ختم سوره مومنون برای کارگشایی و نجات از مشکلات و گرفتاری

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ختم سوره مومنون برای کارگشایی و نجات از مشکلات و گرفتاری را قرار دادیم . خواندن 140 مرتبه سوره مبارکه مومنون برای گشایش کارها و رهایی و خلاص شدن از مشکلات و سختی ها و گرفتاری ها بسیار موثر و مجرب است .

خواص سوره مومنون برای ازدواج,خواص سوره مومنون نی نی سایت,خواص سوره مومنون برای حاجت,خواص سوره مومنون+تبیان,خواص سوره مومنون در بارداری,خواص تلاوت سوره مومنون,خواص آیه 29 سوره مومنون,خواص آیه 28 سوره مومنون

ختم سوره مومنون برای کارگشایی و نجات از مشکلات و گرفتاری

خواص سوره مومنون,سوره مومنون برای گشایش کار,سوره مومنون برای رفع مشکلات,سوره مومنون برای رفع گرفتاری,آثار و برکات سوره مومنون,خواندن 140 مرتبه سوره مومنون

ختم سوره مومنون برای کارگشایی و نجات از مشکلات و گرفتاری

خواص سوره مومنون برای رفع مشکلات و نجات از گرفتاری :

هر که را امر مهمی و مهلکه خطیری پیش آید که از علاج آن عاجز ماند باید ۱۴۰ مرتبه سوره مومنون را بدون فاصله بخواند و جز برای امور ضروری مانند خوردن و آشامیدن و نماز از جای خود بر نخیزد ان شاء الله از آن ورطه خلاص شود و هیچ مکروهی به او نمی رسد .

منبع : صحیفه المهدیه ص ۲۸  

سوره مومنون رسیدن به سعادت و خوشبختی :

در روایتی از حضرت جعفر صادق (ع) به آثار و برکات خواندن سوره مومنون اشاره شده است که اگر کسی سوره مؤمنون را تلاوت کند خداوند آخر کار او را به سعادت و خوشبختی ختم می کند و اگر همواره در روزهای جمعه بر قرائت سوره «مؤمنون» مداومت داشته باشد جایگاه او در منزل فردوس خواهد بود.

سوره مومنون برای ترک کردن شرب خمر :

یکی دیگر از آثار و برکات قرائت سوره مومنون ترک خوردن شرب خمر می باشد که در روایاتی از پیامبر اکرم (ص) این چنین آمده است که اگر سوره مؤمنون را نوشته و بر شخصی که شرب خمر می کند آویخته یا همراه کنند، شراب را بد دانسته و به آن نزدیک نمی شود.

امام جعفر صادق (ع) درباره این خواص سوره مومنون فرموده اند:

اگر شبانه روز سوره مؤمنون را نوشته و در پارچه سفیدی گذاشته و بر مشروب خوار بیاویزند یا همراه او بگذارند، دیگر مشروب نمی خورد و دشمن آن می شود.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  طلسم کارگشایی علوم غریبه برای کارگشایی فوری و سریع در کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *