شرف شمس سال 1401 چه روزی است,زمان نوشتن دعای شرف شمس سال 1401

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com شرف شمس سال 1401 چه روزی است,زمان نوشتن دعای شرف شمس سال 1401 را قرار دادیم . تاریخ و زمان و روز دقیق شروع و پایان شرف شمس در سال 1401 . شرف شمس سال 1401 از روز جمعه 19 فروردین و از ساعت 5 شروع و شنبه روز 20 فروردین ساعت 5 به پایان می رسد . سایت ملکوتی ها …

,تاریخ شرف الشمس,تاریخ شرف الشمس ۱۴۰۰,تاريخ شرف الشمس,تاریخ شرف الشمس 1400,تاریخ شرف شمس ۱۴۰۰,تاریخ شرف شمس,تاريخ شرف شمس,تاریخ نوشتن شرف الشمس,تاریخ دعای شرف الشمس,تاریخ حکاکی شرف الشمس,زمان شرف الشمس ۱۴۰۰,زمان شرف شمس ۱۴۰۰,زمان دقیق شرف الشمس ۱۴۰۰,زمان شرف الشمس سال ۱۴۰۰,زمان نوشتن شرف الشمس ۱۴۰۰,زمان شرف الشمس 1400,زمان نوشتن شرف شمس ۱۴۰۰,زمان دقیق شرف شمس ۱۴۰۰,تاریخ دقیق شرف الشمس,تاریخ انگشتر شرف شمس,زمان نوشتن شرف الشمس,زمان نوشتن شرف شمس 1400,زمان نوشتن دعای شرف الشمس,زمان نوشتن دعای شرف الشمس 1400,زمان نوشتن دعاي شرف الشمس,زمان نوشتن سنگ شرف الشمس,زمان نوشتن دعای شرف الشمس ۱۴۰۰,تاریخ نوشتن دعای شرف الشمس

شرف شمس سال 1401 چه روزی است,زمان نوشتن دعای شرف شمس سال 1401

زمان شروع شرف شمس سال 1401,ساعت پایان شرف شمس سال 1401,تاریخ نوشتن شرف شمس سال 1401,روش و طریقه نوشتن شرف شمس سال 1401

شرف شمس سال 1401 چه روزی است,زمان نوشتن دعای شرف شمس سال 1401

طبق تقویم نجومی علم نجوم برای سال 1401 تدوین و استخراج شده

زمان دقیق شروع شرف شمس سال 1401ساعت 5 و 14 دقیقه و12 ثانیه جمعه 19 فروردین مطابق با ششم ماه رمضان المبارک 1443 قمری

پایان شرف الشمس روز شنبه 20 فروردین ساعت 5 و 12 دقیقه و58 ثانیه صبح روز شنبه هفتم رمضان 1443 خواهد بود

تقویم نجومی، تقویمی (calendar) است که بجز اطلاعات یک تقویم معمولی، دارای اطلاعات کاربردی برای اخترشناسان است. با استفاده از اطلاعات تقویم نجومی می‌توان برای هر روز از سال، مکان سیارات، ماه، خورشید و ستاره‌های درخشان تر را مشخص کرد و کمک میکند که بفهمیم روز شرف الشمس چه روزی است و ساعت شرف الشمس 1400 چه موقعی است

به عنوان مثال:

می‌توان برای تعیین روز شرف الشمس سال 1400 اطلاعات مربوط به ورود شمس به موضع شرف سال 1400 و خروج آن از این موضع را از این گونه تقویم‌ها استخراج کرد.

یک تقویم نجومی می‌تواند حاوی اطلاعاتی درباره طلوع و غروب آفتاب و یا جزئیات خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی باشد که باعث فهمیدن بهترین زمان نوشتن شرف شمس نیز خواهد شد.

همچنین تقویم نجومی اطلاعات مفیدی درباره‌ی زمان جذر و مد نیز در اختیار می‌گذارد.

اطلاعات ورود و خروج خورشید به موضع دعای شرف شمس 1400 از تقویم نجومی سال 1400 گردآوری شده توسط آقای مصطفی گلپایگانی استخراج شده‌است.

روش تشخیص روز شرف شمس :

بر مبنای علم اخترشناسی سیارات موجود هفتگانه (بر طبق این علم خورشید هم جزو سیارات محسوب می‌شود) هر کدام در جایگاهی از دایره البروج به نهایت قدرتشان می‌رسند که به این حالت موضع شرف آن سیاره نیز گفته می‌شود.

اوج قدرت برای خورشید در میان سیارات هفتگانه در برج حمل روی می‌دهد.

بر مبنای ستاره شناسی اسلامی اوج قدرت خورشید در برج حمل در 19 درجه اتفاق می‌افتد که این زمان در گذشته معادل 19 فروردین بوده‌است و این زمان دقیق شرف الشمس و به اصطلاح همان ساعت حکاکی دعای شرف شمس است.

این روز زمان دقیق شرف الشمس برای ذخیره سازی انرژی خورشید در شی ای است.

این انرژی برای سلامت و ثروتمند شدن و موفق یودن مفید است و با ذخیره کردن آن می‌توان آن را در تمام مدت سال به همراه داشت.

بر طبق مطالب گفته شده در کتاب های کهن مانند “السحاب اللئالی” نوشته شده توسط سید عبدالله بوشهری روز شرف الشمس جزو علوم غریبه بوده و در از بین بردن فقر، حفظ سلامت صاحبش هم از مریضی‌ها و هم از آسیب جانوران، سلامت یافتن از بلاها و بدست آوردن جایگاه رفیع و سربلندی موثر است.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعای درمان نازایی و طلب فرزند از خدا (مجرب و تضمینی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *