آیات قرآنی ایجاد عشق و علاقه میان زن و شوهر و رفع کدورت و آشتی آنها

 

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com آیات قرآنی ایجاد عشق و علاقه میان زن و شوهر و رفع کدورت و آشتی آنها را برای شما عزیزان قرار دادیم . این آیات قرآنی برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر و زیاد شدن عشق و علاقه بین زن و شوهر و رفع کدورت و ناراحتی و درگیری میان زن و شوهر و آشتی دادن زن و شوهر بسیار موثر است . دستورالعمل اانجام دعا و خواندن آیات نیز در ادامه قرار داده شده است .

آیات قرآنی ایجاد عشق و علاقه میان زن و شوهر و رفع کدورت و آشتی آنها

آیات مخصوص عشق و علاقه,آیات برای افزایش عشق و علاقه زن و شوهر,ایات مخصوص رفع کدورت زن و شوهر,آیات قرآنی آشتی دادن زن و شوهر,آیه مجرب زیاد شدن عشق و محبت زن و شوهر

آیات شریف زیر برای عشق و علاقه و محبت میان دو نفر و صلح و آشتی و زیاد شدن مهر و محبت میان زن و شوهر و مودت میان آن دو و وابستگی نیز میباشد .

همچنین برای آشتی زن و شوهر کاربرد دارد و برخی از کتب ادعیه آنرا ذکر کرده اند.

دستورالعمل این دعای شریف بدین شرح است که :

ابتدا باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت کامل نماز صبح را بخواند و پس از آن به تعداد ۱۰ مرتبه آیات شریفه ذیل را به نیتی که دارد قرائت نماید .

این روش را به طور مداوم تا یک هفته انجام دهد.

بدون شک میان او و مطلوبش بیقراری و الفت و محبت برقرار خواهد شد .

آیات مربوطه در اینجا ذکر میشود :

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سوره البقره آیه (۱۶۵)

(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ)سوره ال عمران آیه (۳۱)

(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سوره الانعام آیه (۷۹)

(وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ) سوره الأنفال آیه (۶۳)

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی ۖ فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مَکِینٌ أَمِینٌ) سوره یوسف آیه (۵۴)

وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِّنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَی عَیْنِی. ) سوره طه آیه (۳۹)

(إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا) سوره ال عمران آیه (۱۰۳)

(اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاهٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَهٍ الزُّجَاجَهُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَهٍ مُّبَارَکَهٍ زَیْتُونَهٍ لَّا شَرْقِیَّهٍ وَلَا غَرْبِیَّهٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَىٰ نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ) سوره النور آیه (۳)

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  آیه قرآنی افزایش محبت و عشق و علاقه میان دو نفر و صلح بین آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *