب برای افرادی که خانومشون قهر کرده و میخوان بیاد سر خونه زندگیش

دعای رفع قهر بین زن و شوهر,دعای آشتی زن و شوهر,دعای رفع ناراحتی و قهر میان زن و شوهر,دعای بازگشت خانم قهر کرده به خانه

دعای مجرب برای افرادی که خانومشون قهر کرده و میخوان بیاد سر خونه زندگیش

بهترین دعا برای رفع قهر و آشتی بین زن و شوهر از راه دور

چنانچه می خواهید از راه دور کدورت میان خود و همسرتان را ازبین ببرید میتوانید از دعای زیر استفاده کنید. این دعا می تواند مهر و محبت میان شما و همسرتان را افزایش دهد و می تواند به شما کمک کند تا با همسر خود آشتی کنید و کدورت میان شما ازبین برود. این دعا می تواند باعث شود عشق میان شما و شریک زندگیتان افزایش یابد و آرامش شما تضمین شود. دعای زیر برای تسخیر قلب شریک زندگیتان بسیار موثر است:

وتَمَّتْ کَلِمَةُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ

بهترین دعا برای آشتی بین زن و شوهر و رفه قهر سریع الاجابه

بیشتر بخوانید  طلسم مجرب جهت صلح و آشتی - دعای آشتی بین زوجین

چنانچه دعای زیر را هفت مرتبه بخوانید به شما کمک می کند تا قهر و کدورت های طولانی مدت را بتوانید ازبین ببرید. این دعا می تواند کدورت های قدیمی را در مدت زمان کم ازبین ببرد. دعای زیر به دعای سریع الاجابه برای رفع کدروت بین زن و شوهر مشهور است. اگر شما در حال حاضر با همسرتان و شریک زندگیتان دچار درگیری و ناراحتی و کدورت شده اید دعای زیر را هفت مرتبه بخوانید:

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

بهترین دعا برای آشتی بین زن و شوهر و افزایش محبت و رفع قهر

اگر شما با همسر خود به اختلاف خورده اید و وی شما را ناراحت کرده است اما در حال حاضر می خواهید آشتی کنید ولیکن همسر شما برای آشتی با شما پیش قدم نمی شود می توانید دعای زیر را بخوانید. این دعا شوهر شما را پشیمان می کند و مهر و محبت شما را در وی زیاد می کند و می تواند سبب شود که وی برای آشتی با شما قدمی بردارد.

“وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری”

بهترین دعا برای آشتی بین زن و شوهر روی نمک

دعای زیر باعث می شود محبت شما و همسرتان افزایش یابد. این دعا را روی نمک بخوانید و به آن بدمید و سپس درون غذایتان بریزید پس از آنکه از این غذا تناول کردید می توانید تغییرات خود و همسرتان را مشاهده کنید که چگونه مهر و محبت شما به یکدیگر زیاد شده است و عشق بیشتری در زندگی شما به جریان می افتد:

بیشتر بخوانید  آیه 115 سوره انعام برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر مجرب

زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَۀِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّۀِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَۀِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاۀِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ الْمَآبِ حُسْنُ

ذکر برای آشتی بین زن و شوهر و رفع قهر

ذکر یا ودود می تواند سبب افزایش مهر و محبت و عشق میان شما و معشوقتان شود. این ذکر را پس از نماز صبح در حالی که وضو دارید 720 مرتبه و به مدت 3 روز بخوانید. این ذکر می تواند سبب بازگشت معشوق به سوی شما شود. همچنین این دعا باعث می شود شما معشوق خود را در خوابتان ببینید:

إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَ یُعِید* وَ هُوَ الغَفُورُ الوَدُود

بهترین دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز و رفع قهر

چنانچه همسر شما فردی لجباز است و میان شما کدورتی پیش آماده است و می خواهید این کدورت و قهر را بر طرف کنید اما چون همسر شما فردی لجباز است نمی توانید این کار را بکنید دعای زیر را روی یک تکه نبات به تعداد ۴۴۴ مرتبه بخوانید و به شوهر خود بخورانید تا تغییر رفتار وی را مشاهده نمایید و بتوانید فاصله و کدورتی را که میان شما است ازبین ببرید:

« اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای سازگاری بین زن و شوهر و رفع کدورت و دعوای زن و شوهر

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فالح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *