تعبیر خواب کفتار و کشتن کفتار – تعبیر خواب خوردن گوشت کفتار

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوت 786 تعبیر خواب کفتار و کشتن کفتار – تعبیر خواب خوردن گوشت کفتار را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب کفتار و شکار و کشتن کفتار و حمله کفتار و فرار از کفتار و کفتار مزده هستید پیشنهاد می کنم این پست از سایت ملکوتی ها را حتما ببینید که کاملترین تعبیر خواب چشمه را قرار دادیم .

تعبیر خواب کفتار مرده,تعبیر خواب کفتار امام صادق,تعبیر خواب کفتار از نظر حضرت یوسف,تعبیر خواب کفتار و روباه,تعبیر خواب کفتار کشتن,تعبیر خواب کفتار توپ تاپ
تعبیر خواب کفتار و کشتن کفتار - تعبیر خواب خوردن گوشت کفتار

تعبیر خواب کفتار و کشتن کفتار – تعبیر خواب خوردن گوشت کفتار,تعبیر خواب کفتار پیر و جوان,تعبیر خواب شکار کفتار,تعبیر خواب جنگ و مبارزه دو کفتار,معنی و مفهوم کفتار در خواب و رویا

تعبیر خواب کفتار و کشتن کفتار – تعبیر خواب خوردن گوشت کفتار

معبران تعابیر متفاوتی برای دیدن کفتار در خواب آورده اند .از آنجا که کفتار خود حیوانی کثیف است دیدن آن هم , در خواب خوب نیست .ابن سیرین می گوید دیدن کفتار در خواب به معنای پلیدی می باشد . مطیعی تهرانی درباره , تعبیر خواب کفتار می گوید اگر در خوابی که می بینید کفتار به سمت شما بیاید تعبیر خوبی ندارد .

تعبیر خواب کفتار از نظر معبران

تعبیر خواب کفتار به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

همان طور که می دانید کفتار حیوانی است و حشی و مردار خوار و کثیف و متعفن که دیدنش در خواب خوب , نیست. در موارد دیگر نیز این نکته را نوشته ام که اساس تعبیر بر ادراک شما قرار می گیرد , نه آن چه واقعا است و شما در خواب می بینید.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب ابرو و نداشتن ابرو - تعبیر ابرو برداشتن و اصلاح ابرو در خواب

مثلا ممکن است شما در خواب کفتاری ببینید و نشناسید و ندانید که آن جانور کفتار است و حتی احتمال دارد , کفتار را به جای سگ بگیرید. صبح فردا آن چه تعبیر بر آن انجام می شود سگ است نه کفتار.

متقابلا ممکن است سگی را در خواب ببینید که بی آزار از کنارتان می گذرد ولی شما وحشت زده گمان کنید که, آن حیوان کفتار است. صبح فردا آن چه تعبیر بر اساس آن انجام می گیرد کفتار است نه سگ , زیرا شما سگ را کفتار گرفته اید.

اینجا نیز ادراک شما معیار تعبیر است. این مقدمه را نوشتم که اگر کفتار را به رویت نمی شناسید و نمی دانید, چگونه جانوری است مهم نیست. آن چه اهمیت دارد برداشت شما است. اگر کفتاری در خواب ببینید, و بدانید کفتار است و از آن بترسید خوب نیست.

تعبیر دیدن کفتار در خواب

میمنت و شگون ندارد. اگر بیننده خواب کفتاری ببیند و کفتار در خواب به طرف او بیاید خوب نیست چرا که خواب, او می گوید حادثه ای برای بیننده خواب اتفاق خواهد افتاد و بر اوست که در روزهای آینده محتاط باشد, و خویشتن را حفظ کند.

اگر کفتاری در خواب ببینید که پشتش به طرف شما باشد، بگذرد و دور شود خوب است چون خطری از شما دور می شود ولی اگر کفتار را به سمت خود ببینید و به شما نزدیک شود, و حمله کند خوب نیست.

نگاه کردن در چشم کفتار نیز خوب نیست، اگر در خواب کفتار را بکشید بر دشمنی مرگ آفرین چیره می شوید و اگر, کفتار از شما بگریزد خطری را دفع کرده اید. برخی از معبران کفتار ماده را زنی پیر دانسته اند که اساس, زندگی بیننده خواب را به هم می ریزد. به هر حال دیدن کفتار در خواب شئامت دارد.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب مرجان سفید دریایی - تعبیر انگشتر و تسبیح مرجان در خواب

تعبیر خواب کفتار به روایت محمد بن سیرین

دیدن کفتار درخواب، به معنای زنی زشت و پلید است . اگر بیند که کفتاری در خانه او بسته بود، دلیل که زنی زشت بخواهد و دزدیدن در دیدن کفتار در خواب هیچ نباشد.

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب کفتار می‌گوید:

اگر در خواب ببینی گوشت کفتار می‌خوری، یـعـنـی پیرزنی تو را جادو می‌کند .

منبع : سایت ملکوتی ها

******************************

بازنشر : سایت ملکوت 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *