تعبیر و تحلیل خواب بنای قدیمی

تعبیر و تحلیل خواب بنای قدیمی

در این مطلب از سایت ملکوتیها در خدمت شما هستیم با تعبیر خوابی که ممکن است برای عده ی زیادی پیش آمده باشد. مضمون این خواب چندین حالت دارد و ما سعی کردیم تمام تعابیر صحیح  و معتبر در این باره را جمع آوری کنیم.

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که همیشه یک خواب می تواند دسته بندی های تعبیر مختلفی را داشته باشد. تعبیر و تحلیل خواب بنای قدیمی را می توانید در ادامه ی همین مطلب مطالعه کنید.  ساختمان و بنا در خواب معانی خاص خود را خواهد داشت.

تعبیر و تحلیل خواب بنای قدیمی,تعبیر خواب ساختمان بلند,تعبیر خواب ساختمان سازی,تعبیر خواب ساختمان نیمه ساخته,تعبیر خواب ساختمان نو,تعبیر خواب ساختمان خرابه,تعبیر خواب ساختمان بزرگ,تعبیر خواب ساختمان نوساز,تعبیر خواب ساختمان زیبا,تعبیر خواب ساختمان خراب شدن,تعبیر خواب ساختمان شیشه ای,تعبیر خواب ساختمان سه طبقه,تعبیر خواب ساختمان قدیمی,تعبیر خواب ساختمان تاریک,تعبیر خواب ساختمان در حال ساخت,تعبیر خواب ساختمان سیاه,تعبیر خواب ساختمان چند طبقه,تعبیر خواب ساختمان نیمه ساخت,تعبير خواب ساختمان خراب شده,تعبیر خواب ساختمان درحال ریزش,تعبیر خواب ساختمان مدرسه,

تعبیر و تحلیل خواب بنای قدیمی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: بنا و ساختمان در خواب آرزو و آمال است و کارهایی است که بر مبنای هوای نفس می‌خواهیم انجام دهیم نه بر اصل تعقل و محاسبه و دور اندیشی.

 

آنلی بیتون مى‏گوید:
  1. دیدن خانه قدیمی خود در خواب، نشانه آن است كه اخباری به دستتان می‌رسد كه موجب شور و نشاط شما می‌گردد.
  2. اگر خواب ببینید خانه قدیمی شما ویران و مخروبه است، نشانه آن است كه خبر بیماری یا مرگ یكی از نزدیكان را خواهید شنید. اگر دختری چنین خوابی ببیند، علامت آن است كه دوست عزیزی را از دست خواهد داد.
بیشتر بخوانید  تعبیر خواب جارو و خریدن جادو - تعبیر جارو زدن خانه در خواب

 

لیلا برایت می‌گوید : اگر آثار باستانی را در خواب ببینید، بدین معنی است که تا زمان زیادی شادی و خوشحالی برای شما به دست نخواهد آمد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *