تعبیر و تحلیل خواب معتبر بارداری

تعبیر و تحلیل خواب معتبر بارداری

هر خوابی تعابیر خاص خود را دارد و گاهی ممکن است یک خواب بنا به نوع دیدن و همین طور روشی که فرد تعریف می کند تحلیل های متفاوتی داشته باشد که در یک مطلب همه ی آن ها را یافت نکنید.

تعبیر و تحلیل خواب معتبر بارداری را امروز به همین منظور در اختیار شما همراهان قرار می دهیم که یکی از خواب هایی است که معمولا در مورد آن تعابیر متفاوتی ممکن است در دنیای اینترنت وجود داشته باشد، اما ما سعی می کنیم معتبر و اصلی ترین تعبیر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

تعبیر و تحلیل خواب معتبر بارداری,تعبیر خواب بارداری دختر,تعبیر خواب بارداری و زایمان,تعبیر خواب بارداری مادر,تعبیر خواب بارداری مرد,تعبیر خواب بارداری ابن سیرین,تعبیر خواب بارداری بچه دختر,تعبیر خواب بارداری زن بی شوهر,تعبیر خواب بارداری همسر,تعبیر خواب بارداری بچه پسر,تعبیر خواب بارداری ناخواسته,تعبیر خواب بارداری خودم,تعبیر خواب بارداری دیگران,تعبیر خواب بارداری چهارقلو,

تعبیر و تحلیل خواب معتبر بارداری

ابن سیرین می‌گوید:اگر بيند كه شكم او بزرگ شده بود چون زن باردار، دليل كند كه او را مال و نعمت دنيا حاصل گردد و هر چند كه شكم بزرگ‌تر بيند، مال دنيا بيشتر بود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن زن باردار در خواب مواجه با گناه و بار غم است . اگر در خواب ببینید که همسرتان باردار شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می‌گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرساست . اگر احیانا در خواب احساس کنید که خودتان باردار شده اید غمی برای شماا می‌رسد که به اندازه حمل جنین طول می‌کشد البته این تعبیر برای زنان است. اگر در کوچه ببینید که زن بارداری می‌گذرد خبر ناخوشایندی به شما می‌رسد.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب پشه و نیش زدن پشه و کشتن پشه و پشه های زیاد

كرمانى گويد: اگر فرزند نابالغ خود را باردار بيند، دليل كه اگر پسر بود، پدرش را نعمت و مال حاصل گردد و اگر بيننده‌ خواب دختر بود، مادرش را نعمت و مال حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *