راز حکاکی شرف الشمس در 19 فروردین,دعای شرف شمس برای 19 فروردین

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com راز حکاکی شرف الشمس در 19 فروردین,دعای شرف شمس برای 19 فروردین را قرار دادیم . دعای شرف الشمس خواص و فواید و برکات فراوانی دارد . هر سال در روز 19 فروردین دعای شرف الشمس به صورت اشکال و حروف بر روی کاغذ زرد یا سنگ عقیق زرد نوشته می شود . برای آشنایی با راز حکاکی و نوشتن دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین به ادامه این مطلب از سایت ملکوتی ها مراجعه کنید …

,حکاکی شرف الشمس,حکاکی شرف الشمس در مشهد,حکاکی شرف الشمس در تهران,حکاکی شرف الشمس در اصفهان,حکاکی شرف الشمس چیست,حکاکی شرف الشمس ۱۹ فروردین,حکاکی شرف الشمس مشهد,حکاکی شرف شمس 99,آداب حکاکی شرف الشمس,زمان حکاکی شرف الشمس,زمان حکاکی شرف الشمس 99,زمان حکاکی شرف الشمس ۱۴۰۰,زمان حکاکی دعای شرف الشمس,زمان دقیق حکاکی شرف الشمس

راز حکاکی شرف الشمس در 19 فروردین,دعای شرف شمس برای 19 فروردین

نوشتن شرف الشمس در 19 فروردین,حکاکی شرف الشمس 19 فروردین,اسرار و رازهای حکاکی شرف الشمس,فواید و خواص شرف الشمس,نوشتن دعای شرف الشمس سال 1401

راز حکاکی شرف الشمس در 19 فروردین,دعای شرف شمس برای 19 فروردین

تاریخ 19 فروردین ماه که گفته می‌‎شود خورشید 19 درجه در برج حمل(فروردین) قرار گرفته است و این روز خاص بنا به محاسبات نجومی، روزی خوش یمن و با برکت است. البته باید مراقب باشید که ساعات طلایی این روز را از دست ندهید بین ساعت 11 ظهر تا 23 شب در نوزدهمین روز فروردین خورشید در بهترین موقعیت در کهکشان قرار می‏‌گیرد!

بنابه روایت‎‌هایی که سینه به سینه نقل می‎‌شود و از گذشته به دستمان رسیده 19 فروردین روزی است که موکلان خورشید به زمین می‎‌آیند و چند ساعتی را در زمین می‎‌گذرانند. ساعت‎‌هایی که برای اهل زمین، از جمله خوش یمن‎‌ترین ساعت‎‌های سال است. توضیحات دیگری را هم در همین زمینه به ابوریحان بیرونی نسبت می‏‌دهند و می‎‌گویند او هم به این تاریخ اهمیت ویژه‌‎ای داده است.

خواندن دعای شرف الشمس چه آدابی دارد؟

بیشتر بخوانید  ختم سوره واقعه برای گشایش کار و آسان شدن کارهای سخت و مشکل

برای دعای شرف الشمس خواص بسیاری ذکر شده که گره گشایی از مشکلات و برآورده شدن حاجت از مهم ترین آنهاست. برای گرفتن حاجت در روز 19 فروردین 2 رکعت نماز حاجت بخوانید و 100 صلوات بفرستید. سپس دعا و حرز آن را بر روی کاغذ نوشته، حاجت خود را نیز در آن ذکر نمایید و کاغذ را در قرآن بگذارید.

به یاد داشته باشید که اگر از نگین استفاده میکنید سعی کنید هر سال در ساعت ذکر شده و با آداب کامل بوسیله یک سوزن روی نقش کنده شده را دوباره خراش دهید. اگر روی کاغذ نوشتید آنرا باز نکنید و به کسی نشان ندهید و در آخرین چهارشنبه سال به آب روان بسپارید.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه‍ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی.

هنگام حکاکی دعا و حرز شرف الشمس این نکات را بخاطر داشته باشید:

1. آداب عمومی اذکار مانند طهارت، توجه و غیره رعایت شوند.
2. حتماً در وقت شرف شمس نوشته شود.
3. از سمت راست شروع به نوشتن شود.
4. هیچ خطی دوبار کشیده نشود.
5. سوراخ های ستاره و میم و ها و واو بسته نشود.
6. خطوط ابتدا و انتهای ستاره یگدیگر را قطع نکنند.
7. اندازه الف ها یکسان باشد.
8. واو آخر روی تمام نقش کشیده شود.
9. با گلاب و زعفران بر روی نگین زرد یا ورق طلا یا کاغذ زرد حک و نوشته شود.

امید است که حاجاتتان در روز شرف الشمس و روزی که موکلان خورشید به زمین می آیند، برآورده شوند.

بیشتر بخوانید  خواص گفتن ذکر یا ارحم الراحمین 7 مرتبه در سجده برای طلب حاجت

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *