خواص انگشتر خاتم سلیمانی برای آشتی و محبت میان زن و شوهر

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com خواص انگشتر خاتم سلیمانی برای آشتی و محبت میان زن و شوهر را قرار دادیم . نوشتن و به همراه داشتن انگشتر خاتم سلیمانی خواص و فضیلت فراوانی دارد . برای زیاد شدن مهر و محبت میان زنی و شوهر و برقراری صلح و آشتی و مودت و دوستی بین زن و شوهر همراه داشتن انگشتر خاتم سلیمانی بسیار مجرب است . سایت ملکوتی ها …

,آشتی زن شوهر,آشتی زن و شوهر,آشتی زن و شوهر دعا,دعای اشتی زن شوهر,اشتی زن با شوهر,دعای برای آشتی زن شوهر,طلسم آشتی زن و شوهر,سوره آشتی زن و شوهر,آشتی بین زن و شوهر لجباز,خواب آشتی زن و شوهر,آشتی زن و شوهر نی نی سایت,آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,ذکر آشتی زن و شوهر,برای آشتی زن و شوهر,برای آشتی زن و شوهر چه کنیم,دعای آشتی زن و شوهر نی نی سایت,دعای آشتی زن و شوهر سریع,دعای آشتی زن و شوهر قوی,دعای آشتی زن و شوهر مجرب,دعاي آشتي زن و شوهر,دعای اشتی زن و شوهر لجباز,دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعا برای آشتی زن و شوهر نی نی سایت,دعای اشتی زن و شوهر از راه دور,دعای اشتی بین زن شوهر,دعای اشتی زن با شوهر,دعایی برای آشتی زن و شوهر,دعا برای آشتی زن با شوهر,دعا آشتی زن و شوهر با نمک,دعای برای آشتی زن و شوهر,دعا برای آشتی زن وشوهر,دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک,دعا برای آشتی زن و شوهر فوری,دعای فوری برای آشتی زن و شوهر,دعای آشتی زن و شوهر,طلسم برای آشتی زن و شوهر,طلسم آشتی دادن زن و شوهر,طلسم قوی برای آشتی زن و شوهر,سوره طلاق برای آشتی زن و شوهر نی نی سایت,سوره ای برای آشتی زن و شوهر,سوره نسا برای آشتی زن و شوهر نی نی سایت,سوره مزمل برای آشتی زن و شوهر,سوره نسا برای آشتی زن و شوهر,سوره ضحی برای آشتی زن و شوهر,کدام سوره برای آشتی زن و شوهر,سوره های قران برای اشتی زن و شوهر,سوره ای برای آشتی بین زن و شوهر,دعای آشتی بین زن و شوهر لجباز,دعایی برای آشتی بین زن و شوهر لجباز نی نی سایت,دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز,خواب دعوا زن و شوهر,تعبیر خواب دعوا زن و شوهر,تعبیر خواب دعوا زن و شوهری,تعبیر خواب آشتی دادن زن و شوهر,تعبير خواب اشتي كردن زن و شوهر

بیشتر بخوانید  آداب و اعمال و نماز و دعای عید فطر,احادیث و روایات درباره عید فطر

خواص انگشتر خاتم سلیمانی برای آشتی و محبت میان زن و شوهر

انگشتر خاتم سلیمانی,دعای آشتی میان زن و شوهر,دعای محبت بین زن و شوهر,انگشتر مهر و محبت زن و شوهر,انگشتر برای اشتی زن و شوهر

خواص انگشتر خاتم سلیمانی برای آشتی و محبت میان زن و شوهر

🍀خاتم عظیم الشان سلیمان (انگشتر تمام نقره خاتم سلیمانی) :

✅انگشتری تمام نقره با تاثیرات فوق العاده وعجیب با نقش طلسمات خاتم سلیمان با رعایت کامل آداب و شرایط برای خانمها و آقایان حکاکی میشود .

در کتب فراوان و همچنین کتاب جامع الفوائد فی اسرار المقاصد علامه مرحوم نجفی ارومیه ای خواص مختلفه و عجیبی برای این خاتم عظیم الشان ذکر گردیده .

⏪خواص این خاتم بسیار است ، اما مختصر نمودیم تا خواننده و نویسنده را ملال نباشد از هزار خواص یکی نوشته نشده است و سی وهفت خاصیت دارد.

خواص انگشتر خاتم سلیمانی برای آشتی و محبت میان زن و شوهر

برخی از این خواص به شرح ذیل است :

🔴عزت و رفعت ، مقبول القولی و عزیز شدن نزد بزرگان، جلب دوستی و محبت ، آشتی و محبت میان زن و شوهر، بخت گشایی ، باطل السحر،ایمنی از سحر، دفع بلایا، دفع ترس ، فتح و گشایش کارها و مهمات ، مقبول الکلام و حکم شدن، تسخیر جمیع خلایق، بند آوردن گریه اطفال، ثروتمند شدن، دفع چشم زخم، فتح و گشایش شدید کسب و کار ، آزادی از زندان، سلامتی و حفظ در سفر، دفع جن و پری ….. از جمله خواص خاتم سلیمان است.

خاتم عظیم الشان سلیمان ، به همراه دعاهای مخصوصه ، با رعایت کامل آداب و شرایط و توسط استاد فن انجام میگردد و بسیار زیاد موثر و مجرب است.

✅قواعد و دستورالعملهای نگهداری و روشهای استفاده از خاتم برای دارنده ، بطور کامل توضیح داده خواهد شد و به اسم فرد یا افراد مورد نظر حکاکی خواهد شد.

🔵هزینه انجام انگشتر نقره خاتم سلیمان مناسب است و با توجه به طالع افراد متفاوت میباشد.

✅جهت سفارش خاتم سلیمان میتوانید به آی دی زیر پیام دهید :
👇👇👇👇👇

🔴@Malakootiha786

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *