آیه قرآنی حفظ از دزد و دشمن و رهایی و نجات از شر دزد و دشمنان

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com آیه قرآنی حفظ از دزد و دشمن و رهایی و نجات از شر دزد و دشمنان را قرار دادیم . دو آیه عظم الشان 28 و 29 از سوره مبارکه مومنون برای محفوظ ماندن از شر دزد و راهزن و دشمن بسیار موثر و مجرب است . اگر می خواهید از تهدید و خطرات دزدان و دشمنان در امان بمانید این دو آیه عظیم الشان و پرفضیلت سوره مبارکه مومنون را بخوانید …
دعای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن و زبان بند,دعای دفع دشمن از زندگی زناشویی,دعای دفع دشمن خانگی,دعای دفع دشمن فوری,دعای دفع دشمن در مفاتیح الجنان,دعای دفع دشمن در محل کار,دعای دفع دشمنی, دعای دزد برده,دعای دزدی,دعای دزدیده شدن ماشین,دعای دزدیده شدن,دعا دزدی,دعای دفع دزد از خانه,دعای مال دزدیده شده,دعای دیدن دزد در خواب

آیه قرآنی حفظ از دزد و دشمن و رهایی و نجات از شر دزد و دشمنان

آیه مجرب دفع دشمن,آیه قوی دفع دزد,آیه محفوظ ماندن از دزد,آِیه ایمن ماندن از دزد و دشمن,ذکر و دعای خلاصی از دشمن,دعای دور کردن دزد و دشمن

آیه قرآنی حفظ از دزد و دشمن و رهایی و نجات از شر دزد و دشمنان

آیه قوی برای ایمنی از دزد و دشمن : هر کس با ایمان این دو آیه را در صبح و شام در خانه خود با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند از دزد و دشمن ایمن گردد و آن منزل بر او مبارک باشد .  آِیات ۲۸ و ۲۹ سوره مومنون :
فَإِذَا اسْتَوَيْتَ أَنْتَ وَمَنْ مَعَكَ عَلَى الْفُلْكِ فَقُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي نَجَّانَا مِنَ الْقَوْمِ الظَّالِمِينَ ﴿٢٨﴾ پس هنگامی که تو و آنان که با تو هستند، بر کشتی سوار شدید، به خاطر این نعمت بگو: همه ستایش ها ویژه خداست که ما را از این گروه ستم پیشه نجات داد. (۲۸) وَقُلْ رَبِّ أَنْزِلْنِي مُنْزَلًا مُبَارَكًا وَأَنْتَ خَيْرُ الْمُنْزِلِينَ ﴿٢٩﴾ و بگو: پروردگارا! مرا در جایگاهی پرخیر و برکت فرود آور، که تو بهترین فرودآورندگانی. (۲۹)
نکته های آیه 29 :
در حديث مى‌خوانيم: رسول خدا صلى الله عليه و آله به على عليه السلام فرمود: هرگاه وارد منزلى شدى آيه «29» را تلاوت كن تا خداوند از خير آن جا كاميابت كند و شرّش را از تو دور سازد. حضرت نوح و ياد خدا در هر حال: در دعوت به توحيد. «اعْبُدُوا اللَّهَ» در ساختن كشتى با الهام خداوند. «اصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنا وَ وَحْيِنا» در سوار شدن، با حمد الهى. فَإِذَا اسْتَوَيْتَ‌ … فَقُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ‌ در حركت با نام خدا. «بِسْمِ اللَّهِ مَجْراها وَ مُرْساها» در توقّف، با دعا به درگاه او. «رَبِّ أَنْزِلْنِي»
پیام های آیه 29 :
1- ابتدا خداوند را بر نعمت‌هاى گذشته شكر كنيم، سپس از او نعمت جديدى بخواهيم. «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي‌- رَبِّ أَنْزِلْنِي» 2- در دعا و مناجات، خداوند را با آن نامى بخوانيم كه با نيازمان تناسب داشته باشد. «أَنْزِلْنِي‌- خَيْرُ الْمُنْزِلِينَ» 3- مطالب تاريخى قرآن، آيه‌ى هدايت و مايه‌ى رشد است. (نه سرگرمى و خاطره) «لَآياتٍ» 4- سنّت خداوند، بر آزمايش مردم در هر حال است، و ماجراى نوح نيز يكى از نمونه‌هاى آزمايش الهى است. «لَمُبْتَلِينَ»
پیام های آیه 28 :
1- دورى از ستمگران و نجات از سلطه‌ى آنان، يكى از نعمت‌هاى الهى است. «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي نَجَّانا» 2- براى هر نعمتى شكرى لازم است. «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي نَجَّانا» 3- بهترين صيغه‌ى شكر، كلمه مباركه‌ى‌ «الْحَمْدُ لِلَّهِ» است. 4- به خاطر نابودى و هلاكت ديگران خدا را شكر نكنيد، بلكه براى نجات خود شكر كنيد. «نَجَّانا» نفرمود: «اهلكهم» 5- كشتى، وسيله‌ى نجات است ولى نجات كار خداوند است. «نَجَّانا»

برگرفته از : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای دفع دشمن سرسخت و جلوگیری از سرکشی دشمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *