این آیه مجرب را آیت الله بهجت برای بخت گشایی توصیه کرده اند

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com این آیه مجرب را آیت الله بهجت برای بخت گشایی توصیه کرده اند را قرار دادیم . آیه بسیار مجرب و سریع الاجابه برای بخت گشایی از آیت الله بهجت . اگر دختر یا پسری بختش و اقبالش بسته شده باشد برای بخت گشایی و باز شدن سریع و تضمینی بخت می تواند از این آیه سریع الاجابه استفاده کند فوق العاده مجرب است …

این آیه مجرب را آیت الله بهجت برای بخت گشایی توصیه کرده اند

آیه بخت گشایی آیت الله بهجت,آیه مجرب بخت گشایی,آیه سریع الاجابه بخت گشایی,آیه بخت گشایی فوری و تضمینی,بهترین آیه قرآن برای بخت گشایی

این آیه مجرب را آیت الله بهجت برای بخت گشایی توصیه کرده اند

بخت گشایی مجرب

منقول است از ایت الله بهجت که نیت کرده و با ایمان خالصانه آیه شریفه

رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا

را بسیار قرائت نماید بخصوص پس از نمازهای یومیه

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع

براساس گفته های برخی روحانیون، برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود.

آن دعا این است:

(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإن‌ها بیدک ولا یملک‌ها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین).

بیشتر بخوانید  رقعة الجیب - حرز حضرت امام رضا علیه السلام (جهت دفع ناخوشی و دفع بلا)

دعایی برای ازدواج و بخت گشایی

برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج، با حضور و توجه قلبی سوره‌های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.

سوره‌های مبارکه ذیل را قرائت کند:

۱-سوره الفلق (۷ مرتبه).

۲-سوره الناس (۷ مرتبه).

۳-سوره الإخلاص (۷۱ مرتبه).

۴-سوره طه (۲ مرتبه)

۵-سوره الکافرون (یک مرتبه).

در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند (هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.»

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فالح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *