مجرب ترین دعا و طلسم برای عزیز شدن نزد شوهر

مجرب ترین دعا و طلسم برای عزیز شدن نزد شوهر

 

بیشتر بخوانید  خواص دعای نور برای محبوب شدن در دل دیگران و محبوب القلوب شدن

مجرب ترین دعا و طلسم برای عزیز شدن نزد شوهر

دعای عزیز شدن نزد شوهر,دعای عزیز شدن نزد معشوق,دعای عزیز شدن فرزند نزد پدر,دعای عزیز شدن پیش شوهر,دعای عزیز شدن در محل کار,دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر,دعای عزیز شدن نی نی سایت,دعای عزیز شدن نزد مادر شوهر

دعایی که شما را نزد خانواده همسر محبوب می کند 

خواندن برخی از دعاها در زندگی اثرگذار است. اگر می خواهید نزد خانواده شوهرتان محبوب و عزیز باشید ، روزی 25 مرتبه دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر را بخوانید تا به امید خداوند نزد خانواده همسر محبوب شوید.

« یا حَلیمُ تَحَمَلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ »

عزیز شدن نزد مردم با ختم ادریسیه
از مرحوم شیخ بهایی روایت شده است : هر شخصی که ذکر ادریسیه را بخواند، علاوه بر اینکه دعای او مستجاب می شود، هر اندازه که نزد مردم و دیگران بی ارزش و بی قدر باشد، محترم و عزیز می گردد، همچنین خداوند بزرگ مرتبه، نعمت های ظاهری و باطنی بسیاری را به او اعطا می کند که از شمردن آن عاجز می ماند. ذکر ادریسیه این است :

«يا حميدِي الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلي جَميعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ»

مجرب ترین دعا و طلسم برای عزیز شدن نزد شوهر

 یکی از مجرب ترین اذکار ذکر یا ودود است و در دعا برای عزیز شدن نزد شوهر نیز بسیار کاربردی است. در دعا برای عزیز شدن نزد شوهر با ذکر یا ودود بایستی هر روز به مدت 10 روز 1021 مرتبه بگویید : « یا ودود »..

عزیز شدن نزد خانواده شوهر با ختم سوره الضحی
برای عزیز و محبوب شدن نزد خانواده شوهرتان، ابتدا وضو بگیرید و بعد با نیت محبوبیت، ۱۱ مرتبه سوره الضحی را بخوانید.

« بسم الله الرحمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

بیشتر بخوانید  دعای سنگین برای حاجت گرفتن و برآورده شدن حاجات و خواسته ها
طلسم عزیز شدن
در پاسخ به سوال کاربر محترمی از بخش دین و مذهب نم نمک در این رابطه باید پاسخ دهیم که برای عزیز شدن هنگام طبخ غذا 7 مرتبه دعای زیر را بخوانید و به غذا فوت کنید و به افرادی که دوست دارید نزد آنها محبوب باشید ، بخورانید تا به صورت معجزه آسایی دریابید که محبوبیتتان دو چندان می شود.

« یا عزیز یا حمید یا مجید یا فعال لما یرید »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *