سحر و طلسم هوایی یا بادی چیست – راه تشخیص سحر و طلسم بادی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com سحر و طلسم هوایی یا بادی چیست – راه تشخیص سحر و طلسم بادی را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . سحر و طلسم بادی و هوایی نوعی دیگر از انواعس حر و طلسمات می باشد . این نوع سحر بر روی کاغذ به شکل اشکال و حروف نوشته می شود مانند نوشتن دعا و تعویذ . برای تشخیص و پی بردن اینکه کسی به این نوع سحر و طلسم مبتلا شده است باید آیات قرآنی برای شخص باز شود و اگر با شنیدن آیات قرآنی شخص احساس سرگیجه و چرخش داشته باشد یعنی به سحر و طلسم بادی و هوایی مریض شده است …

سحر و طلسم هوایی یا بادی چیست - راه تشخیص سحر و طلسم بادی

سحر و طلسم هوایی یا بادی چیست – راه تشخیص سحر و طلسم بادی,سحر و طلسم بادی چیست,سحر و طلسم هوایی,آشنایی با سحر و طلسم هوایی و بادی,روش پی بردن به طلسم بادی,راه تشخیص سحر بادی چیست,آیات قرآنی باطل کردن سحر و طلسم بدی,علائم و نشانه طلسم بادی و هوایی

سحر و طلسم هوایی یا بادی چیست – راه تشخیص سحر و طلسم بادی

برای ابطال هر گونه سحر و طلسم با طبع باد (طلسم هوایی) که برای او کرده اند در ابتدا نیت کرده و در وقت سعد (خارج باشد از قمر در عقرب) و در زمانی مناسب و مکانی پاک و طاهر با نیت خالص و توجه قلبی ، با طهارت کامل و وضو برای شخصی که سحر و جادو کرده باشند انجام دهد یا خود شخص مسحور در صورتی که قادر به انجام هست انجام دهد.

ابتدا باید تعریف این نوع طلسم را دانسته طبق تعریف ذیل :

بیشتر بخوانید  تعویذ مجرب از بین بردن سحر و جادو و طلسم حضرت علی (ع)

تعریف سحر و طلسم هوایی یا بادی:

طلسم و سحر هوایی طلسمی است که بر روی ورقه به صورت ارقام و حروف نوشته میشود. نوشتن و شکل این نوع طلسم چیزی است مثل حرز و تعویذات عادی.

در بعضی حالات این طلسم به شکل مثلث و یا دوایر مخصوصه میباشد.

معنی دایره این است که در مواقع مشخصی از سال گردش کند و این دوران و گردش باعث تقویت این نوع سحر در روزهای چهاردهم و پانزدهم و یا اواخر ماه قمری میگردد.

فرد معالجه کننده باید در این زمینه تجربه و دانش لازم را داشته باشد که بتواند نوع طلسم و سحر را تشخیص دهد.

راه سریع و سهل و آسان برای تشخیص این نوع سحر زمانی است که آیات مربوط به سحر قرائت شود:

{قال موسى ما جئتم به السحر إن الله سیبطله} را قرائت کند و بر مریض مکررا بخواند.

در این حالت فرد مریض احساس حالت سرگیجه و چرخش را میکند که در ادامه نیز با گریه او همراه خواهد بود.

چرا سحر معلق و مکتوب انجام شده است؟

بخاطر اینکه سحر و طلسم مکتوب و معلق بسیار دور از دسترس شخص مسحور است. مثلا بر درختی آویزان شده و با وزش هر هوایی تشدید میشود و فرد متاذی میگردد .

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *