نماز رفع سختی و رهایی از مشکلات – دعای برآورده شدن حاجت ها

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com نماز رفع سختی و رهایی از مشکلات – دعای برآورده شدن حاجت ها را برای شما عزیزان قرار دادیم . نماز بسیار مجرب و توضیه شده از امام صادق (ع) در هنگام سختی ها و مشکلات و همچنین دعای توصیه شده از امام صادق (ع) برای برآورده شدن حاجت ها دنیا و آخرت .

نماز رفع سختی و رهایی از مشکلات - دعای برآورده شدن حاجت ها

نماز رفع سختی و گرفتاری,نماز رفع مشکلات,نماز مجرب از بین رفتن سختی,نماز قوی و تضمینی رفع سختی,نماز مخصوص نجات از مشکلات,نماز براورده شدن حاجت,دعای حاجت رگفتن

نماز رفع سختی و رهایی از مشکلات – دعای برآورده شدن حاجت ها

نماز رفع عسرت و سختی از حضرت امام صادق (ع) :

چون کارها بر تو دشوار شود، در وقت زوال، دو رکعت نماز بگذار و در رکعت اوّل حمد و اخلاص را بخوان و سپس «انا فتحنا لک فتحاً مبیناً» را تا «و ینصرک الله نصراً عزیراً» را قرائت کن. در رکعت دوّم سوره فاتحه و اخلاص و «الم نشرح» را بخوان و این نماز به تجربه رسیده است.»

حضرت امام صادق (ع) می‌فرماید:

بگو: اللهم اجعلنی اخشاک کانی اراک و اسعدنی بتقواک و لاتشقنی بنشطی لمعاصیک و خدلی فی قضائک و بارک لی فی قدرک حتی لا احب تأخیر ما عجلت و لا تعجیل ما اخرت و اجعل غنای فی فیه قدرتک یا رب و اقر بذلک عینی.»

از حضرت امام صادق (ع) نقل شده که فرمود :

برای برآورده شدن حوائج دنیا و آخرت بگو :

«اللهم اعنی علی هول یوم القیامه و اخرجنی من الدنیا سالماً و زوجنی من الحور العین و اکفنی مونتی و مونه عیالی و مونه ‌الناس و ادخلنی برحمتک فی عبادک الصّالحین.»

  منبع : دعا سایت

بیشتر بخوانید  دعا و سوره مجرب جلب خواستگار زیاد و آسان شدن ازدواج دختران

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *