ذکر کارگشایی قوی برای گشایش گرفتاری و نجات از بن بست های زندگی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ذکر کارگشایی قوی برای گشایش گرفتاری و نجات از بن بست های زندگی را قرار دادیم . ذکر زیر از ذکرهای سریع الاجابه و مجرب برای رهایی و نجات از بن بست های زندگی و کسب و کار و گشایش در سختی ها و مشکلات و گرفتاری ها و گره گشایی و باز شدن گره از مشکل و گرفتاری ….

دعای کارگشایی یوسف و زلیخا,دعای کارگشایی نی نی سایت,دعای کارگشایی اهنوسی,دعای کارگشایی قرانی,دعای کارگشایی و رزق و روزی,دعای کارگشایی در مفاتیح,دعای کارگشایی و افزایش رزق و روزی,دعای کارگشایی صوتی,دعای گره گشایی مشکلات,دعای گره گشایی مالی,دعای گره گشایی بخت,دعای گره گشایی در کار,دعای گره گشایی صوتی,دعای گره گشایی سریع,دعای گره گشایی زبان,دعای گره گشایی نی نی سایت,دعای گشایش کار و افزایش روزی,دعای گشایش کار فوری,دعای گشایش کار صوتی,دعای گشایش کار و افزایش روزی صوتی,دعای گشایش کار و روزی,دعای گشایش کار و افزایش روزی نی نی سایت,دعای گشایش کارها,دعای گشایش کار بسته شده

ذکر کارگشایی قوی برای گشایش گرفتاری و نجات از بن بست های زندگی

ذکر مجرب گشایش کار فوری,ذکر قوی و تضمینی کارگشایی,ذکر قرآنی برای کارگشایی,ذکر کارگشایی فوری و سریع,بهترین ذکر مخصوص کارگشایی,ذکر برای گشایش در گرفتاری,ذکر نجات از بن بست های زندگی,ذکر برطرف شدن سختی و مشکلات,اذکار و ادعیه گشوده شدن گرره کارها,ذکر گره گشایی از مشکلات

ذکر کارگشایی قوی برای گشایش گرفتاری و نجات از بن بست های زندگی

ذکر سریع الاجابه گره گشایی در مواقع اضطرار و گرفتاری :

بیشتر بخوانید  این دعای سریع الاثر برای بخت گشایی و ازدواج سریع معجزه می کند

علامه لاهیجانی انصاری روزی از آیت الله قاضی (ره) پرسیدند که در مواقع اضطرار و گرفتاری چه در امور دنیوی و یا در امور اخروی و بن بست کار‌ها به چه ذکری مشغول شویم تا گشایش یابد؟

ایشان در جواب فرمودند:

«پس از 5 بار صلوات و قرائت آیة الکرسی در دل خود بدون آوردن به زبان بسیار بگو:

«اللهم اجعلنی فی درعک الحصینة التی تجعل فیها من تشاء

ترجمه :

بار پروردگارا! مرا در حصن و پناهگاه خود و در جوشن و زره محکمت قرار بده که در آن هر کس را که بخواهی قرار می‌دهی تا گشایش یابد.»

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *