سوره برای حفظ خود و خانواده از بدی ها و بلایا

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com سوره برای حفظ خود و خانواده از بدی ها و بلایا را قرار دادیم . برای در امان ماندن و محفوظ ماندن خود و خانواده و جان و مال و ناموس از بدی ها و خطرات و بلایا توصیه شده است به خواندن سوره های مبارکه حدید و مجادله که تاثیرات شگفت انگیزی دارند …

سوره برای حفظ خود و خانواده از بدی ها و بلایا

سوره برای حفظ خانواده از بدی ها,سوره برای حفظ خود از بدی ها,سوره دفع بدی از خود و خانواده,سوره برای دفع ضرر از خانواده,سوره برای دفع بلا و خطرات از خانواده,سوره برای حفظ جان و مال از بدی ها

سوره برای حفظ خود و خانواده از بدی ها و بلایا

کسی که در نماز واجب خود سوره حدید و مجادله را بخواند و بر آن مداومت نماید در خانواده، بدن و مال خود بدی و نیازی نمی‌بیند.

درباره سوره حدید :

سوره حَدید پنجاه و هفتمین سوره قرآن و از سوره‌های مدنی است که در جزء ۲۷ جای دارد. این سوره به دلیل آمدن کلمه «حدید‌» به معنای آهن در آیه ۲۵، حدید نام گرفته است. در این سوره به موضوعاتی مانند توحید، صفات الهی، عظمت قرآن و وضع مؤمنان و منافقان در قیامت پرداخته شده و مسلمانان را به انفاق تشویق کرده است.آیه یازدهم سوره حدید درباره نیکو بودن قرض الحسنه از جمله آیات مشهور این سوره به شمار می‌آید.

در روایات، رهایی از عذاب جهنم و برخورداری از نعمت‌های بهشتی و دیدار با امام زمان در زمان ظهور، از خواص و فضیلتِ تلاوت این سوره شمرده شده است.

  منبع : دعا سایت

بیشتر بخوانید  دعای کوتاه برای افزایش رزق و روزی و جلب رزق و روزی زیاد از غیب

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *