سوره قرآنی برای دفع ضرر و زیان و بلاها

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com سوره قرآنی برای دفع ضرر و زیان و بلاها را قرار دادیم . برای در امان ماندن از بلاها و محفوظ ماندن از ضرر و زیان و آفات مداومت در خواندن سوره مبارکه بروج بسیار توصیه شده است .

سوره قرآنی برای دفع ضرر و زیان و بلاها

سوره برای دفع ضرر,سوره برای حفظ از ضرر,سوره مخصوص در امان ماندن از زیان,سوره برای دفع بلا و زیان دنیا,سوره محفوظ ماندن از بلا,سوره بروج برای حفظ و ایمن ماندن از بلا

سوره قرآنی برای دفع ضرر و زیان و بلاها

کسی که سوره بروج را بر آب بخواند و بیاشامد آن آب به او ضرری نمی‌رساند ان‌شاءالله تعالی.

درباره سوره بروج :

سوره بُروج، هشتاد و پنجمین سوره قرآن و جزو سوره‌های مَکّی است که در جزء سی‌ام قرآن جای گرفته است. این سوره را به این مناسبت بروج می‌نامند که با سوگند به آسمانی شروع می‌شود که دارای برج‌هاست. سوره بروج درباره سرگذشت اصحاب اُخدود و سرنوشت مؤمنان به خدا در روز قیامت سخن می‌گوید و به تکذیب‌کنندگان قرآن هشدار به عذاب می‌دهد و در آخر، قرآن را در لوح محفوظ می‌داند. لوحی که تمام اتفاقات عالم، همراه با جزئیات کامل در آن ثبت است و به هیچ وجه قابل تغییر و دگرگونی نیست. در روایات آمده است پیامبر(ص) به قرائت این سوره در نمازهای روزانه سفارش کرده‌ است.

سوره بروج با سوگند به آسمان و روز قیامت و تأکید بر وقوع آن آغاز می‌شود و درباره سرگذشت اصحاب اخدود که مومنان را می‌آزردند و خود هلاک شدند سخن می‌گوید؛ سپس به سرنوشت مؤمنان، پاداش آنان در روز جزا و صفات و افعال خداوند، می‌پردازد و به داستان فرعون و ثمود و علم خدا و احاطه علمی او بر اعمال و حرکات و نیت انسان‌ها و عظمت قرآن اشاره می‌کند.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  متن دعای چهار حمد با ترجمه فارسی + خواص و فضیلت دعای چهار حمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *