دستور و دعای رفع چشم زخم آیت الله بهجت

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دستور و دعای رفع چشم زخم آیت الله بهجت را قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل قوی و مجرب برای در امان ماندن از چشم زخم و محفوظ ماندن از چشم زخم و از بین رفتن اثر چشم زخم از مرحوم آیت الله بهجت به همراه روایاتی از اهل بیت درباره چشم زخم …

دستور و دعای رفع چشم زخم آیت الله بهجت

دستور مجرب برای دفع چشم زخم,دستور سریع الاجابه رهایی از چشم زخم,دعای قرآنی دفع چشم زخم,بهترین دعای خلاص شدن از چشم زخم,دعای قوی و تضمینی رفع چشم زخم

دستور و دعای رفع چشم زخم آیت الله بهجت

هنگام اذان در جایی که زندگی می کند، با صوت جهر و آشکار {صدای بلند مثل نماز صبح}، اذان بگوید.

پس از نماز صبح ۵۰ آیه از قرآن را با صوت جهر و آشکار تلاوت نماید.

دو سوره ی معوّذتین (فلق و ناس) را زیاد بخواند.

پیش از خواب ۴ قل (یعنی سوره های کافرون، توحید، ناس و فلق) را بخواند.

همراه خود قرآن داشته باشد.

آیه الکرسی را فراوان بخواند و آن را نوشته و در خانه نصب کند.

صدقه دادن و تکرار معوذتین و تکرار لاحول و لا قوۀ الا بالله

حرز امام جواد (ع) را همراه داشته باشد مثلاً در انگشتری.

برخی روایات مسئله چشم زخم را مورد اشاره قرار داده اند و در روایات واژه هایی مثل رقی به معنای تعویذ و نوشتن دعاهایی برای چشم زخم وجود دارد. واژه حرز که هر معصومی برای خود حرز دارد.

بیشتر بخوانید  خواص ذکر یا قوی یا غنی یا ملی یا وفی برای رسیدن مال فراوان از غیب

برای رفع چشم زخم از امام حسن و حسین (ع ) پیامبر(صلی الله علیه وآله) دعایی نوشته بود و که همین دعا را برای دفع شر چشم حضرت ابراهیم برای حضرت اسماعیل نیز نوشته بود.

در نهج البلاغه آمده است که العین حق والرقی حق چشم زخم حق است و توسل به دعا برای دفع آن نیز حق است.

از پیامبر خدا(صلی الله علیه وآله) نقل شده است که حضرت(ص) فرمودند:«چشم زخم انسان(صحیح و سالم) را داخل قبر می کند و شتر را به دیگ می فرستد»

همچنین در روایت دیگری آمده است که روزی جبرئیل(علیه السلام) بر پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله) نازل شد و حضرت را اندوهگین مشاهده کرد؛ وقتی علت را سؤال کرد، پیامبر خدا(صلی الله علیه وآله) فرمود:«ناراحتی ام به دلیل آن است که امام حسن و امام حسین(علیهماالسلام) را چشم زدند. جبرئیل(علیه السلام) عرض کرد:«ای محمد! چشم زخم واقعیت دارد؛ پس آنها را با این جملات تعویذ بفرما».

عجیب تر آنکه صفوان جمّال از امام جعفر صادق(علیه السلام) نقل کرده که حضرت(ع) فرمود:«اگر قبرستان ها شناخته شوند و حقایق آشکار گردد، خواهید دید که اکثر مردگان با چشم زخم از بین رفته اند؛ زیرا که چشم زخم حقیقت دارد».

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *