مفهوم علامت و نشانه نعل اسب در دفینه – نماد و علامت نعل اسب در گنج

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com مفهوم علامت و نشانه نعل اسب در دفینه – نماد و علامت نعل اسب در گنج را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی و تفسیر علامت و نماد نعل اسب در گنج یابی و معنی و مفهوم آثار و علائم و نشانه های حکاکی نعل اسب بر روی سنگ و صخره در باستان شناسی و گنج یابی …

نشانه نعل اسب و سم اسب در گنج یابی,نشانه نعل اسب در گنج,علامت نعل اسب در دفینه یابی,علامت نعل اسب روی سنگ,علامت نعل اسب در فال قهوه,علامت نعل اسب در گنج,نشانه نعل اسب بر روی سنگ
مفهوم علامت و نشانه نعل اسب در دفینه - نماد و علامت نعل اسب در گنج

نماد نعل اسب در دفینه یابی,کارشناسی نشانه نعل اسب در گنج یابی,رمزگشایی علامت نعل اسب,معنی و مفهوم نماد نعل اسب,نعل اسب در دفینه یابی,عکس و تصویر نعل اسب روی سنگ

مفهوم علامت و نشانه نعل اسب در دفینه – نماد و علامت نعل اسب در گنج

این نشانه نیز نادر یافت می شود. جای میخ هایش حتما باید رویش باشند. معمولا ۶ و یا ۱۲ میخ می باشند.

هر یک از این میخ ها مقدار دفینه را نشان می دهد. برای مثال نعل ۶ میخه، نشان دهنده ی ۶۰ کیلو دفینه می باشد.

معنایش نیز این می باشد که این علامت از دو قسمت تشکیل می شود.

نعل اسب بزرگ، و پای کوچک کره اسب. در ۱۰ متری نعل اسب بزرگ، روی یک سنگی، نقش پای کره اسب باید وجود داشته باشد.

وقتی که پای کره اسب را پیدا کردیم باید تخته سنگی را که نشانه در آن بوده زیرش را حفر کنیم. نزدیک به ۸۰ سانتی متر پایین تر، دفینه وجود دارد. همه ی آنها پول طلا می باشند.

بیشتر بخوانید  نشانه دفینه داخل سنگ ساروج - علامت گنج درون سنگ سوراخ و گرد

در زیر نعل اسب بزرگ نیز چند سکه طلا به عنوان سربار وجود دارد.مکان آن نیز دقیقا وسط نشانه نعل می باشد. البته آنجا یک برجستگی کوچک وجود دارد.

نظرات مختلف درباره نشانه نعل :

– نشانه نعل از طرف مردم ارمنی نیز استفاده شده است. ارمنی ها، قطعا وقتی از این نشانه استفاده کرده اند، دفینه را کنار آن نگذاشته اند.

– از آنجایی که نعل جسنی است به پای اسب میخ کوب می شود، به معنای مهری در گذرگاهی است که از آن گذشته. نشانه نعل باید حداقل دو عدد باشد.

– در الفبای یونانیان، شکل نعل اسب حرف امگا را نشان می دهد، از طرف کیمیاگران نیز، به عنوان نماد طلا استفاده شده است. به همین دلیل باید در نعل ها به دنبال میخ نیز بوده، و نعل را نباید با حرف امگا و یا نماد ورودی غار یکی در نظر گرفت.

– نشانه ی نعل را با ماه نیز نباید یکی در نظر گرفت. در نماد واقعی نعل، باید به دنبال علامت نعل کوچکتری نیز بود، و وقتی یافته شد، در اطراف نزدیکش باید به دنبال ورودی غاری تنگ بود. اما در جهت دهان باز نعل کوچک، می توان به راحتی ورودی غار را پیدا کرد.

-اگر روی تخته سنگ ثابتی باشد، نشان دهنده مزار می باشد با توجه به اعتقادی که دارند، بر روی سنگ مزار برای حفاظت از مزار ممکن است نقش شده باشد.

در دفینه یابی، نماد نعل اسب، به اشکالنیم دایره، نیم بیضی، نیم دایره شبیه به مثلث نیز ممکن است مشاهده شود. نماد نعل اسب، در اطراف تخته سنگهای مزار نیز به وفور مشاهده می شود. .

نماد نعل اسب، در عین حال، در علم قدیمی کیمیاگری، به معنای طلا و یا آب طلا می باشد.

به همین دلیل، در منطقه ای که نعل اسب وجود دارد، به احتمال خیلی زیاد،دفینه ای طلایی وجود دارد.

انسانهای قدیمی، بر روی کوزه های سفالی که در آنها جواهرات و طلاهایشان را پنهان می کردند، نعل اسب می گذاشتند. و یا در ۱۰ – ۲۰ – ۳۰ – ۵۰ – ۱۰۰ و ۲۰۰ قدم دورتر از دفینه، برای نشان دادن جهت و فاصله، نعل می گذاشتند.

به همین دلیل، نعل می تواند نشان دهنده ی جهت و فاصله باشد.

نعلی که به شکل ماه نیمه می باشد، به معنای دفینه ای می باشد که درون کمین گاه و یا یک گودال پنهان شده.

علامت نعل معمولا به همراه شکاف هایی به شکل میخ مشاهده می شود.

تعداد این میخ ها، مسافت و یا وزن دفینه را مشخص می کند. تعداد ۶- ۹ و ۱۲ میخ، نشان دهنده تعداد قدم ها به دفینه بوده، یا سنگینی دفینه را با واحد آن دوره بیان می کند.

این سنگینی ممکن است کوزه ایی پر از طلا باشد.

شکل نعل اسب، عموما به صورت نعل اسب بزرگ و پای اسب کوچک شناخته می شود. در۱۰ الی ۲۰ قدمی اطراف نعل اسب بزرگ، می تواند پای اسب کوچک نیز وجود داشته باشد.

مشاهده شده که معمولا در یک متری زیر علامت پای اسب کوچک، دفینه وجود داشته است.

برگرفته از دعا سایت

بیشتر بخوانید  روش شناسایی محل دفن گنج و دفینه در تومولوس ها

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *