تعبیر و تحلیل خواب انگور و تاکستان

تعبیر و تحلیل خواب انگور و تاکستان

گاهی ممکن است انسان در زندگی خود خوابی ببیند که بیشتر مربوط به برکت  زندگی پربرکت می باشد، مثلا خواب مزرعه ی برنج و گندم و … اما قطعا در حالت های مختلف و همین طور روش های تعبیر معانی دارند که شاید شما پس از شنیدن آن متعجب شوید.

به همین منظور و در این مطلب قصد بررسی و تحلیل خوابی داریم که مربوط به تاک و تاکستان است و ممکن است شما به جستجوی تعبیر این خواب آمده باشید.

تعبیر و تحلیل خواب انگور و تاکستان,تعبیر خواب انگور سبز,تعبیر خواب انگور قرمز,تعبیر خواب انگور یاقوتی,تعبیر خواب انگور امام صادق,تعبیر خواب انگور و انجیر,تعبیر خواب انگور و سیب,تعبیر خواب انگور سبز و سیاه,تعبیر خواب انگور کشمش,تعبیر خواب انگور سبز چیدن,تعبیر خواب انگور ابن سیرین,تعبیر خواب انگور و گلابی,تعبیر خواب انگور خوردن مرده,تعبیر خواب انگور رسیده,تعبیر خواب انگور در بارداری,تعبیر خواب انگور گرفتن از مرده,تعبیر خواب انگور نرسیده,تعبیر خواب انگور سیاه و قرمز,تعبیر خواب انگور سیاه بزرگ,تعبیر خواب انگور دادن مرده به زنده,تعبیر خواب انگور دادن به مرده,

تعبیر و تحلیل خواب انگور و تاکستان

آنلی بیتون می‌گوید:
  • دیدن انگور در خواب، علامت آن است که از کار سختی فرار می‌کنید.
  • دیدن درخت مو در خواب، بیانگر سعادت و خوشبختی است. دیدن باغ انگور در خواب، نشانه‌ی موفقیت در انجام کارها است. اگر در خواب تاکستانی دیدید که به آن رسیدگی نشده، یعنی به یکی از اهداف خود نمی‌رسید.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: در خواب‌های ما تاک خوب است و به امید تعبیر شده است. ریشه امیدی است که در زمین می نشانیم و از بر و میوه آن سالیان دراز استفاده می‌کنیم. ابن سیرین درخت انگور را زنی کریمه تعبیر کرده و برخی دیگر از معبران مرد بزرگوار دانسته‌اند ولی تاک در خواب ما فرزندان ما هستند که به ایشان دل بسته و به خود امید داده‌ایم. برای افراد بی تفاوت میراث است و ملک وقفی. برای بیمار شفا است و برای تهی دست ثروت و این بستگی به آن دارد که تاک در خواب ببینیم و خودمان در بیداری چه وضع و موقعیتی داشته باشیم.
بیشتر بخوانید  تعبیر خواب فنجان و خوردن قهوه در فنجان - تعبیر فنجان شکسته در خواب

یک نظر

  1. سایتتون حرف نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *