آیه برای افزایش رزق و روزی و طلب رزق و روزی از خداوند

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com آیه برای افزایش رزق و روزی و طلب رزق و روزی از خداوند را قرار دادیم . برای زیاد شدن رزق و روزی و همچنین درخواست رزق و روزی از خداوند می توان از آیه قرآنی زیر استفاده کرد . آیه مبارکه 114 سوره مائده را به نیت افزایش رزق و روزی هر روز صبح ها بخوانید به امید خداوند روزی تان زیاد خواهد شد …

آیات افزایش روزی,آیه برای افزایش روزی,آیه جهت افزایش روزی,ایه های افزایش روزی,ایه افزایش رزق روزی,آیاتی برای افزایش روزی,آیه افزایش رزق و روزی,آیه قران برای افزایش روزی
آیه برای افزایش رزق و روزی و طلب رزق و روزی از خداوند

آیه گشایش روزی,آیه افزایش روزی,بهترین آیه مخصوص روزی,آیه قوی و تضمینی روزی,آیه طلب روزی از خداوند,ذکر و دعای گشایش روزی

آیه برای افزایش رزق و روزی و طلب رزق و روزی از خداوند

برای افزایش رزق و روزی صبح ها قل از اینکه با فردی سخن بگوید ، سه مرتبه آیه شریفه یکصدو چهاردهم از سوره مبارکه مائده را بخواند و به این عمل مداومت ورزد. روزی اش بسیار زیاد خواهد شد:

قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِّنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِّنکَ ۖ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ

(آیه ۱۱۴  سوره مبارکه مائده)

معنی آیه فوق :

عیسیِ مریم گفت: بارالها، ای پروردگار ما، تو بر ما از آسمان مائده‌ای فرست تا (این روز) برای ما و کسانی که پس از ما آیند روز عید مبارکی گردد و آیت و حجّتی از جانب تو برای ما باشد، و ما را روزی ده، که تو بهترین روزی دهندگانی.

بیشتر بخوانید  دعای بخت گشایی قوی و مجرب برای باز شدن بخت و ازدواج دختران

نکته های آیه :

معمولًا دعاهاى قرآن با اسم «رب» آغاز مى‌شود؛ ولى در اين آيه با دو كلمه‌ى‌ «اللَّهُمَّ رَبَّنا» آمده است. شايد به خاطر اهميّت اين حادثه و پيامدهاى آن باشد.

پیام های آیه :

1- توسّل به اولياى خداوند براى قضاى حوائج، جايز است. قالَ الْحَوارِيُّونَ يا عِيسَى‌ … قالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ اللَّهُمَ‌ …

2- براى پيامبران، مردم تاريخ و نسل‌ها مطرح‌اند. «لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا»

3- از نشانه‌هاى الهى، بايد براى هميشه درس گرفت. «وَ آيَةً مِنْكَ»

4- عيد وجشن مذهبى از نظر قرآن كار صحيحى است. «تَكُونُ لَنا عِيداً لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا» (ميلاد اولياى خدا وبعثت پيامبر، كمتر از نزول مائده آسمانى نيست)

5- حضرت عيسى، در دعا به جاى مسأله‌ى خوردن، به الهى بودن مائده توجّه‌ مى‌كند. «آيَةً مِنْكَ»

6- در دعا، خدا را با ادب كامل و با صفت مناسب با خواسته، صدا بزنيم. ابتداى آيه‌ «اللَّهُمَّ رَبَّنا» آمده و آخر آيه‌ «خَيْرُ الرَّازِقِينَ»

7- به درخواست‌هاى مادى جهت معنوى دهيم. (حواريّون اوّلين هدف خود را خوردن و سپس اطمينان داشتن‌ «نَأْكُلَ مِنْها وَ تَطْمَئِنَّ» بيان كردند، ولى حضرت عيسى ابتدا برجا گذاشتن نشانه‌ى سرور براى تاريخ‌ «عِيداً لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا» سپس نشانه قدرت خداوند «وَ آيَةً مِنْكَ» و در مرحله سوم مسئله رزق را مطرح فرمود «وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ» و بدين گونه به همه فهماند كه مسائل معنوى و اجتماعى بر مسائل گروهى و اقتصادى مقدّم است).

8- به خدا توجّه كنيم و به سراغ ديگران نرويم. «وَ أَنْتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ»

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

بیشتر بخوانید  دعای معجزه آسا برای روا شدن حاجت در همان ساعت تضمینی و مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *