سوره قرآنی مجرب برای آمرزش گناهان

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com سوره قرآنی مجرب برای آمرزش گناهان را قرار دادیم . سوره مبارکه قدر از سوره های قوی و تضمینی برای بخشش گناهان و آمرزش گناهان می باشد . مداومت در خواندن سوره مبارکه قدر آثار و فوائد بینظیری دارد …

سوره قرآنی مجرب برای آمرزش گناهان

سوره قوی برای بخشیده شدن گناهان,سوره قوی و تضمینی آمرزش گناهان,سوره سریع الاجابه دفع گناهان,سوره برای پاک شدن گناهان,سوره دفع گناهان,ذکر و دعای آمرزش گناهان

سوره قرآنی مجرب برای آمرزش گناهان

کسی که در تمام نمازهای واجب خود سوره قدر را بخواند به او گفته می‌شود:‌ ای بنده خدا! تمام گناهان گذشته‌ات بخشیده شد پس اعمالت را از نو شروع کن.

درباره سوره قدر :

سوره قَدْر یا انا انزلنا نود و هفتمین سوره و از سوره‌های مکی قرآن است که در جزء ۳۰ جای دارد. نام سوره قدر از اولین آیه آن گرفته شده که به نزول قرآن در شب قدر اشاره دارد.

سوره قدر از عظمت، فضیلت و برکات شب قدر و نزول فرشتگان رحمت در این شب سخن می‌گوید.

شیعیان از محتوای این سوره، به ضرورت وجود امام معصوم(ع) در زمین تا قیامت استدلال می‌کنند.
خواندن این سوره در نمازهای یومیه و برخی از نمازهای مستحب و نیز هزار بار خواندن آن در شب‌های قدر سفارش شده است.

در جوامع روایی شیعه، روایاتی از پیامبر اسلام(ص)، امام علی(ع) و امام باقر(ع) نفل شده که فرشتگان الهی در شب قدر بر والیان بعد از رسول خدا که علی (ع) و یازده تن از فرزندان او هستند، نازل می‌شوند و از شیعیان می‌خواهد با سوره قدر بر اثبات وجود و زنده بودن امام زمان(ع) استدلال کنند؛ چرا که نزول فرشتگان در شب قدر برای ابلاغ تقدیر سال آینده مختص به زمان پیامبر (ص) نیست و در تمام سال‌ها جاری است؛ بنابراین پس از پیامبر اسلام(ص)، فرشتگان بر جانشین آن حضرت، که امام معصوم و شبیه‌ترین شخص به پیامبر است، نازل می‌شوند.

شیعیان از این آموزه که شب قدر همیشگی است و نزول فرشتگان در این شب، حتمی است و از طرفی، این نزول نیازمند نزولگاهی قابل است، به وجود حجت در تمام زمان‌ها تا روز قیامت استدلال کرده‌اند.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعای سریع الاثر برای کسب مال و ثروت و علم و دانش زیاد 100% تضمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *