متن دعای همراه برای ازدواج و بخت گشایی سریع دختران و پسران

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com متن دعای همراه برای ازدواج و بخت گشایی سریع دختران و پسران را قرار دادیم . دعای قوی و ممجرب و سریع الاجابه برای بخت گشایی و آسان شدن ازدواج دختران و پسران به صورت همراه داشتنی در سایت ملکوتی ها …

,دعای ازدواج,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج در یک هفته,دعای ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج فوری,دعای ازدواج بهجت,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج سریع با معشوق,دعاي ازدواج,دعای ازدواج سریع زن بیوه,دعای ازدواج سریع نی نی سایت,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع دختر با معشوق,دعای ازدواج سریع و موفق,دعای ازدواج سریع و خوب,دعای ازدواج سریع برای دختر,دعای ازدواج سریع و آسان,دعای ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با معشوق نی نی سایت,دعاي ازدواج با معشوق,دعای ازدواج با معشوق فوری,دعای ازدواج با معشوق سریع,دعای ازدواج با معشوق مجرب,دعای ازدواج با معشوق با فلفل سیاه,دعای قوی ازدواج با معشوق,دعا برای ازدواج با معشوق نی نی سایت,دعای ازدواج در یک هفته نی نی سایت,دعای ازدواج دختر در یک هفته,دعای ازدواج یک هفته ای,دعای برای ازدواج در یک هفته,دعای ازدواج یک هفته,دعا برای ازدواج سریع در یک هفته,دعا ازدواج نی نی سایت,دعای مجرب ازدواج نی نی سایت,دعای معراج ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج موفق نی نی سایت,دعای ازدواج عالی نی نی سایت,دعای ازدواج دختر نی نی سایت,دعا واسه ازدواج نی نی سایت,دعای نادعلی برای ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج فوری با معشوق,دعای ازدواج فوری نی نی سایت,دعای ازدواج فوری با شخص مورد نظر,دعاي ازدواج فوري,دعای برای ازدواج فوری,دعای مجرب ازدواج فوری,دعا برای ازدواج فوری,دعا برای ازدواج فوری با معشوق,دعا برای ازدواج فوری و موفق,دعای ازدواج دختر سن بالا,دعای ازدواج دختر مجرد,دعا ازدواج دختر,دعای برای ازدواج دختر,دعای ازدواج با دختر مورد علاقه,دعای ازدواج فوری دختر,دعا برای ازدواج سریع با معشوق نی نی سایت,دعای سریع الاجابه برای ازدواج با معشوق,دعاي ازدواج سريع,دعاي ازدواج با شخص دلخواه,دعاي ازدواج خيلي سريع,دعاي ازدواج با فرد مورد نظر,دعاي ازدواج با فرد مورد علاقه,دعای ازدواج سریع دختر

بیشتر بخوانید  دعای خیلی قوی ازدواج برای ازدواج سریع دختران و پسران مجرد

متن دعای همراه برای ازدواج و بخت گشایی سریع دختران و پسران

دعای ازدواج همراه داشتنی,دعای همراه قرآنی برای ازدواج,دعای همراه سریع الاجابه ازدواج,دعای قوی و مجرب ازدواج همراه

متن دعای همراه برای ازدواج و بخت گشایی سریع دختران و پسران

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع بانوان

براساس گفته های برخی روحانیون، برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود.

آن دعا این است:

(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإن‌ها بیدک ولا یملک‌ها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین).

دعا برای ازدواج سریع دختران و بخت گشایی

برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج، با حضور و توجه قلبی سوره‌های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.

سوره‌های مبارکه ذیل را قرائت کند:

۱-سوره الفلق (۷ مرتبه).

۲-سوره الناس (۷ مرتبه).

۳-سوره الإخلاص (۷۱ مرتبه).

۴-سوره طه (۲ مرتبه)

۵-سوره الکافرون (یک مرتبه).

در کتاب زادالعماد مجلسی آمده :

در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند (هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.»

دعا برای ازدواج سریع دختران و بخت گشایی

برای میسر شدن و تسهیل امر ازدواج، سوره مبارکه الفجر را یکبار بر مقداری آب پاک بخواند و سپس مقداری مناسب حنا در آن آب بریزد و حنا را بر موهایش بگذارد (ترجیحا روز جمعه صبح این کار را انجام دهد). سپس در روز جمعه بعد از نماز عصر اعمال ذیل را انجام دهد:

اول اینکه:

بیشتر بخوانید  خواص انگشتر سلیمانی برای جلب دوستی و محبت جمیع خلایق

سوره مبارکه الرحمن را هفت بار قرائت کند و سپس این دعا را بخواند:

(اللهم بحق عروس القرءان سوره الرحمن اجعلنی عروسا لبعل مبارک یعیننی على طاعتک.)

دوم اینکه:

در یک ورقه بدون خط این حرز را بنویسد و بر گردن آویزد (در کیف دعا بر گردن بیاویزد):

۱۰ مرتبه بسم الله بنویسد. سپس ۱۰ مرتبه حرف واو را بنویسد (و). بعد از آن سه مرتبه حرف میم را بنویسد (م)؛ و بعد از آن سه مرتبه حرف لام را بنویسد (ل)؛ و سپس این آیه شریفه را بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتین من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم

و در پایان حرز بنویسد:

(اللهم ابعث بعلاً صالحاً یأتی لفلانه بنت فلانه بحق هذه الأسماء وبحق محمد واله الطیبین الطاهرین.)

بجای فلانه بنت فلانه نام خودش و مادرش را بنویسد.

ختم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آن‌ها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد میشود:

هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.
هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.

این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

دعای ازدواج و بخت گشایی آسان و سریع برای دختران

برای دخترانی که امر ازدواج آن‌ها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز ذیل برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان و سریع بسیار موثر است.

آن حرز و دعا این است:

بیشتر بخوانید  دعای برآورده شدن حاجت ، دعای حاجت ، دعای رفع مشکل

بیست و پنج مرتبه حرف واو (و) را بر پارچه‌ای از حریر سبز بنویسد.

سپس این آیه شریفه را بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتون من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم “.

این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

راهکار آیت‌الله بهجت برای حل مشکل ازدواج

از حضرت آیت الله بهجت (رحمه الله علیه) منقول است:

دخترانی که می‌خواهند ازدواج کنند و همسر دلخواهی به خواستگاری آنان نیامده است، نماز جعفر طیار (ع) بخوانند و پس از آن دعای که در زادالمعاد مجلسی آمده (این دعا از امام جعفر صادق (ع) توسط مفضل بن عمر روایت شده و در مفاتیح در ضمن نماز جعفر طیار ذکر شده است) خوانده شود و بعد از آن به سجده رود و تلاش کند که حتما گریه کند گرچه به مقدار کم و همین که چشمش را اشک گرفت حاجتش را از خدا بخواهد؛ و این اعمال را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.

۱- «اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛

«خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت».

برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

۲- خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است:

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»؛

«خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می‌فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه ۲۴).

قرآن مجید می‌فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

۳- این آیه شریفه را همیشه در اوقات مختلف علی الخصوص قنوت نماز و سجده بعد از نماز بخوانید:

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا (سوره فرقان / آیه ۷۴)

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *