دعاهای معجزه گر برای ازدواج,دعای تجربه شده قوی برای ازدواج

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعاهای معجزه گر برای ازدواج,دعای تجربه شده قوی برای ازدواج را قرار دادیم .دعای زیر از دعاهای سریع الاجابه و معجزه گر برای حاجت ازدواج می باشد . توصیه شده است برای آسان شدن ازدواج دعای تجربه شده زیر خوانده شود . سایت ملکوتی ها …

,دعای ازدواج,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج با شخص مورد نظر,دعای ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج در یک هفته,دعای ازدواج با معشوق فوری,دعای ازدواج بهجت,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه,دعای ازدواج مسیحیان,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج سریع با معشوق,دعای ازدواج سریع نی نی سایت,دعای ازدواج سریع در یک هفته,دعای ازدواج سریع و موفق,دعای ازدواج سریع اهل سنت,دعای ازدواج سریع برای دختر,دعای ازدواج سریع و خوب,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج با معشوق نی نی سایت,دعای ازدواج با معشوقه,دعای ازدواج با معشوق در یک روز,دعای ازدواج با معشوق سوزاندنی,طلسم ازدواج با معشوق از راه دور,دعاي ازدواج با شخص مورد نظر,دعا ازدواج با شخص مورد نظر,دعای ازدواج با شخص مورد نظر نی نی سایت,دعای ازدواج با فرد مورد نظر,دعای برای ازدواج با شخص مورد نظر,دعای ازدواج فوری با شخص مورد نظر,دعای ازدواج سریع با شخص مورد نظر,دعا برای ازدواج با شخص مورد نظر نی نی سایت,دعا جهت ازدواج با شخص مورد نظر,دعا ازدواج نی نی سایت,دعای معراج ازدواج نی نی سایت,دعای مجرب ازدواج نی نی سایت,دعای برای ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج خوب نی نی سایت,دعای ازدواج موفق نی نی سایت,دعا واسه ازدواج نی نی سایت,دعای یستشیر برای ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج در یک هفته نی نی سایت,دعای ازدواج در یک هفته با معشوق,دعای برای ازدواج در یک هفته,دعای ازدواج در عرض یک هفته,دعا برای ازدواج در یک هفته نی نی سایت,دعا برای ازدواج سریع در یک هفته,دعای ازدواج با معشوق سریع,طلسم ازدواج با معشوق فوری,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه نی نی سایت,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور,دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه,دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه نی نی سایت,دعای مجرب برای ازدواج با پسر مورد علاقه,دعا برای ازدواج سریع با پسر مورد علاقه,دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور,دانلود دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه

بیشتر بخوانید  نماز حاجت با ۱۹ بسم الله نمازی عجیب و مشکل گشا برای حاجات

دعاهای معجزه گر برای ازدواج,دعای تجربه شده قوی برای ازدواج

دعای ازدواج معجزه گر,دعای مجرب برای ازدواج,دعای معجزه آسای ازدواج,دعای تضمینی و سریع ازدواج

دعاهای معجزه گر برای ازدواج,دعای تجربه شده قوی برای ازدواج

دعای تجربه شده برای ازدواج با ترجمه:

يا قاضي الحاجات يا مجيب الدعوات اللهم سخّر لي زوجًا يخاف أن يعصيك، ويسعى لطاعتك، واحفظه لي وأحفظني له إنّك على كلّ شيءٍ قدير.

 ای بر آورنده نیاز ها و اجابت کننده دعاها، خدایا شوهری را به من عطا کن که از نافرمانی تو می ترسد و در اطاعت از تو می کوشد و او را برای من حفظ کن و مرا برای او حفظ کن، همانا تو بر همه چیز توانا هستی.

اللهم إنّي أسألك زوجًا صالحًا، واجعله قرّة عينٍ لي، واجعلني قرّة عينٍ له، واجعله سكنًا لي يا رب فأنت القادر على كلّ شيء يا أرحم الراحمين، ويا أمان المستضعفين يا الله، وعجّل لي في اجتماعي به يا رب.

خدایا از تو شوهری صالح می خواهم و او را برای من آسایش چشم قرار ده و مرا آسایش چشم او قرار ده و او را منزلگاه من قرار ده که تو بر آن توانا هستی. همه چیز را ای مهربان ترین مهربانان و در امان نگه دار مستضعفان را خدایا، در دیدار با او عجله کن، پروردگارا.

اللهم اختر لي من الأزواج أوسعهم رزقًا وأحنّهم قلبًا، وأكثرهم بركةً.

خدایا از میان همسران فراوان ترین رزق و مهربان ترین و با برکت ترین همسران را انتخاب کن.

يا حنان يا منّان يا بديع السماوات والأرض ارزقني زوجًا هو خيرٌ لي وأنا خيرٌ له في الدين والدنيا، إنّك قادرٌ على كلّ شيء.

ای خداوند مهربان، ای بخشنده و نعمت دهنده، ای شگفت‌انگیز آسمان‌ها و زمین، شوهری به من عطا کن که برای من خوب باشد، و من در دین و دنیا برای او خوبم. همانا تو بر همه چیز قادر و توانا هستی.

اللهم اختر لي الخير ولا تخيّرني، اللهم لا تذرني فردًا وأنت خيرُ الوارثين.

ترجمه: خدایا خیر را برای من انتخاب کن و نگذار من همچنین انتخابی کنم، خدایا مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثانی.

كذلك اللهم هب لي من لدنك زوجًا صالحًا وارزقني منه ذريّة طيبة إنّك سميع الدعاء يا الله.

همینطور خدایا از جانب خود شوهری صالح به من عطا فرما و از او فرزندی نیکو عطا فرما که تو دعا را می شنوی ای خدایا.

دعاهایی که در قسمت بالا بیان شد را سعی کنید ۱۰ مرتبه بعد از نماز صبح قرائت نمایید تا خداوند دعای شما را مستجاب کند.

دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد

اگر هنوز ازدواج نکرده اید و خواستگاری برایتان نیامده، میتوانید ذکر و دعاهای زیر را بخوانید تا خداوند به شما یاری رساند.

شما میتوانید ذکر یالطیف را روزی ۱۲۹ بار بخوانید تا خداوند به امر ازدواج شما سرعت ببخشد.

آیه ۸۹ سوره انبیا را به مدت ۴۰ روز بعد از هر نماز هفت مرتبه بخوانید.

آیه: رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن

امام صادق می فرمایند:

اگر دختر مجردی خواستگار نداشته باشد بایستی سوره احزاب را بروی کاغذی بنویسد و در کوزه ای در خانه قرار دهد. این کار باعث بخت گشایی دختر خواهد شد به امید خدا.

قرائت سوره نجم به خانم ها خصوصا دختران مجرد توصیه می شود.

برگرفته از سایت دعا 786

بیشتر بخوانید  دعای قرآنی ازدواج با معشوق - دعای ازدواج با معشوق قرآنی

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *