دعای زیاد شدن محبت بین دو شخص – دعای افزایش عطوفت و علاقه

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای زیاد شدن محبت بین دو شخص – دعای افزایش عطوفت و علاقه را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . دعایی که در این پست از سایت ملکوتی ها قرار دادیم دعای قوی و معتبر و تضمینی به جهت افزایش عشق و علاقه و مهر و محبت بین دو نفر (زن و شوهر ) می باشد . این دعا 100 درصد تجربه شده و آزموده شده در زمینه افزایش مهر و محبت می باشد …

دعای زیاد شدن محبت بین دو شخص - دعای افزایش عطوفت و علاقه

دعای زیاد شدن محبت بین دو شخص – دعای افزایش عطوفت و علاقه,دعای افزایش مهر و محبت دو شخص,دعای تضمینی برای مهر و محبت,دعای قرآنی مخصوص مهر و محبت,دعای عشق و علاقه و محبت,دعای عطوفت و مهربانی و محبت

در ابتدا نیت کرده و با ایمانی خالصانه و همراه با خضوع به درگاه پروردگار و در زمان سعد و مکان پاک و با رعایت کامل اداب و شرایط برای افزایش و جلب محبت میان دو شخص مورد نظر دعای شریف ذیل را بنویسد و نام طالب و مطلوب (همچنین نام مادر طالب و نام مادر مطلوب) را در آن بنویسد و با خود همراه داشته باشد :

یاودود انت الذی اعلنت سرا الموده والمحبه فی قلوب اهل الاسرارانت الذی کلمت ذوات الطالبین بنور الانوار تجلیت بسمک الودود علی الارواح فابلغت الاشباع اللهم بسرورک وسریان حبک فی القلوب ان تلقی موده ومحبتی (او موده ومحبه…)فی قلوب بنی ادم وبنات حواء کما بلغت الوحی فی قلب عبدک محمد(ص) وسخرلی روحا منهم بالاذعان وادفع عن الاذقان انک علی کل شئ قدیر یا حنان یا منان برحمتک یا ارحم الراحمین .

دعای مهر و محبت فوری :

بیشتر بخوانید  دانلود دعای رزق و روزی مغازه,سوره برای رزق و روزی مغازه

برای ایجاد و افزایش مهر و محبت فوری و قوی اگر ذکر شریف بسم الله الرحمن الرحیم را ۷۸۶ مرتبه بر ظرفی از آب پاک قرائت نماید و آن آب را به شخص مورد نظرش بنوشاند. محبتش بسیار زیاد میشود.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *