دستور مجرب برای دیدن موکلین در خواب و کمک گرفتن از موکلین

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دستور مجرب برای دیدن موکلین در خواب و کمک گرفتن از موکلین را قرار دادیم . دستورالعمل و نسخه مجرب زیر برای دیدن موکلین در خواب و همچنین یاری و کمک خواستن از آنها بسیار موثر است . با احضار این موکلین می توانید از بسیاری از اسرار و رازها آگاه شوید و از اتفاقات و حوادث آینده مطلع شوید . برای برقراری ارتباط با موکلین می توانید از دستور و نسخه مجرب زیر استفاده کنید …

دعای احضار موکل مسلمان,دعای احضار موکل انگشتر,دعای احضار موکل میمون,دعای احضار موکل قوی,دعای احضار موکل ثروت,دعای احضار موکل جن,دعای احضار موکل خوب
دستور مجرب برای دیدن موکلین در خواب و کمک گرفتن از موکلین

دستور ارتباط با موکلین,ذکر و دعای احضار موکلین در خواب,نسخه قرآنی احضار موکلین,طلسم برای احضار موکلین و اجنه,روش برقراری ارتباط با موکلین,طریقه کمک گرفتن از موکلین

دستور مجرب برای دیدن موکلین در خواب و کمک گرفتن از موکلین

خیلی از دوستان دوست دارند درخواب با موکلین هم صحبت بشوند و ارتباط خودشان را با ان موکل از طریق کسف شهود و ارتباط در خواب از موکلان کمک بگیرند و یا از عاقبت کاری باخبر بشوند.

ببینید دوستان جوان من .قبل از هر چیزی و هر کاری باید نزد اساتید این علوم بروید و خاشعانه از انها بخواهیدت ا در این امر به شما کمک کنند .و در این راه از شما حمایت کنند .والا باد یدن یک موکل کاری از پیش نمیبرید.

بیشتر بخوانید  دعای روی تخمه مرغ برای چشم زخم و حفظ از چشم نظر

وقتی شما به کتاب ها مراجعه میکنید میبینید دستوراتی برای شهود داده شده اما ان دستورات برای افراد عامی نیست بلکه برای اهل طریق است .

تا شما دل را نسپارید به دلدار صد تا از این موکل ها را هم داشته باشید به دردتان نمیخورد.

خود بنده اوائل شروع سیر و سلوکم متوسل شدم به همان کتاب ها و متاسفانه مصیبت های زیادی کشیده ام تا اینکه لطف حضرت حق سبحانه وتعالی شامل این بنده کمترینش شد تا نزد دو تن از اساتید که در زمانه خود ذوالفنون بودند بهره ها بردم .

گاهی وقت ها ذکرهایی میدادند به تعداد ۴۰۰۰۰ چهل هزار

تا یا ۷۲۰۰۰ هفتادو دو هزار و گاهی هم بیشتر .

و یا اعمال روزانه خودم را روزبروزموبه مو باانها درمیان میگذاشتم تاانکه وقتش رسیدواسرارازلی که تنها یک قطره ان به حقیرکمترین رسید ان هم سینه به سینه .تا جایی که دیگرهیچوقت من نیازی نداشتم به رویت موکلین بلکه خودشان حاضرمیشدند و خبر می اوردند.

خبرهائیکه جزواسراراست والا موبه تنان سیخ میشوداگریکی ازانها رابشنوید.نه گوش طاقت شنیدن داردونه قلب طاقت تپیدن .زمان ومکان متوقف میشونداما چه کنیم که محرم رازی نیست .که اسراردل بازکنیم

بگذریم .یکی از روش ها برای دیدن موکلین را برایتان شرح میدهم .ودلیلش تماس وپیام های زیادیست که برای حقیرمی اید .

خیلی ها مثلا قبلا به راحتی میتوانستندازچهره اشخاص یا ازطریق فال قهوه یاکارت به اینده اشخاص پی ببرندویا قبلا مدیوم بودنداما به دلایلی کسی امده وازروی دشمنی کاری کرده تا دیداین اشخاص بسته بشود .وقادرنباشنددیگرچیزی را ببینند.

دراینجا خطاب من بیشتربه ان دسته ازافراداست.بخصوص خانمی که قبلا ازطریق کارت چیزهایی را میفهمیداما به دلیل اینکه شخصی ازطریق دشمنی راه دیداین خانم رابسته ودیگرقادرنیست تشخیص درستی بدهد.

بیشتر بخوانید  دعای امام رضا برای ازدواج,نماز طلب حاجت ازدواج امام رضا

یا خانمی که از اندونزی برای من داستان زندگیش راتعریف کرده وازطریق ایینه چیزهایی رارویت میکردکه بخاطران ۳ ۵۰ کافر فعلا نمیتواندبکارش ادامه بدهد .یا خانم ف که درتهران ازطریق کارت چیزهایی را به طریق ذهنی تشخیص میدادویجورایی ازگذشته واینده اتفاقاتی که درحال وقوع بوده  رابه مردم میگفت .وامثال این عزیزان که بسیارند بخصوص اشخاص مدیوم .

خب دستوری که برایتان پست میکنم اگربه درستی انجام دهیدمیتوانیددرخواب ازاین موکلین بخواهیدتا به شما کمک کنند.ولی یادمان باشدکه همه کارها نزدحضرت حق سبحانه وتعالی ست.وبرای رسیدن به کشف وشهودما بایدازطریق اهل بیت عصمت وطهارت وتعالیم این بزرگان قدم برداریم .نه ازطریق فلان جن یا فلان موکل .

و اما دستور کشف و شهود با موکلین در خواب

شما باید با طهارت کامل و با وضو در یک مکان پاک به دو راز همسر حال زن باشدیامرد. ۲۱ مرتبه سوره (شمس)را پشت سرِهم بخوانید وبعدازهرمرتبه توکیل زیررابخوانید.یعنی وقتی یک مرتبه سوره شمس راخواندیدبدون معطلی این توکیل رامیخوانیدودوباره سوره شمس وبعدتوکیل تا ۲۱ مرتبه .سپس دران اتاق به پهلوی راست وبه سمت قبله همانندوضعیت مرده ای که درقبرمیخوابانندبخوابید.

توکیل این است

توکلوا یاخدام هذه السوره الشریفه المبارکه وارونی فی منامی کذا وکذا الوحا الوحا  العجل العجل  الساعه الساعه بارک الله فیکم وعلیکم وجزاکم الله خیرالجزاء

بجای کذا وکذا خواسته ای که داریدرا بزبان بگوئید.

دستورفوق الذکر بسیارباارزش ودرنزداهل علم معتبراست وهیچ شکی دراجابت موکلین که درخواب خودشان رابه شما نشان میدهندنیست مگراینکه شما شرایط نورانیت کافی برای رویت رانداشته باشیدکه توصیه میکنم برای نورانیت دل روزانه سوره نوررا بسیاربخوانید.وذکرصلوات راهم بسیاربگوئید.

اجابت این دستوردریک هفته میباشد وبستگی به خودتان داردوچنانچه توانستیداین کشف وشهودرا داشته باشیدحتما همیشه به این دستورادامه دهیدوانرا ترک نکنید.
البته برای برخی هم تا سه هفته طول کشید تا موکلین معظم راببینند.یعنی هرطورکه باشدبیشتراز ۲۱ روزطول نمیکشد.اما برای اشخاص مدیوم وشبیه ان که قبلا تصرفاتی داشته اند در همان شب اول یا سوم یا هفتم مشخص میشود.

بیشتر بخوانید  ذکر یا فتاح برای حل مشکلات و گشایش هر مشکل و رفع غم و اندوه

تذکر

از همه عزیزان درخواست میکنم برای کارخیرازاین دستورعمل کنند والا اگر برای فعل حرامی باشد.به هیچوجه قادر نخواهید بود که چیزی ببینید.چون اجازه ان فقط و فقط برای کار خیر و حلال است و راه های دیگر مسدود شده و اجازه داده نمیشود

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

3 نظرات

  1. سلام
    خطری نداره این دعا

  2. سلام
    انجام دادن این اعمال برا کار حلال خطری دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *