دعای مجرب برای ازدواج دختر و پسر مجرد و فرزند دار شدن

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای مجرب برای ازدواج دختر و پسر مجرد و فرزند دار شدن را قرار دادیم . دعا و آیه قرآنی و دستورالعمل زیر برای آسان شدن ازدواج دختران و پسران مجرد و صاحب فرزند و بچه شدن بسیار توصیه شده و موثر است …

دعای مجرب برای ازدواج دختر و پسر مجرد و فرزند دار شدن

دعای ازدواج دختر و پسر مجرد,دعای قوی برای آسان شدن ازدواج دختران مجرد,دعای صاحب فرزند و بچه شدن,آیات قرآنی برای بخت گشایی و ازدواج,دعای بچه دار شدن فوری و سریع

دعای مجرب برای ازدواج دختر و پسر مجرد و فرزند دار شدن

کسی که مجرد است و می خواهد ازدواج کند و بخواهد که فرزند دار هم بشود (مشکلات دارو و درمان را برای فرزند دار شدن نکشد)، ابتدا سه روز متوالی روزه مستحبی بگیرد و هر شب بعد از افطار یا مثلاً قبل از آنکه بخوابد آیه زیر (آیه ۷۴ سوره فرقان) را ۲۱ مرتبه بخواند و سپس حاجت خود را طلب کند:

«وَ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماماً»

یعنی: «و کسانى‌اند که مى‌گویند: پروردگارا، به ما از همسران و فرزندانمان آن ده که مایه روشنى چشمان [ما] باشد، و ما را پیشواى پرهیزگاران گردان».

اگر ماه اول جواب نگرفت، در ماه دوم دوباره همین عمل را انجام دهد و هر ماه آن را تکرار کند تا بالأخره به نتیجه برسد. ان شاء الله به مطلوب نظرش می رسد.

بیشتر بخوانید  برای به دست آوردن مهر و محبت شخص چه دعایی بخوانیم ؟

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *