متن دعای رفع استرس و دلهره برای رهایی و نجات از استرس شدید

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com متن دعای رفع استرس و دلهره برای رهایی و نجات از استرس شدید را قرار دادیم . متن دعای سریع الاجابه و مجرب برای رهایی و خلاص شدن از شر استرس و نگرانی و دلهره و رفع و از بین رفتن استرس و دلهره در سایت ملکوتی ها ….

,دعای رفع استرس,دعای رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس صوتی,دعای رفع استرس امتحان,دعای رفع استرس و نگرانی,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس شدید,دعاي رفع استرس,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس و دلهره,دعاي رفع استرس و اضطراب,دعا برای رفع استرس و اضطراب,بهترین دعا برای رفع استرس و اضطراب,دعای درمان استرس و اضطراب,دعا درمان استرس و اضطراب,استرس و اضطراب دعای رفع استرس,دعای ارامش و رفع استرس صوتی,دعا برای رفع استرس امتحان,دعا برای رفع استرس و نگرانی,دعا جهت رفع استرس و نگرانی,دعایی برای رفع استرس و نگرانی,دعای عجیب برای آرامش قلبی و رفع استرس و نگرانی,دعایی برای رفع استرس و ترس,دعا رفع استرس و ترس,دعای برای رفع استرس و ترس,دعا برای رفع استرس و ترس,دعا برای رفع استرس و ترس کودک,دعا برای رفع استرس و ترس صوتی,دعای رفع ترس و استرس کودک,دعا برای رفع استرس شدید,دعای رفع استرس و دلشوره,دعا برای رفع استرس و افسردگی,دعا برای رفع استرس و دلهره

متن دعای رفع استرس و دلهره برای رهایی و نجات از استرس شدید

دعای رفع استرس شدید,دعای سریع الاجابه رفع استرس,دعای قوی و مجرب رفع استرس,دعای از بین رفتن استرس,دعای رهایی و نجات از استرس,دعای درمان و شفای استرس,متن دعای تضمینی جهت رفع استرس,متن دعای رفع دلهره و نگرانی

متن دعای رفع استرس و دلهره برای رهایی و نجات از استرس شدید

دعای رفع استرس و ترس

در زمانی کـه بـه هر دلیل دچار اضطراب یا نگرانی و دلشوره می‌شوید، ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب ذیل را 14 مرتبه قرائت کنید. دلشوره و اضطراب تان برطرف میشود. در اثنای ذکر توجه قلبی داشته باشد. مجرب اسـت.

«ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم»

دعای خاص برای رفع استرس

برای رفع استرس و دلشوره، دست راست را روی سینه اش بگذارد و 7 مرتبه آیه ۲۸ شریفه سوره رعد را بخواند. بـه اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شـما ایجاد می‌شود. «توجه شود :با اتجاه بـه قبله بخواند ودر اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.»

«الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب»

بـه جهت رفع اضطراب، نگرانی، ترس و وحشت:

بیشتر بخوانید  دعای رفع ترس از ارتفاع و غلبه بر ترس و وحشت از ارتفاع

بعد از نمازهای پنجگانه ده بار آیه زیر قرائت شود انشاءالله برطرف میگردد .

«رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ»

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *