دستورالعمل مجرب برای پولدار شدن – سوره های افزایش رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دستورالعمل مجرب برای پولدار شدن – سوره های افزایش رزق و روزی را برای شما عزیزان قرار دادیم . مجموعه ای از ذکر و دعا و آیات و سوره های قرانی پرفضیلت و عظیم الشان برای رهایی از تنگی رزق و روزی و رفع فقر و پولدار و ثروتمند شدن و زیاد شدن روزی …

دستورالعمل مجرب برای پولدار شدن - سوره های افزایش رزق و روزی

دستورالعمل مجرب برای پولدار شدن – سوره های افزایش رزق و روزی,دستورالعمل قوی پولدار شدن,دستورالعمل مجرب ثروتمند شدن,بهترین دستورالعمل برای پول و ثروت,نسخه مجرب ثروتمند شدن,نسخه قرانی برای ثروت و پول زیاد,اذکار و ادعیه رزق و روزی

جمعه شب سه لقمه با پیاز بخورند و صبح شنبه ناشتا ، ابتدا یک شیرینی که می تواند خرما یا عسل یا حتی شکر و قند باشد میل کند  بعد ۳ بار بگوید  ( اللهم العن یهود الخیبری) هر هفته جمعه شبها انجام دهد و ترک نکند ، به این ترتیب مدام به او پول و دارایی میرسد. 

منبع :کتاب سیاحت شرق نوشته حاج اقا نجفی قوچانی.  نویسنده کتابهای سیاحت غرب .

امام صادق فرمودند :

هرکس سوره یوسف را نوشته و با آب بشوید و از آن بنوشد خداوند به آسانی به او رزق و روزی عنایت می کند و برای او از طرف خداوند رزق و بهره ای مقرر می شود.

امام صادق (ع) فرمودند :

اگر رزق و روزی کسی تنگ شود هفت بار سوره مریم را بخواند درهای روزی بر روی او باز می شود .

امام صادق (ع) فرمودند :

اگر کسی سوره فتح را در شب اول ماه مبارک رمضان به هنگام رویت هلال سه مرتبه بخواند خداوند متعال درهای رزق و روزی را به روی آنها می گشاید .

بیشتر بخوانید  برای ایمنی از چشم زخم و چشم بد و رفع ترس در خواب چه دعایی بخوانیم؟

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *