دعای ازدواج سریع پسر مجرد,دعای سریع الاجابه برای ازدواج پسران

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای ازدواج سریع پسر مجرد,دعای سریع الاجابه برای ازدواج پسران را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب و سریع الاجابه برای آسان شدن ازدواج پسران و رفع مشکلات و موانع ازدواج پسران و باز شدن بخت پسر جوان و مجرد می باشد . اگر پسر مجردی علاقه مند به ازدواج باشد می تواند از دعای سریع الاجابه زیر برای آسان شدن ازدواج استفاده کند …

دعای ازدواج پسرم,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه نی نی سایت,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور,دعای ازدواج با پسر مورد نظر,دعا برای ازدواج پسران نی نی سایت,دعا برای ازدواج پسر نی نی سایت

دعای ازدواج سریع پسر مجرد,دعای سریع الاجابه برای ازدواج پسران

دعای آسان شدن ازدواج پسر,دعای قوی و مجرب ازدواج پسر,دعای ازدواج فوری پسر,دعای تضمینی برای ازدواج پسر,دعای قرآنی جهت ازدواج پسر,بهترین دعای مخصوص ازدواج پسر,طلسم برای ازدواج قطعی پسر,اذکار و ادعیه ازدواج پسر,آیه و سوره ازدواج پسر

دعای ازدواج سریع پسر مجرد,دعای سریع الاجابه برای ازدواج پسران

دعاهای قرآنی برای باز شدن بخت پسر

در روایات متعددی بر خواندن آیه 24 سوره قصص، برای گشوده شدن بخت پسران و ازدواج آن ها تاکید شده است.

قرآن مجید می فرماید :

وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید:

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»

ترجمه دعا

خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم.

همچنین در برخی از روایات ذکر شده :

اگر پسری عزب باشد و حاجت داشته باشد امر ازدواج بر او آسان گردد، سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ماه قمری (ایام البیض) را روزه دارد و هر شب وقت خواب آیه 74 سوره فرقان را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود.

اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

« وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا »

ترجمه دعا

و آنان هستند که گویند: پروردگارا، ما را زنان و فرزندانی مرحمت فرما که مایه چشم روشنی ما باشند، و ما را (سر خیل پاکان و) پیشوای اهل تقوا قرار ده.

در روایاتی نیز ذکر شده است :

اگر کسی آیه 201 سوره بقره در قنوت نماز بخواند، ده حاجت از خدا خواسته است، هفت حاجت دنیایی و سه حاجت آخرتی که عبارت اند از:

اول همسر خوب که او را در امور آخرت و دنیا یاریش بدهد(در روایت مراد از “حسنه” زن مومنه به عنوان همسر هست)، دوم اخلاق خوب، سوم علم و تخصص و رزق واسع، چهارم ایمان و تدین، پنجم قلب شاکر، ششم زبان ذاکر و هفتم ولایت علی بن ابی طالب صلوات الله علیه.

«رَبَّنا آتِنا فِی الدُّنْیا حَسَنَهً وَ فِی الْآخِرَهِ حَسَنَهً وَ قِنا عَذابَ النَّارِ»

ترجمه دعا

پروردگارا، به ما در دنیا نیکى و در آخرت نیکى عطا کن و ما را از عذاب آتش (دوزخ) نگاه دار.

اگر کسی آیات 131 و 132 سوره طه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن تلاوت کند و به همراه داشته باشد ٬ اگر عزب (مجرد) باشد زن صالح و باتقوایی پیدا خواهد کرد و اگر کسی فراموش کار بود ٬ حافظه او زیاد شود و اگر کسی بیمار بود ٬ شفا یابد و اگر کسی فقیر باشد توانگر شود .

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾ وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾ »

ترجمه دعا

و هرگز به متاع ناچیزی که به قومی از آنان (قومی کافر و جاهل) در جلوه حیات دنیای فانی برای امتحان داده‌ایم چشم آرزو مگشا، و رزق خدای تو بسیار بهتر و پاینده‌تر است(131). تو اهل بیت خود را به نماز و طاعت خدا امر کن و خود نیز بر نماز و ذکر حق صبور باش، ما از تو روزی (کسی را) نمی‌طلبیم بلکه ما به تو (و دیگران) روزی می‌دهیم، و عاقبت نیکو مخصوص (اهل) پرهیزکاری و تقواست.(132)

روایات متعددی برای دعای مجرب جهت ازدواج پسران نقل شده است :

بیشتر بخوانید  آب نيسان ، خواص آب نیسان ، آب نیسان چیست

یکی از روایات معتبر که در کتاب بحارالنوار به آن اشاره شده این است :

حضرت علی(ع) فرموده اند کسی که قصد ازدواج دارد و می‌خواهد همسر باتقوا و نیکویی اختیار کند، دورکعت نماز بخواند و در هر رکعت بعد از سوره حمد، سوره “یس” را بخواند. سپس بعد از نماز حمد و ثنای الهی را بجا آورد(ذکر “الحمدالله” را ۱۰۰ مرتبه بگویند) سپس بگوید:

« اَللهمَ ارْزُقْنی زَوْجَهً صالِحَهً وَدوداً وَلوُداً شَکوُراً قَنوعاً غَیوراً اِنْ اَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَاِنْ اَسَاءْتُ غَفَرَتْ وَاِنْ ذَکَرْتُ اَللّهَ تَعالیَ اَعانَتْ وَاِنْ نَسیتُ ذَکَّرَتْ وَاِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِها حَفِظَتْ وَ اِنْ دَخَلْتُ عَلَیْها سَرَّتْنی وَاِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَ اِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَاِنْ اَقْسَمْتُ عَلَیْها اَبَرَّتْ قَسَمِی وَاِنْ غَضَبْتُ عَلَیْها اَرْضَتْنی یا ذَالْجَلالِ وَالْاِکْرامِ هَبْ لی ذالِکَ فَاِنَّما اَسْئَلَهَ وَلا اَجِدُ اِلّا ما مَنَنْتَ وَاَعَطَیْتَ »

ترجمه دعا

پروردگارا، همسری مهربان و بچه آور و شکرگزار و باغیرت به من عطا کن که اگر به او نیکی کردم شکرگزار باشد، و اگر به او بدی کردم مرا ببخشد، و اگر یاد خدا کردم مرا یاری کند، و اگر خدا را فراموش کردم مرا به یاد خدا بیندازد، و اگر از نزد او خارج شدم (اسرار و اموال و آبروی مرا) حفظ کند، و اگر بر او وارد شدم مرا خوشحال سازد، و اگر او را به کاری امر کردم مرا اطاعت کند، و اگر بر علیه او قسم خوردم (که او کاری را انجام دهد) او (آن کار را انجام داده) و مرا از آن قسم بریء‌الذمّه ‌کند، و اگر بر او غضب کردم مرا راضی سازد. ای پروردگار صاحب جلال و اکرام، چنین همسری را به من ببخش! پس به درستی که من او را از تو خواسته‌ام و به من نمی‌رسد مگر آن چیزی که تو منت می‌گذاری و عطا می‌کنی.

همچنین در روایت دیگری از امیرالمؤمنین نقل شده :

دعایی که در ادامه ذکر می‌شود را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید، برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود:

« اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»

ترجمه دعا

خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت.

ابوبصیر می گوید، امام صادق (ع) فرمود: هر گاه یکی از شما [بخواهد] ازدواج کند، چه می کند؟ عرض کردم: نمی‌دانم قربانت گردم، فرمود: هرگاه [کسی] قصد ازدواج داشت، پس ابتدا دو رکعت نماز به جا آورد و خداوند عزّوجلّ را سپاس گوید. سپس بگوید:« اللَّهُمَّ إِنِّی أُرِیدُ التَّزْوِیجَ فَقَدِّرْ لِی مِنَ النِّسَاءِ أَعَفَّهُنَّ فَرْجاً وَ أَحْفَظَهُنَّ لِی فِی نَفْسِهَا وَ مَالِی وَ أَوْسَعَهُنَّ رِزْقاً وَ أَعْظَمَهُنَّ بَرَکَهً وَ قَیِّضْ لِی مِنْهَا وَلَداً طَیِّباً تَجْعَلُهُ لِی خَلَفاً صَالِحاً فِی حَیَاتِی وَ بَعْدَ مَوْتِی »

ترجمه دعا

پروردگارا من می خواهم زنی را به همسری گیرم، پس از میان زنان، پاکدامن ترین آنان و نگهدارنده ترین شان نسبت به جان و مالم و آن که روزیش فراوان تر و برکتش افزون تر باشد برایم مقدّر بفرما و از او فرزندی پاک و برومند نصیبم کن که در زندگی و مرگ من جانشینی صالح برایم باشد.

از دیگر دعاهای مجرب برای امر ازدواج دعای توسل به امام جواد علیه السلام می‌باشد. برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید:«اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ»

ترجمه دعا

خدایا! از تو درخواست می کنم به حق ولیت محمّد بن علی (درود خدا بر او) که بر من از فضلت ببخشی، و از فراخی عنایتت تفضّل فرمایی، و بر من فراوان سازی روزی ات را و از غیر خودت مرا بی نیاز گردانی، و حاجتم را در بارگاه خود قرار دهی، و برآوردنش را به عهده خود گذاری، همانا تو بر آنچه بخواهی توانایی.

ختم سوره انشراح برای ازدواج پسران :

بیشتر بخوانید  دعای آسانی در ازدواج و رفع سختی های ازدواج در مستدرک الوسائل

با توکل به خداوند جل جلاله و اعتقاد به موثر بودن این دعا و ختم، انشاالله شخص ازدواجی نیکو خواهد داشت. شرح این دعا به این صورت است که پسری که قصد ازدواج دارد بین نماز عصر و نماز مغرب هفت مرتبه سوره الشرح را قرائت کند:

« أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ ﴿١﴾ وَوَضَعْنَا عَنکَ وِزْرَکَ ﴿٢﴾ الَّذِی أَنقَضَ ظَهْرَکَ ﴿٣﴾ وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ ﴿۴﴾ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۵﴾ إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۶﴾ فَإِذَا فَرَغْتَ فَانصَبْ ﴿٧﴾ وَإِلَىٰ رَبِّکَ فَارْغَب ﴿٨﴾ »

و سپس این دعا را هفت مرتبه بخواند:

« اللهم اشرح صدور بنات حواء اللهم یا جامع الناس فی یوم لا ریب فیه اللهم اجمع بینی وبین زوجتی اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه التی تحبها وترضى عنها. »

دستور العمل دیگری نیز برای این ختم ذکر شده است به این صورت که :

اگر پسری قصد ازدواج دارد ولی موفق به انجام آن نمی‌شود، سه هفته متوالی در شب جمعه دو رکعت نماز حاجت آورد و سپس سوره الشرح را 313 (سیصدو سیزده مرتبه به شماره مقاتلین جنگ بدر) قرائت کند.

بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت می‌کند دعای ذکر شده در بالا را بخواند. ان شاء الله در جمعه سوم نتیجه حاصل خواهد شد.

ختم مجرب برای آسان شدن ازدواج

برای پسرانی که برای ازدواج با مشکل مواجه شده اند و امر ازدواج بر آنها سخت شده است، ختم زیر را به مدت یک هفته بجا آورد:

هفتاد مرتبه آیه الکرسی، هفتاد مرتبه سوره اخلاص، هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس و هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.

روایت شده این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

نماز جعفر برای باز شدن بخت و توفیق در ازدواج آقایان

ار آیت الله بهجت پرسیده شد:

جوانی است هر چه برای ازدواج اقدام می‌کند، موفق نمی‌شود، چه دستورالعملی می‌فرمایید؟ ایشان فرمودند: نماز جعفر طیار بخواند، به ترتیب و با دعای زادالمعاد .توضیح اینکه نماز حضرت جعفر علیه‌السلام، چهار رکعت است با دو تشهد و دو سلام. در رکعت اول پس از سوره حمد، سوره زِلزال و در رکعت دوم، پس ازسوره حمد، سوره عادیات و در رکعت سوم سوره نصر و در رکعت چهارم سوره توحید خوانده می‌شود.

در هر رکعت، پس از تمام شدن قرائت سوره‌های یاد شده، پانزده بار گفته می‌شود:

«سُبحانَ اللهِ و الحمدُ لِلهِ و لااله‌الا‌اللهُ و اللهُ اکبر»

و در رکوع نیز همین تسبیحات ده بار، و پس از برخاستن از رکوع ده بار، و در سجده اول ده بار، پس از سر برداشتن از سجده ده بار، و در سجده دوم ده بار، پس از سجده پیش از برخاستن برای انجام رکعت دوم ده بار همین ذکر گفته می‌شود. این ترتیب، در هر چهار رکعت رعایت می‌گردد، که مجموع تسبیحات به سیصد می‌رسد.پس از اتمامِ این چهار رکعت،

این دعا از کتاب زاد المعاد خوانده می‌شود:

« سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزَّ وَ تَرَدَّى بِهِ، سُبْحَانَ مَنْ تَعَطَّفَ بِالْمَجْدِ وَ تَکَرَّمَ بِهِ، سُبْحَانَ مَنْ لَا یَنْبَغِی التَّسْبِیحُ إِلَّا لَهُ جَلَّ جَلَالُهُ، سُبْحَانَ مَنْ أَحْصَى کُلَّ شَیْ‏ءٍ بِعِلْمِهِ، وَ خَلْقَهُ بِقُدْرَتِهِ، سُبْحَانَ ذِی الْمَنِّ وَ النِّعَمِ، سُبْحَانَ ذِی الْقُدْرَهِ وَ الْکَرَمِ.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِمَعَاقِدِ الْعِزِّ مِنْ عَرْشِکَ، وَ مُنْتَهَى الرَّحْمَهِ مِنْ کِتَابِکَ وَ بِاسْمِکَ الْأَعْظَمِ، وَ کَلِمَاتِکَ التَّامَّاتِ الَّتِی تَمَّتْ صِدْقاً وَ عَدْلًا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ وَ أَنْ تَجْمَعَ لِی خَیْرَ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَهِ.

اللَّهُمَّ أَنْتَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ الْخَالِقُ الرَّازِقُ الْمُحْیِی الْمُمِیتُ الْبَدِی‏ءُ الْبَدِیعُ لَکَ الْکَرَمُ وَ لَکَ الْمَجْدُ وَ لَکَ الْمَنُّ وَ لَکَ الْجُودُ وَ لَکَ الْأَمْرُ وَحْدَکَ لَا شَرِیکَ لَکَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا صَمَدُ یَا مَنْ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُولَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُواً أَحَدٌ یَا أَهْلَ التَّقْوَى وَ یَا أَهْلَ الْمَغْفِرَهِ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ یَا عَفُوُّ یَا غَفُورُ یَا وَدُودُ یَا شَکُورُ أَنْتَ أَبَرُّ بِی مِنْ أَبِی وَ أُمِّی وَ أَرْحَمُ بِی مِنْ نَفْسِی وَ مِنَ النَّاسِ أَجْمَعِینَ یَا کَرِیمُ یَا جَوَادٌ.

اللَّهُمَّ إِنِّی صَلَّیْتُ هَذِهِ الصَّلَاهَ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِکَ وَ طَلَبَ نَائِلِکَ وَ مَعْرُوفِکَ وَ رَجَاءَ رِفْدِکَ وَ جَائِزَتِکَ وَ عَظِیمَ عَفْوِکَ وَ قَدِیمَ غُفْرَانِکَ اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ ارْفَعْهَا فِی عِلِّیِّینَ وَ تَقَبَّلْهَا مِنِّی وَ اجعلنا [اجْعَلْ‏] نَائِلَکَ وَ مَعْرُوفَکَ وَ رَجَاءَ مَا أَرْجُو مِنْکَ فَکَاکَ رَقَبَتِی مِنَ النَّارِ وَ الْفَوْزَ بِالْجَنَّهِ وَ مَا جَمَعْتَ مِنْ أَنْوَاعِ النَّعِیمِ وَ مِنْ حُسْنِ الْحُورِ الْعِینِ وَ اجْعَلْ جَائِزَتِی مِنْکَ الْعِتْقَ مِنَ النَّارِ وَ غُفْرَانَ ذُنُوبِی وَ ذُنُوبِ وَالِدَیَّ وَ مَا وَلَدَا وَ جَمِیعِ إِخْوَانِی وَ أَخَوَاتِیَ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ وَ الْمُسْلِمِینَ وَ الْمُسْلِمَاتِ الْأَحْیَاءِ مِنْهُمْ وَ الْأَمْوَاتِ وَ أَنْ تَسْتَجِیبَ دُعَائِی وَ تَرْحَمَ صَرْخَتِی وَ نِدَائِی وَ لَا تَرُدَّنِی خَائِباً خَاسِراً وَ اقْلِبْنِی مُفْلِحاً مُنْجِحاً مَرْحُوماً مُسْتَجَاباً دُعَائِی مَغْفُوراً لِی یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ یَا عَظِیمُ یَا عَظِیمُ یَا عَظِیمٌ.

قَدْ عَظُمَ الذَّنْبُ مِنْ عَبْدِکَ فَلْیَحْسُنِ الْعَفْوُ مِنْکَ یَا حَسَنَ التَّجَاوُزِ یَا وَاسِعَ الْمَغْفِرَهِ یَا بَاسِطَ الْیَدَیْنِ بِالرَّحْمَهِ یَا نَفَّاحاً بِالْخَیْرَاتِ یَا مُعْطِیَ الْمَسْئُولَاتِ یَا فَکَّاکَ الرِّقَابِ مِنَ النَّارِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ فُکَّ رَقَبَتِی مِنَ النَّارِ وَ أَعْطِنِی سُؤْلِی وَ اسْتَجِبْ دُعَائِی وَ ارْحَمْ صَرْخَتِی وَ تَضَرُّعِی وَ نِدَائِی وَ اقْضِ لِی حَوَائِجِی کُلَّهَا لِدُنْیَایَ وَ آخِرَتِی وَ دِینِی مَا ذَکَرْتُ مِنْهَا وَ مَا لَمْ أَذْکُرْ وَ اجْعَلْ لِی فِی ذَلِکَ الْخِیَرَهَ وَ لَا تَرُدَّنِی خَائِباً خَاسِراً وَ اقْلِبْنِی مُفْلِحاً مُنْجِحاً مُسْتَجَاباً لِی دُعَائِی مَغْفُوراً لِی مَرْحُوماً یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

یَا مُحَمَّدُ یَا أَبَا الْقَاسِمِ یَا رَسُولَ اللَّهِ یَا أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ أَنَا عَبْدُکُمَا وَ مَوْلَاکُمَا غَیْرُ مُسْتَنْکِفٍ وَ لَا مُسْتَکْبِرٍ بَلْ خَاضِعٌ ذَلِیلٌ عَبْدٌ مُقِرٌّ مُتَمَسِّکٌ بِحَبْلِکُمَا مُعْتَصِمٌ مِنْ ذُنُوبِی بِوَلَایَتِکُمَا أَتَقَرَّبُ إِلَى اللَّهِ تَعَالَى بِکُمَا وَ أَتَوَسَّلُ إِلَى اللَّهِ بِکُمَا وَ أُقَدِّمُکُمَا بَیْنَ یَدَیْ حَوَائِجِی إِلَى اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَاشْفَعَا لِی فِی فَکَاکِ رَقَبَتِی مِنَ النَّارِ وَ غُفْرَانِ ذُنُوبِی وَ إِجَابَهِ دُعَائِی. اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَقَبَّلْ دُعَائِی وَ اغْفِرْ لِی یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ»

نماز هفت بانو برای باز شدن بخت و ازدواج پسر

بیشتر بخوانید  ختم و دعای افزایش رزق و روزی و معیشت

نماز هفت بانو به منظور باز شدن بخت و تعجیل در ازدواج، باید توسط مادر پسر خوانده شود. طریقه ادای آن این است که مادر پسر به نیت هر یک از این هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد:

1_ حضرت خدیجه

2_ حضرت فاطمه

3_ حضرت فاطمه بنت اسد (مادر حضرت علی)

4_ حضرت ام البنین (مادر قمر بنی هاشم)

5_ حضرت زینب

6_ حضرت فاطمه معصومه (دختر موسی بن جعفر)

7_ حضرت نرجس خاتون (مادر امام زمان (عج))

و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد

می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس را یک بار تلاوت کند. این سوره هفت مبین دارد، در انتهای هر مبین مادر دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما و درهر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد.

بهترین زمان این دعا یکی از روز های پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبح می باشد که به مدت چهار هفته (یعنی چهار پنجشنبه یا چهار جمعه) خوانده می شود.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *