دستورالعملی آسان و مجرب برای ابطال سحر و طلسم

دستورالعملی آسان و مجرب برای ابطال سحر و طلسم

دستورالعملی آسان و مجرب برای ابطال سحر و طلسم
دستورالعملی آسان و مجرب برای ابطال سحر و طلسم

برای باطل شدن طلسم و سحر و جادو دعاهای فراوانی در کتب ادعیه معتبره مذکور افتاده است. مطلبی که در اینجا ذکر میشود برای ابطال طلسم و دور کردن و دفع تمام بلایای ناشی از سحر و طلسم موثر و مهم است.

به جهت در امان و محفوظ ماندن از طلسمات و باطل کردن جمیع طلسمات با اخلاص تمام و ایمان اعتقاد قلبی و طهارت و با وضو و حتی الامکان غسل کند و روبه قبله دعای : [بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.] را  در زمان و مکانی سعد و نیک باگلاب و زعفران نوشته و در آب شسته و مقداری را بنوشد و مقداری از آن آب را بر روی سر خود بریزد.
سپس معوذتین را با رعایت آداب آن در کاغذی بدون خط نوشته و باخود همراه داشته و از خود جدا نکند.
این نکته را رعایت کند که سوره ناس و فلق (معوذتین) را صبح ها و شبها با توجه به معنی آن و خصوصاً قبل از خواب حتما قرائت کند.

بیشتر بخوانید  حزر و دعای گشایش کسب و کار - دعای گشایش کار

 

*****

ابطال سحر و طلسم ,باطل السحر قوی,باطل شدن طلسم,باطل کردن سحر و طلسم ,باطل کننده سحر و جادو,دعای باطل کردن سحر و جادو, دعای باطل کردن سحر و طلسم – روش ساده ابطال طلسم , دستورالعملی آسان و مجرب برای ابطال سحر و طلسم , دعای ابطال سحر و جادو , باطل شدن و دفع طلسم , رفع سحر و طلسم ,

2 نظرات

  1. با سلام
    چندین سال است کار های یکی از دوستانمان دچار گره شده ……..
    میخواستم ببینم چطور میتونیم از شما کمک بگیریم
    با تشکر

  2. سلام وخسته نباشید .مدتیه که تو کارام گره میفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *