دعای زیاد شدن محبت و عطوفت دو عاشق مجرب و تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای زیاد شدن محبت و عطوفت دو عاشق مجرب و تضمینی را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . دعایی که در این پست از سایت ملکوتی ها قرار دادیم دعای قوی و معتبر برای افزایش مهر و محبت و عشق و علاقه و عطوفت میان عاشق و معشوق می باشد . به امید خدا با نوشتن و به همراه داشتن این دعا محبت و عشق بین دو نفر عاشق بیشتر خواهد شد . التماس دعا

دعای زیاد شدن محبت و عطوفت دو عاشق مجرب و تضمینی

دعای زیاد شدن محبت و عطوفت دو عاشق مجرب و تضمینی,دعای افزایش محبت عاشق و معشوق,دعای قرآنی برای مهر و محبت,دعای زیاد شدن محبت و عطوفت,دعای قوی مخصوص مهر و محبت,دعای زیاد شدن محبت تضمینی,دعای بیشتر شدن محبت و عشق عاشق و معشوق

در این مطلب از سایت ملکوتی ها دعایی قرآنی و تضمینی برای زیاد شدن محبت و عطوفت میان دو عاشق (عاشق و معشوق) را ذکر میکنیم.

دعایی که در زیر ذکر میگردد از دعاهای مجرب است که برخی از کتب ادعیه هم به آن اشاره کرده اند.

در ابتدا نیت کرده و با ایمانی خالصانه و همراه با خضوع به درگاه پروردگار و در زمان سعد و مکان پاک و با رعایت کامل اداب و شرایط برای افزایش و جلب محبت میان دو شخص مورد نظر دعای شریف زیر را بنویسد و نام طالب و مطلوب (همچنین نام مادر طالب و نام مادر مطلوب) را در آن بنویسد و با خود همراه داشته باشد :

یاودود انت الذی اعلنت سرا الموده والمحبه فی قلوب اهل الاسرارانت الذی کلمت ذوات الطالبین بنور الانوار تجلیت بسمک الودود علی الارواح فابلغت الاشباع اللهم بسرورک وسریان حبک فی القلوب ان تلقی موده ومحبتی (او موده ومحبه…)فی قلوب بنی ادم وبنات حواء کما بلغت الوحی فی قلب عبدک محمد(ص) وسخرلی روحا منهم بالاذعان وادفع عن الاذقان انک علی کل شئ قدیر یا حنان یا منان برحمتک یا ارحم الراحمین .

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعای رفع ترس کودکان – دعای ام صبیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *