با ذکر بسم الله الرحمن الرحیم مغازه را باز کنید و بلند بگویید:

خدایا به امید تو دکان خودم را باز می کنم چشم به راه مشتری هستم و میدانم که رزق من را تو میفرستی و من به مدد تو امیدوارم که امروز اینقدر تومان فروش کنم.

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای افزایش رزق و روزی و وسعت و گشایش روزی و ثروت

سپس وارد مغازه شوید با سلام و صلوات.

دانلود یا شنیدن استغفار هفتاد 70 بند امام علی صوتی mp3 با ترجمه فارسی و گویش عربی .

دعا طولانی است و به سه قسمت تقسیم شده است.

دعای صوتی استغفار هفتاد بند امیرالمومنین با ترجمه برای وسعت رزق صد در صد مجرب

صبح مناسب برای شنیدن در مغازه

قسمت اول 30 دقیقه  دانلود

قسمت دوم 26 دقیقه دانلود

قسمت سوم 31 دقیقه دانلود

 دانلود فایل شماره ی یک

دانلود فایل شماره ی دو

دانلود فایل شماره ی سه

مرحله یک :

فعلا هر روز صبح صدای استغفار هفتاد 70 بند امیرالمومنین امام علی را با ابتدای باز کردن مغازه بگذارید و گوش دهید البته طولانی است و فقط چند دقیقه گوش کنید و هر روز ادامه ی آنرا.. صبح، اول وقت، دعای روز که در مفاتیح است مثلا دعای روز شنبه و سپس سوره یاسین و صد بار لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم و صد بار لا اله الا الله الملک الحق المبین.

فرمول به ترتیب زیر است و مجرب است:

دعای روز+ خواندن سوره یس+100لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم+100لا اله الا الله الملک الحق المبین+ نوشتن چند چیز که بابت آن از خدا تشکر می کنیم در دفترچه ی شکرگزاری

پس از سه الی چهار ماه اگر مشکل حل نشد و فروش شما بهبودی نیافت، یعنی اینکه مشکل دیگر در ماوراء نیست بلکه یا سیاست شما در کسب و کار اشتباهات دارد و باید برطرف کنید .

مثل تبلیغ نکردن و با به کار نبردن ایده های جدید در شغل و اینکه حتما کتاب های صوتی آموزش کسب و کار که در مقالات پائین تر به آنها می رسید را حتما در محل کار صبح کمی گوش کنید کتاب صوتی خیلی خوب است و می توان یک کتاب را در محل کار در یک روز کامل شنید در حالیکه مطالعه ی یک کتاب گاهی چند ماه طول می کشد و حتی با بی رغبتی و بی حوصلگی دچاریم.

بیشتر بخوانید  دعوت در علوم غریبه و نقش استاد عامل

خیلی از کاسب های محترم جویایِ دعا برای رونق کسب و کار، دعای جذب مشتری، دعای برکت مغازه، دعا برای زیاد شدن مشتری، دعای رزق و روزی فراوان، دعای رزق و روزی حلال، دعای وسعت رزق و روزی و بسیاری عناوین دیگر هستند.

بنده در این زمینه زیاد تحقیق و کار کردم، روش های مختلف را آزمایش می کردم و مشاغل و کارکنان را نظاره گر می بودم و بعد از خداوند تقاضا کردم که بتونم به اصلی ترین مشکل مردم که همان مسأله ی رزق و روزی شناخته بودم کمک کنم و یا حتی حل کنم.

رزق و روزی مغازه یک سیستم بزرگ است آنقدر عظیم که به اندازه ی کل جامعه وسعت دارد.

عوامل نیامدن مشتری به مغازه و کم شدن روزی در مغازه :

یک مغازه میدیدم فروشنده می آمد جلوی مشتری میگفت بفرمایید و مشتری احساس راحتی و آزادی برای نگاه کردن به اجناس نمی کرد و از مغازه میرفت یک مغازه میدیدم که مشتری با فروشنده حرف میزند اما فروشنده از جایش بلند نمیشود که قشنگ توضیحات اجناس را ارائه کند و مشتری از بی اعتنائی فروشنده با نفرت از مغازه میرفت بیرون

یک مغازه میدیدم که فروشنده صندلی میگذارد بیرون دَمِ دَر می نشیند یا فروشنده ظهر اسفند دود میکند نمیداند باید صبح دود کند و بدتر اینکه دانه اسفندها زیر پا میرود، یا با قیچی ناخن هایش را میگیرد و بدتر اینکه ناخن هایش را زیر پا میریزد، یا اون یکی در معامله قسم میخورد،

مشتری چند جنس قیمت میگیرد وقتی مشتری از مغازه خارج میشود فروشنده با خود یا به همکار به زبان می آورد{مشتری نبود} و این حرف باعث میشود که به دل مشتری بد بیفتد که از آنجا خرید نکند و دیگر بازنمی گردد،

بیشتر بخوانید  دستور معجزه آسا افزایش رزق و روزی و ثروت از شیخ بهایی (ره)

وارد کردن فلش یا سی دی فیلم های سکسی به داخل مغازه،

با جنابت در محل کسب بودن، صبح دیر مغازه را باز کردن

در مورد دیگران زیاد صحبت کردن و بدتر اینکه غیبت کردن،

تحقیر کردن شاگرد: مانند هوی،خنگ ، زود باش مشنگ

گفتن و بکار بردن کلمات زشت، فحش و … این صداها باعث میشود انواع انرژی های مثبت کیهانی یا رفتاری یا … بیرون شود.

حرف های منفی زدن مثل بازار خرابه کساده. این نکته آنقدر مهم است که در مورد آن صدها کتاب توسط بزرگترین نظریه پردازان کسب و کار در دنیا نوشته شده است. حرف منفی زدن و احساس منفی داشتن و به آن ادامه دادن، ریشه ی تمام مشکلات است. باید باور را تغییر داد و همیشه جمله ها را به صورت مثبت بیان کرد. مثال:

امروز فروش چطور بود؟

منفی: فروش کم بود.

مثبت: فروش باید بهبود پیدا کنه.

خیلی در این باره نکاتی وجود دارند که در کلاس ها یا کتاب های آموزش کسب و کار یافت نمیشوند و بسیاری بعد از 60 سال نمیدانند که این کارها کسادی میاره!

منبع : حسین ربیعی